Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakketje aangenomen voor buren.

+10
Sarah1985
Saga
xxjojootjexx
Maple
Weetjewel
Ibbeltje
Snoes
girli
Rush
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 3 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 6:57

Hahaha.

Ibbeltje, dat klopt idd,maar ja met mijn hart ben ik in no time buiten adem, dus nee

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 3 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 7:05

Ibbeltje schreef:
Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Echt? Nee ik niet. Ik zou er nog een keer heen gaan. Anders een briefje op de deur want anderen ook al zeiden.
Waarschijnlijk wel, omdat pakketjes hier tot nu toe altijd dezelfde avond zijn opgehaald, dus ik zou het zelf wel erg vreemd vinden ja, omdat het hier nooit voorkomt. En zeker als ik al 'leven' gezien heb bij die mensen thuis, wat CBL hier ook aangeeft.

Ik wil ook trouwens nog steeds Lucky zeggen, van mij moet je gewoon terug naar je oude naam, hoor :nopompom: 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 3 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 7:28

Ik vraag me toch af hoe ze dat dan doen mbt  belangrijke rekeningen ed die tot een bepaalde datum betaald dienen te worden en anders hoogt het zich alleen maar op.

Mijn man en ik zaten gister op de bank en zagen dat ze bovenbuurvrouw het pas op liep en we keken beide naar buiten, maar deden niks. Ik wilde eerst nog naar de voordeur lopen, maar dacht echt.........bekijk het maar!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 3 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum