Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

curretage na bevalling

+4
Luce
Shopaholic
Highway
slaatje
8 plaatsers

Ga naar beneden

curretage na bevalling Empty curretage na bevalling

Bericht  slaatje ma 26 aug 2013 - 5:58

Het is nog niet helemaal zeker, maar de kans is aanwezig dat er, na de bevalling een half jaar geleden, een stukje (of stukjes) placenta zijn blijven zitten. Ik heb woensdag een afspraak bij de gyn en geloof dat ik dan een echo krijg om dit na te gaan.

Wie heeft dit ook gehad?
Wat kan ik verwachten?
Had je er na afloop last van?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

curretage na bevalling Empty Re: curretage na bevalling

Bericht  Highway ma 26 aug 2013 - 6:02

Ik heb geen ervaring maar wat vervelend. Heb je er last van?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

curretage na bevalling Empty Re: curretage na bevalling

Bericht  Shopaholic ma 26 aug 2013 - 6:06

Sterkte slaatje! Hopelijk valt het mee, en nee geen ervaring mee.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

curretage na bevalling Empty Re: curretage na bevalling

Bericht  Luce ma 26 aug 2013 - 6:09

Ik heb het ook gehad. Bleef vloeien na de bevalling. Na ong 10 weken na de bevalling heb ik een curettage gehad. Op de echo zagen ze dat er nog een stuk zat. Ik mocht kiezen of ik onder narcose wilde of niet, omdat het nog best wel een groot stuk was. Plaatselijk verdoofd kon ook, maar omdat het nog groot was kon ik het alsnog goed voelen. Ik heb voor narcose gekozen omdat ik soms nog wel eens verkramp en het niet zag zitten om het bewust te ondergaan.