Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ticket Manilla

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

ticket Manilla Empty ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:34

Ik ben druk op zoek naar tickets Amsterdam-Manilla voor de periode eind dec. t/m eerste week januari. Dus iig na Kerst en tot ongeveer 6-9 januari. Overal kom ik toch wel uit op bedragen rond +/- 1000 euro. Dit moet goedkoper kunnen, toch? Wie o wie is goed in goedkope tickets zoeken en wil me helpen? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 10:44

Manilla is niet echt een gebruikelijke bestemming, dus ik denk dat je niet heel veel goedkoper uitkomt. Je zou kunnen kijken of je een goedkoop ticket naar Bangkok of Singapore kunt scoren met een actie, en dan gewoon een los ticket naar Manilla boeken. Dat zou wel eens je goedkoopste optie kunnen zijn, want ik kom ook niet onder de 1000 uit, zelfs 1500.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  TukTuk do 24 nov 2011 - 10:59

Tickets naar Bangkok zijn rond die periode ook heel duur.. Vind 1000 euro eigenlijk nog best mee vallen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 11:03

Probeer anders ook deals te vinden vanaf Duitsland of zelfs London. Dat kan ook nogal veel geld schelen. Ik vloog in februari voor 240 euro naar New York, maar wel via Duitsland op de terugweg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:04

Kwam wel wat tegen dat 800 euro was, maar dan ook echt van die rottige vliegtijden met urenlange tussenstops/tijd ertussen qua overstappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 11:05

Nour schreef:Kwam wel wat tegen dat 800 euro was, maar dan ook echt van die rottige vliegtijden met urenlange tussenstops/tijd ertussen qua overstappen.

Ja, je moet wel rekenen: Hoe goedkoper de vlucht, hoe meer haken en ogen er aan zitten. Dus dan moet je inderdaad kiezen voor wat meer betalen en meer comfort, of goedkoper en wat meer flexibiliteit van jouw kant.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:07

Joy_ schreef:Probeer anders ook deals te vinden vanaf Duitsland of zelfs London. Dat kan ook nogal veel geld schelen. Ik vloog in februari voor 240 euro naar New York, maar wel via Duitsland op de terugweg.

Thanks, dat kan ik wel ff proberen. Ik had iets gevonden via Frankfurt. Dan zou ik weer een losse vlucht daar naartoe kunnen boeken, bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 11:10

Ja of met de high speed trein. Heb ik nu ook al 2 x gedaan naar het vliegveld van Frankfurt (= goed vliegveld trouwens), en dat gaat ook heel goed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:13

Joy_ schreef:Ja of met de high speed trein. Heb ik nu ook al 2 x gedaan naar het vliegveld van Frankfurt (= goed vliegveld trouwens), en dat gaat ook heel goed.

Haha, dat durf ik niet. Serieus. ;-) Ik word op een schommel al misselijk (als je zeg maar weer naar voren gaat) en ik word misselijk als ik niet goed de motor voel bijvoorbeeld in een auto. Zo'n high speed train ben ik bang dat ik te weinig geluid hoor en misselijk word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 12:03

Oh ja dat is lastig. Ik vind het juist heel prettig, maar kan me voorstellen dat je het liever niet doet dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Zora do 24 nov 2011 - 19:18

Kan niet iemand je brengen naar Frankfurt? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 19:35

Zora schreef:Kan niet iemand je brengen naar Frankfurt? smile

Ja, dat zou ik kunnen vragen, maar eerlijk gezegd vind ik dat best veel gevraagd van een ander. Op zich is het niet om de hoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:05

Ik denk ook niet dat je het echt veel goedkoper gaat vinden. Volgens mij zijn dat soort bestemmingen toch wel bestemmingen die steeds duurder worden naarmate de datum in zicht komt. (t.o.v. prijsvechters waar je beter op 'aanbiedingen' kunt wachten).

Ik had mijn ticket naar Curacao in Juni geboekt (terwijl ik 12 december ging).. en na juni is dat ticket dubbel zo duur geworden.

Misschien kunnen de mensen die je naar Frankfurt brengen er wel een dagje uit van maken o.i.d. Of je betaalt daar wat extra geld voor. (dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper dan uit dan een vliegticket te kopen).

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:24

Ik ging net even kijken en dat is echt nog wel een paar honderd kilometer en ik zou dat nooit kosteloos willen aanvaarden, dus als ik dat gewoon zou vergoeden, ben ik uiteindelijk waarschijnlijk nog goedkoper uit als ik 2 vluchten boek: amsterdam-frankfurt en frankfurt-manilla. Een auto rijdt natuurlijk ook niet op water en ik vind de afstand te ver om iemand af te schepen met een paar tientjes, want voor die paar tientjes kan ik ook die vlucht amsterdam-frankfurt wel vinden, vermoed ik.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Kruidkoek do 24 nov 2011 - 23:11

Mijn vriend en ik hebben onze tickets naar Thailand via NRV geboekt, stukken goedkoper en ook gewoon een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam. Ik weet niet of zij ook op Manilla vliegen maar daar zou je eens kunnen kijken.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 23:49

Thanks, Kruidkoek.:-) Ik ga meteen ff checken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 6:33

Nour schreef:Ik ging net even kijken en dat is echt nog wel een paar honderd kilometer en ik zou dat nooit kosteloos willen aanvaarden, dus als ik dat gewoon zou vergoeden, ben ik uiteindelijk waarschijnlijk nog goedkoper uit als ik 2 vluchten boek: amsterdam-frankfurt en frankfurt-manilla. Een auto rijdt natuurlijk ook niet op water en ik vind de afstand te ver om iemand af te schepen met een paar tientjes, want voor die paar tientjes kan ik ook die vlucht amsterdam-frankfurt wel vinden, vermoed ik.smile

Ja, voor mij is het natuurlijk anders. Ik woon in Nijmegen dus Frankfurt is niet zo 'heel erg' ver, en er rijd een ICE.. (maar las inderdaad dat je niet met de trein wilde.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 7:24

Punk'd: hoe lang rij je erover vanaf Nijmegen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Polly vr 25 nov 2011 - 8:48

De periode waarin je vliegt is gewoon erg duur, dus wat dat betreft denk ik dat 1000 euro een normale prijs is (tenzij je inderdaad met lange wachttijden en slechte vliegtijden of luchthavens ver weg gaat reizen).
De goedkope tickets (rond de 500 euro) zijn absoluut te krijgen, althans naar Bangkok of Kuala Lumpur, maar niet in de periode kerst/nieuw jaar als je last minute boekt.
Succes!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 9:58

Maar is het dan geen idee om een pil te slikken tegen reisziekte ofzo? Is best zonde van je geld als je met evt de trein veel goedkoper uit kunt zijn smile
Ben je wel eens met zo'n hogesnelheidstrein geweest? Want is ook weer anders dan een NS trein bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 10:03

Nour, ik word ook altijd wagenziek, kan niet achteruit reizen in bus en trein, (en zeeziek en in kleine vliegtuigen ook luchtziek) en de ICE vond ik een ideale trein! Ik heb nergens last van gehad, het was net alsof ik in het vliegtuig zat! Toen ik ermee ging, naar Dusseldorf, had ik een eerste klas kaartje. Ik had een stoel alleen, met een eigen schermpje, tafeltje, dingetje, etc. Dus ook geen mensen naast me die vervelend deden. Het was best wel relaxed en ik vond de ICE fijner dan de Thalys!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:26

Yasmin schreef:Maar is het dan geen idee om een pil te slikken tegen reisziekte ofzo? Is best zonde van je geld als je met evt de trein veel goedkoper uit kunt zijn smile
Ben je wel eens met zo'n hogesnelheidstrein geweest? Want is ook weer anders dan een NS trein bijv.

Ja, dat kan ik sowieso doen (en zou ik ook doen), maar ik ben vooral benieuwd of je wel iets voelt/hoort als je rijdt. Vooral dat niets horen (en dan vaak ook niets voelen) maakt me misselijk. Je beweegt dan wel, maar het klopt voor m'n gevoel dan niet. Lekker vaag uitgelegd waarschijnlijk. Ik ben dus nooit met een dergelijke trein geweest, vanwege de angst misselijk te worden. Ik kan overigens wel achteruit rijden in een normale trein. Op een boot word ik ook misselijk, je beweegt heen en weer maar voelt/hoort niets. Kwestie van een paar minuten dat ik me zeeziek voel, ook op een grote boot maar dan minder snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:27

Oreo schreef:Nour, ik word ook altijd wagenziek, kan niet achteruit reizen in bus en trein, (en zeeziek en in kleine vliegtuigen ook luchtziek) en de ICE vond ik een ideale trein! Ik heb nergens last van gehad, het was net alsof ik in het vliegtuig zat! Toen ik ermee ging, naar Dusseldorf, had ik een eerste klas kaartje. Ik had een stoel alleen, met een eigen schermpje, tafeltje, dingetje, etc. Dus ook geen mensen naast me die vervelend deden. Het was best wel relaxed en ik vond de ICE fijner dan de Thalys!

Hmm, kijk dat geeft dan wel weer hoop. Ik zit dan alleen heel erg met de angst: "Als ik wel misselijk zou worden, kan ik er niet uit." Haha, wat een slecht verhaal dit eigenlijk. Even 1,5-2 wk naar de Filippijnen willen om te checken of ik daar wil werken (en dus 1,5 jr NL zou verlaten) en niet met hispeed durven reizen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:31

Polly schreef:De periode waarin je vliegt is gewoon erg duur, dus wat dat betreft denk ik dat 1000 euro een normale prijs is (tenzij je inderdaad met lange wachttijden en slechte vliegtijden of luchthavens ver weg gaat reizen).
De goedkope tickets (rond de 500 euro) zijn absoluut te krijgen, althans naar Bangkok of Kuala Lumpur, maar niet in de periode kerst/nieuw jaar als je last minute boekt.
Succes!

Klopt idd denk ik wel dat dit een vrij gangbare prijs is rond die tijd, dus of even zien of ik niet alsnog vanaf Frankfurt ga, of wellicht toch ietsjes later dan ik eigenlijk wilde gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 11:42

Maar ik denk ook wel dat als je de trein al ingaat met de gedachte: ik ga misselijk worden, dan word je het ook daadwerkelijk denk ik..
Ik ben al een paar keer met de hogesnelheidstrein geweest maar of het veel lawaai maakt, geen idee, ik let er niet op. Ik was lekker in gesprek met diegene waarmee ik was, boekjes lezen etc. Misschien moet je dat ook doen, dat je afleiding zoekt? Ik geloof dat er zelfs draadloos internet is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ticket Manilla Empty Re: ticket Manilla

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum