Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat vind ik geweldig!

+32
Aagje!
Floor
Snirp
Laced
Mermaid
Susan
Fjell
Shy
Kenya
TukTuk
Lady Starstruck
Maple
Fortissimo
M@niek
ijsjemeisje
Caroow
Caro
Middleme
Auxo
Chocolate Cookie
Framboos
Rush
Caramba
Bazinga
Ragazza
Sissi
Marin
Exogenesis
Happinaz
Capt'n Zero
Elliot
Caribbeanlover
36 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Elliot do 29 aug 2013 - 22:04

Daar heb ik ook wel eens in de file gestaan omdat mijn stiefvader graag die Airbus wilde zien. Het was toen ook de eerste keer dat ie op Schiphol zou landen, dus het was echt extreem druk.. Heb er een uur over gedaan om uit die straat te komen, terwijl ik 'm nu wekelijks bij mijn oma over zie vliegen nerd
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple vr 30 aug 2013 - 1:03

Happinaz schreef:
Maple schreef:Ik vind het jammer dat de beste spottersplek bij Schiphol weg is, ik heb me er vroeger hele middagen vermaakt. Nu pakken m'n vriend en ik nog wel eens de bus naar Schiphol, stappen een paar haltes eerderuit en gaan gewoon aan de voet vam de Kaagbaan staan. Is midden op een bedrijventerrein maar dan heb je die vliegtuigen nog geen dertig meter boven je langs vliegen.

Maar, eerlijk is eerlijk, het gebrul van die vliegtuigmotoren is machtig mooi, maar qua geluid gaat er eigenlijk toch echt niets boven een F16 I love you 
De spottersplek is er gewoon hoor! Hele grote parkeerplaats, met klein koffiebarretje en een snackbar, bankje, prullenbakken etc.
Hoofddorp sowieso (ik kan niet op die naam van de weg komen) en bij vijfhuizen ook!

Wij reden laatst weg bij vrienden uit Hoofddorp en mijn zoontjes wilde vliegtuigen kijken, dus huppa rechtsaf en naar die baan. Kwam net die enorme airbus uit Duabi aangereden om op te stijgen. Ik vroeg mij al af waarom het er zo druk was, maar dat was aangekondigd dus. Meeeen, dat ding was echt ENORM! nerd
Nee, die spottersplek waar ik op doel is echt weg... Die aan de Kaagbaan. Die waar jij nu op doelt is daarvoor in de plaats gekomen smile

En CBL, ze hoeven het strand niet iedere keer als een een vliegtuig op komt stijgen te sluiten, dan houden ze het strand gewoon de hele dag dicht, toch? Of denk je dat er voor elk vliegtuig mannetjes heen en weer lopen :P Want dan zijn ze idd nog wel even bezig, zeker als er iedere 5 minuten een vliegtuig opstijgt Laughing
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover vr 30 aug 2013 - 4:17

Elliot schreef:Daar heb ik ook wel eens in de file gestaan omdat mijn stiefvader graag die Airbus wilde zien. Het was toen ook de eerste keer dat ie op Schiphol zou landen, dus het was echt extreem druk.. Heb er een uur over gedaan om uit die straat te komen, terwijl ik 'm nu wekelijks bij mijn oma over zie vliegen nerd
Lijkt me heel gaaf om te zien. Dat is toch een vrachtvliegtuig?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Middleme vr 30 aug 2013 - 4:58

Caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:Daar heb ik ook wel eens in de file gestaan omdat mijn stiefvader graag die Airbus wilde zien. Het was toen ook de eerste keer dat ie op Schiphol zou landen, dus het was echt extreem druk.. Heb er een uur over gedaan om uit die straat te komen, terwijl ik 'm nu wekelijks bij mijn oma over zie vliegen nerd
Lijkt me heel gaaf om te zien. Dat is toch een vrachtvliegtuig?
Nee, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld.
Volgens mij heb ik m laatst een keer zien staan op Schiphol, echt huge.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple vr 30 aug 2013 - 7:01

Middleme schreef:
Caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:Daar heb ik ook wel eens in de file gestaan omdat mijn stiefvader graag die Airbus wilde zien. Het was toen ook de eerste keer dat ie op Schiphol zou landen, dus het was echt extreem druk.. Heb er een uur over gedaan om uit die straat te komen, terwijl ik 'm nu wekelijks bij mijn oma over zie vliegen nerd
Lijkt me heel gaaf om te zien. Dat is toch een vrachtvliegtuig?
Nee, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld.
Volgens mij heb ik m laatst een keer zien staan op Schiphol, echt huge.
Haha, wij hebben hem ooit eens zien taxiën toen we op het panoramadek stonden, cityhoppertje ervoor en cityhoppertje erachter, dan zijn die cityhoppertjes gewoon legovliegtuigjes Laughing

Ik wil er ook eens in vliegen. Ach, op de terugweg vlieg ik in een airbus a340, da's ook een best kistje, geloof ik.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 7:20

Dat is ook een flinke Maple, wij hadden een airbus a300-200, heen volgens mij die jij noemde.

Wij zijn vlak voor we terug gingen naar Vancouver, onderweg naar de Boeing-fabriek! Dat is machtig! Daar staan die grote dingen gewoon met z'n 3'en achter elkaar en iedereen die daar omheen krioelt om ze in elkaar te zetten. Hebben zo'n tour gedaan waarbij we alles mochten zien en over het terrein zijn geweest... Foto's maken mag dan helaas weer niet.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  ShallY vr 30 aug 2013 - 10:08

Lady4 schreef:Herkenbaar, ik vind dat ook machtig. Mijn vakantie begint op Schiphol. smile
Zo voelt dat voor mij ook!! Ik vind het geweldig!! Het sfeertje op schiphol, inchecken enz, alleen het vliegen zelf vind ik niet leuk maar dat neem ik maar voor lief:lol:

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Kenya vr 30 aug 2013 - 21:52

ShallY schreef:
Lady4 schreef:Herkenbaar, ik vind dat ook machtig. Mijn vakantie begint op Schiphol. smile
Zo voelt dat voor mij ook!! Ik vind het geweldig!! Het sfeertje op schiphol, inchecken enz, alleen het vliegen zelf vind ik niet leuk maar dat neem ik maar voor lief:lol:
Haha, ik heb vliegangst, maar Schiphol vind ik één van de fijnste plekken die er is!

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover zo 1 sep 2013 - 7:17

*Bloempje* schreef:Dat is ook een flinke Maple, wij hadden een airbus a300-200, heen volgens mij die jij noemde.

Wij zijn vlak voor we terug gingen naar Vancouver, onderweg naar de Boeing-fabriek! Dat is machtig! Daar staan die grote dingen gewoon met z'n 3'en achter elkaar en iedereen die daar omheen krioelt om ze in elkaar te zetten. Hebben zo'n tour gedaan waarbij we alles mochten zien en over het terrein zijn geweest... Foto's maken mag dan helaas weer niet.
Gaaf, maar jammer dat je geen foto's mag maken. Waarom niet? Ze laten tenslotte ook mensen zo dichtbij kijken dus foto's maken die je wellicht op internet ook kan vinden maakt dan niet veel uit vind ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover zo 1 sep 2013 - 7:21

Maple schreef:
Middleme schreef:
Caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:Daar heb ik ook wel eens in de file gestaan omdat mijn stiefvader graag die Airbus wilde zien. Het was toen ook de eerste keer dat ie op Schiphol zou landen, dus het was echt extreem druk.. Heb er een uur over gedaan om uit die straat te komen, terwijl ik 'm nu wekelijks bij mijn oma over zie vliegen nerd
Lijkt me heel gaaf om te zien. Dat is toch een vrachtvliegtuig?
Nee, het grootste passagiersvliegtuig ter wereld.
Volgens mij heb ik m laatst een keer zien staan op Schiphol, echt huge.
Haha, wij hebben hem ooit eens zien taxiën toen we op het panoramadek stonden, cityhoppertje ervoor en cityhoppertje erachter, dan zijn die cityhoppertjes gewoon legovliegtuigjes Laughing

Ik wil er ook eens in vliegen. Ach, op de terugweg vlieg ik in een airbus a340, da's ook een best kistje, geloof ik.
Maple, Cityhoppers zijn ook niet zo heel groot vind ik. Waar ga je heen als je in een airbus a 340 vliegt? Ik zag foto's. Is dat niet een gewoon standaard vliegtuig qua afmeting? Wij vliegen altijd in een Boeing 767- 300ER en die lijkt er op vind ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover zo 1 sep 2013 - 7:23

Deze dus. Volgens mij heb ik een bril nodig:nerd: , want die van jou is langer toch?!

Het is dat ik te dom ben anders zou ik graag pilote willen worden of in die toren willen werken.
 Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 090208-Arkefly-PH-AHQ

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple zo 1 sep 2013 - 7:24

De 340 is een viermotorig vliegtuig. Maar kom nou naar het nieuwe foruhuhuhummm... Over een weekje ben je ons allemaal anders helemaal kwijt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 5 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum