Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede prijs ticket Bangkok?

+6
TukTuk
Marin
Poisongirl
Marsy28
Punk'd
Feline
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 20:31

Wat is een goede prijs voor een ticket naar Bangkok?

Ik zag dat er vandaag een Paperflies aanbieding is van Amsterdam naar Bangkok voor 580 euro. Mijn eerste reactie was: Jeeeeej goedkope actie. Mijn tweede reactie was: Hmm dat valt eigenlijk best wel tegen, hoe goedkoop dat is.

Ik heb wel eens vaker van die Holidaypirate deals voor 400 of 500 euro naar Bangkok gezien, maar zijn dat echte uitzonderingen misschien?
Iemand die toevallig weet wat een beetje normale prijs voor een BKK ticket is, en is 580 dan best een prima deal, of zou het lonen om op een betere deal te wachten?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Feline ma 26 aug 2013 - 21:13

Ik denk dat 580 echt prima is. Wij betaalden in februari zo'n 600 geloof ik. Je moet wel een enorme uitzondering vinden als het rond de 400 is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 21:27

Ja ik vind 580 niet zo'n heel groot verschil met 600, maar ik heb geen idee wat 'normale' ticketprijzen naar Bangkok zijn, omdat ik me nog nooit in die stad heb verdiept. Als het normaal tussen de 600 en 700 ligt, bijvoorbeeld, dan is het best een aardige deal en wellicht de moeite waard. Het is ook precies op de data dat we zouden willen gaan. En wachten op zo'n mega goedkope deal is natuurlijk ook eng, en misschien weer onhandige deals, van die open jaw tickets van Amsterdam naar Bangkok, en terug van Bangkok naar Dusseldorf bijvoorbeeld (Daar was laatst een deal voor 407 euro), maar ja dan heb je ook weer auto/treinkosten vanuit Düsseldorf. Dus aan goedkopere tickets zit natuurlijk vaak ook een keerzijde. Deze van 580 is wel lekker recht toe recht aan van A naar B (haha echt letterlijk van A naar B).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Feline ma 26 aug 2013 - 21:47

Is dat zonder overstap? Want dan zou ik 'm boeken! Wij hadden namelijk nog een overstap op Kuala Lumpur en ik ben erachter gekomen dat ik overstappen haat! Vandaar dat we naar Nieuw Zeeland voor een overlay van 15 uur hebben gekozen, zodat we de stad in kunnen en we ons niet dood lopen te vervelen op het vliegveld.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Feline ma 26 aug 2013 - 21:48

Wanneer wil je eigenlijk?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 21:53

Nee het is wel met overstap in Kiev (maar er staat niet hoe lang die overstap is). Maar ik vind overstappen nooit zo erg, doorbreekt de reis een beetje (ja, de reis duurt er juist langer door maar ik vind het eigenlijk altijd wel lekker haha). Het is met Ukranian Airlines. Dan denk ik direct ieuw is dat wel veilig? Ik dacht dat het bij de Star Alliance hoorde (dan zou ik 't wel vertrouwen), maar dat zie ik niet staan, ook niet bij Sky Team.

En vanuit Bangkok moeten we sowieso nog door naar Yangon, want Bangkok is helemaal niet onze eindbestemming. Maar moeten we maar even zien of we een dagje en één nachtje blijven, misschien wel even lekker. Met deze vlucht zou je om 11.00 's ochtends aankomen in Bangkok.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 21:53

Feline schreef:Wanneer wil je eigenlijk?
Februari. Het liefst rond 8 februari vertrekken en eind februari (28 feb of 1 maart) weer terug.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 22:10

Volgens mij is het een best aardige deal. Ik heb ook wel eens zitten zoeken in die richting maar kwam steeds op tickets rond de 700 euro.

Toch een voordeel aan in Nijmegen wonen. Dusseldorf en Amsterdam zijn ongeveer even ver, volgens mij is Dusseldorf zelfs nog dichterbij. Ik vind dat zo'n ontzettend prettige luchthaven. (In hoeverre je die dingen prettig kunt vinden Wink )

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 22:14

Punk'd schreef:

Toch een voordeel aan in Nijmegen wonen. Dusseldorf en Amsterdam zijn ongeveer even ver, volgens mij is Dusseldorf zelfs nog dichterbij. Ik vind dat zo'n ontzettend prettige luchthaven. (In hoeverre je die dingen prettig kunt vinden Wink)
Haha ja, daarentegen wonen wij 10 minuten van Schiphol, dus dan voelt het wel beetje stom om naar Düsseldorf te gaan. Ik heb nog nooit zo dichtbij Schiphol gewoond als nu.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marsy28 di 27 aug 2013 - 0:02

Ik gebruik tegenwoordig skyscanner = ideaal. Kom ik ook op €576 uit.. Denk ook niet dat je het goedkoper vindt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 0:08

Marsy28 schreef:Ik gebruik tegenwoordig skyscanner = ideaal. Kom ik ook op €576 uit.. Denk ook niet dat je het goedkoper vindt!
Met Skyscanner kijk ik al regelmatig inderdaad, tot nu toe niets onder de 600 gevonden. Dus goede vondst van je Wink

Met 8-2-14 heen en 3-3-14 terug vind ik bij Skyscanner de Ukrainian vlucht voor 601 euro, da's dus net 21 euro duurder dan de Paperflies deal voor dezelfde vlucht.

Op 28-2-14 terug vind ik inderdaad ook die 576 euro vlucht, met Aeroflot met overstap in Moskou. Dat is wel weer Sky Team (lekker miles sparen).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 0:10

De werelddeal weken beginnen wel bijna bij KLM, eh namelijk morgen!

Oooh wat is het lastig dit. Die Paperflies actie is namelijk nog maar 11 uur beschikbaar.
En met KLM kan je wel weer lekker miles sparen naar Bangkok.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Poisongirl di 27 aug 2013 - 0:44

Lijkt me wel een mooie prijs. Tja wat nu te doen he, wachten tot de werelddealweken beginnen of vandaag nog boeken?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 0:53

Kijk, dat is handig..
Bij de KLM website kon je mee doen aan een wedstrijd om tickets te winnen. Helaas niet gewonnen (ook niet verwacht, maar je weet het nooit), en toen kwam daarna het volgende bericht te staan:

De KLM Werelddeal Weken starten op 28 augustus, met meer dan 100 bestemmingen met wereldkorting. Waaronder Bangkok van €790 voor maar €649.

Stiekem klein voorproefje dus. Maar 649 is toch wel stuk duurder dan 580, maar daar staat wel weer tegenover dat het KLM is, wat toch prettiger klinkt dan Ukranian. (in reviews gelezen dat er geen in-flight entertainment is, dat is op zich wel vervelend, maar wel overkomelijk natuurlijk als je je er op instelt en is dan maar part of the deal).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Poisongirl di 27 aug 2013 - 0:56

Scheelt wel weer, maar ook weer niet zoveel. Dan zou ik denk ik toch kijken voor de eerste. Goed boek mee en gaan zou ik zeggen Wink
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 1:14

Iemand ook enig idee hoe lang die Werelddeal Weken duren toevallig? Het is natuurlijk op basis van wie 't eerst komt, maar toch misschien handig om te weten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 5:09

Aaaah TukTuk is in da forum house! Wil dolgraag jouw two cents horen! smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  TukTuk di 27 aug 2013 - 5:36

Marin schreef:Aaaah TukTuk is in da forum house! Wil dolgraag jouw two cents horen! smile
Laughing 

Volgens mij is het een goede prijs maar rond die periode heeft Ethiad ook regelmatig aanbiedingen. (Ik wil namelijk rond dezelfde periode vertrekken, dus die aanbiedingen vallen mij altijd, helaas bijna altijd met een maximale verblijfsduur van een maand ) Heb je daar al gekeken wat hun prijs is? En Emirates? Die 2 zie ik wel eens voorbij komen bij ticketspy en soms voor rond de 450/500 euro dan.

Ik zou persoonlijk deze aanbieding niet doen, als het met een best onbekende maatschappij is. Al schijnt KLM ook niet echt heel comfortabel te zijn in economy class. En hoelang was de overstap? Want aangezien je niet zo lang gaat, zou het echt zonde zijn als je 30 uur aan het reizen bent terwijl het ook in 12 uur kan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 5:38

Ik heb vooralsnog dit overzicht:

Goede prijs ticket Bangkok? N2s1

(net gemaakt terwijl jij je reactie typte, dus vandaar dat er overlap zit. Ik heb inderdaad ook naar Etihad gekeken, maar dat is alleen terug via Dusseldorf een goede deal)

Tijd van overstap heb ik nog niet naar gekeken, kan ik ook nog wel even toevoegen, goeie! Edit: Overzicht hierboven aangepast hierop.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  TukTuk di 27 aug 2013 - 6:15

Heb nog eens bij Paperflies gekeken, je vlucht duurt dan rond de 15 uur, dus je zal een overstap van zo'n 3 uur hebben, is prima dus. Soms heb je wel eens aanbiedingen met een vlucht van 30 uur.. Waarvan je er dus maar 12 effectief in het vliegtuig zit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 10:20

We hebben die Paperflies deal maar laten gaan. Voelde toch niet echt als hele fijne airline. Nu morgen maar eens goed kijken naar die KLM werelddeal weken, wellicht is dat wat. Ook al is het duurder, je hebt wel het voordeel van een directe vlucht en gewoon dicht bij huis en fijne airline.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  iloverocknroll1984 di 27 aug 2013 - 21:57

Bij Paperflies komen er bovendien nog boekingskosten bij, maar die zie je pas heel laat in het boekingsproces, dus het is altijd duurder dan de prijs waarmee ze adverteren, terwijl de prijzen op Skyscanner wel al vaak inclusief die kosten zijn

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Feline di 27 aug 2013 - 22:11

Ik boek nooit via zo'n verzamelsite. Ik zoek ermee en boek vervolgens bij de vliegmaatschappij zelf. Scheelde me vorige keer 100 euro.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 22:20

Feline schreef:Ik boek nooit via zo'n verzamelsite. Ik zoek ermee en boek vervolgens bij de vliegmaatschappij zelf. Scheelde me vorige keer 100 euro.
Zo, dat scheelt zeker!

We hebben de Paperflies deal maar laten gaan. We vonden allebei Ukranian toch niet zo'n heel fijn idee. En vanochtend direct rond een uurtje of 9.00 bij de KLM Werelddeal Weken gekeken, maar de vliegtickets op onze gewenste data waren zelfs al weg! Dus dan is het maar wachten op een andere goede aanbieding. Geeft niets, ik hou het goed in de gaten, en het is fijn om een beetje en idee te krijgen van wat een goede deal is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Feline di 27 aug 2013 - 22:33

Ja, 50 euro administratiekosten per persoon ofzo.. Echt veel vond ik! Vreselijke avond was het. Voor ons was het ticket boeken zo ongeveer de allergrootste stap dus het was best wel een dingetje. Lazen we ineens iets in de voorwaarden wat we niet snapten. (dat we met dat ticket maar een maand in NZ mochten blijven maar het was een enkele reis dus heel vaag). Toen was de tijd voorbij en waren de tickets weg voor de datum dat we wilden. Dan maar een week later vertrekken dus die geboekt, viel het internet uit, precies toen we bevestigden. Wij nog een keer boeken. Uiteindelijk kreeg ik 3 x een email dat we 3 verschillende vluchten hadden geboekt. Ik kreeg serieus een minihartaanvalletje..

Gelukkig is alles goed gekomen maar ik ben echt ongelooflijk slecht in tickets boeken haha.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede prijs ticket Bangkok? Empty Re: Goede prijs ticket Bangkok?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum