Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakketje aangenomen voor buren.

+10
Sarah1985
Saga
xxjojootjexx
Maple
Weetjewel
Ibbeltje
Snoes
girli
Rush
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Saga ma 26 aug 2013 - 0:29

Ik zou wel een briefje op de deur plakken maar meer moeite zou ik er niet voor doen. 
Hier gebeurt het trouwens erg vaak dat ze "vergeten" om een briefje door de deur te gooien dat het pakketje bij de buren is afgeleverd.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 0:30

Weetjewel schreef:
Maple schreef:Maar het is wel zo smile
Maf? Ik?
Ik bedoelde het goed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 0:33

Caribbeanlover schreef:
Weetjewel schreef:
Maple schreef:Maar het is wel zo smile
Maf? Ik?
Ik bedoelde het goed.
Dat begrijp ik Very Happy

Maar ik doelde op Maple, waar ze nou "maar het is wel zo" mee bedoelde.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 0:34

Weet ik, maar dacht laat ik het even uitleggen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 0:34

Weetjewel schreef:
Caribbeanlover schreef:
Weetjewel schreef:
Maple schreef:Maar het is wel zo smile
Maf? Ik?
Ik bedoelde het goed.
Dat begrijp ik Very Happy

Maar ik doelde op Maple, waar ze nou "maar het is wel zo" mee bedoelde.
Heuh? Ik reageerde op CBL, omdat zij zo moest lachen om wat jij zei.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 0:35

Caribbeanlover schreef:Weet ik, maar dacht laat ik het even uitleggen.
Bedankt voor de uitleg, slaap ik vannacht ook weer lekker!
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Sarah1985 ma 26 aug 2013 - 0:36

wij hadden laatst ook een pakket voor iemand in de straat en zag die mensen steeds thuis komen maar ze haalden het maar niet op. En ik ga echt niet dat pakket bij hun brengen. Na 4 dagen haalden ze het op.

Dus cbl ik zou gewoon afwachten tot ze halen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 0:45

Nee, idd ben geen loopjongen ofzo. Dit was dan ook de 1e en tevens de laatste keer dat wij voor hun wat aannemen.Mijn man is daar veel makkelijker in en daarom is hij naar ze toegegaan met dat pakket.

Wij gaan over een aantal weken op vakantie, maar als het dan nog niet is opgehaald wat zouden jullie doen?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 26 aug 2013 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 0:48

Caribbeanlover schreef:Nee, idd ben geen loopjongen ofzo. Dit was dan ook de 1e en tevens de laatste keer dat wij voor hun wat aannemen.Mijn man is daar veel makkelijker in en daarom is hij naar ze toegegaan met dat pakket.
Hij loopt toch? Kost jou geen energie.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 0:51

Weetjewel schreef:
Caribbeanlover schreef:Nee, idd ben geen loopjongen ofzo. Dit was dan ook de 1e en tevens de laatste keer dat wij voor hun wat aannemen.Mijn man is daar veel makkelijker in en daarom is hij naar ze toegegaan met dat pakket.
Hij loopt toch? Kost jou geen energie.
Klopt, maar vind het niet nodig dat hij dat doet dus 1x is genoeg geweest.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Ibbeltje ma 26 aug 2013 - 0:52

EN als je man het nou geen probleem vind?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 0:55

Caribbeanlover schreef:
Weetjewel schreef:
Caribbeanlover schreef:Nee, idd ben geen loopjongen ofzo. Dit was dan ook de 1e en tevens de laatste keer dat wij voor hun wat aannemen.Mijn man is daar veel makkelijker in en daarom is hij naar ze toegegaan met dat pakket.
Hij loopt toch? Kost jou geen energie.
Klopt, maar vind het niet nodig dat hij dat doet dus 1x is genoeg geweest.
Als je iets vindt moet je het bij de politie brengen. Die zijn gek op gevonden voorwerpen.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 1:53

Ah joh, en als ze het niet op komen halen is dat toch ook niet jouw probleem? Ik weet niet of er iets leuks in zit.. Wink Zo ben ik aan een nieuwe krultang gekomen

Ik zou me drukker maken als het andersom was, dat heb ik wel eens gehad. Hadden de buren een pakketje voor me aangenomen en vervolgens waren ze een week op vakantie. Ik zag dezelfde avond het briefje van de postbode, maar toen waren ze dus al weg. Dat vond ik zo stom toen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Stranger ma 26 aug 2013 - 2:10

Oh ik breng pakketjes die hier worden afgeleverd geregeld naar de buren, kleine moeite. Hier hebben we ook nogal een lakse postbode die geregeld vergeet briefjes in de deur te doen. Ik zou dus wel even een briefje op hun deur plakken als ze niet vaak thuis zijn, kost je slecht een heel klein beetje energie.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 2:16

Elliot, is dat echt waar van die krultang? Het is iets voor de zoon van die muts mbt een studie dus als ik zoiets besteld zou hebben check ik de brievenbus wel aangezien school onderhand weer begint.

Als wij in onze achtertuin zijn, dan kijken we op hun balkon. Net zat ik in de tuin, hun deur ging open en er stondt een vreemde jongeman. Ze zijn hierboven aan het klussen en de eigenaren zelf zijn er geen eens. Ik dacht ..............ja dag ik ga het hem niet zeggen hoor!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 2:24

Caribbeanlover schreef:Elliot, is dat echt waar van die krultang? Het is iets voor de zoon van die muts mbt een studie dus als ik zoiets besteld zou hebben check ik de brievenbus wel aangezien school onderhand weer begint.

Als wij in onze achtertuin zijn, dan kijken we op hun balkon. Net zat ik in de tuin, hun deur ging open en er stondt een vreemde jongeman. Ze zijn hierboven aan het klussen en de eigenaren zelf zijn er geen eens. Ik dacht ..............ja dag ik ga het hem niet zeggen hoor!
Ja, maar dat was wel een iets andere situatie hoor. Pakketje was afgeleverd maar was bestemd voor buren die er niet meer woonden. Degene die het pakketje aannam (ik was het niet zelf namelijk) heeft dat ook aan de bezorger gemeld, maar die wilde het niet mee terug nemen. Het heeft toen iets van 8 maanden gelegen zonder dat iemand het kwam ophalen en toen dacht mijn vriend: Ik maak het gewoon open, misschien kan het bedrijf waar het vandaan komt mij er iets over vertellen, of kan ik het terugsturen. Maar dat bedrijf zei dat de rekening gewoon betaald was en dat ze het dus niet terug hoefden, en ze hadden ook geen ander adres waar het heen moest. En het was zo'n hele mooie Remmington krultang. Toen heb ik 'm maar gehouden.

Was overigens niet bij mij thuis afgeleverd hoor.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  minoessepoes ma 26 aug 2013 - 2:27

Ik vind het ook nooit zo'n probleem om even met een pakketje te lopen naar de buren, eventueel een paar keer, zoveel energie kost het me niet en mijn ervaring is dat de postbezorgers vaak heel slordig zijn met de briefjes in de brievenbus doen.

Zo hadden wij laatst een briefje dat ze ons pakket 3 keer aangeboden hadden en dat wij er elke keer niet waren, dat was het eerste briefje wat wij kregen. Of zoals laatst, hij was bij de buren af gegeven maar er stond niet op welk adres, succes in een appartementencomplex met 40 woningen.

Mijn man had laatst een boek gewonnen, maar dat wist hij helemaal niet, een buurvrouw had het voor ons aangenomen, maar wij waren op vakantie. Dus ruim een week later heb ik het briefje gevonden en het boek opgehaald. Wij verwachtte ook geen pakketje, dus er was geen rekening gehouden met onze vakantie. Gelukkig vond onze buurvrouw het geen enkel probleem.
Zo ook met onze onderbuurvrouw. Ik had een pakketje van haar aangenomen maar zij was er telkens maar niet. Ook ruim een week later kwam ze aan de deur, het was een pakketje van Bol.com, een boek wat ze al maanden geleden besteld had maar elke keer niet leverbaar was. Nu werd hij dus net bezorgd op het moment dat zij naar haar familie in Duitsland was.

In dit geval zou ik het denk ik twee of drie dagen achter elkaar proberen, maar ik vind het briefje op de deur eigenlijk een veel slimmer idee, zeker in zo'n afgesloten complex. Dat zou ik denk ik dus doen en dan het pakketje gewoon laten liggen tot het opgehaald wordt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Bolleke ma 26 aug 2013 - 2:57

Wat maak jij je druk! Ik zou een paar dagen wachten en als ze dan niet komen aan de deur gaan, en dan desnoods een briefje ophangen. Ik krijg ook wel eens een pakketje van een van mijn buren, daar zit ik me dan echt niet de hele dag (of dagen) over op te vreten.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 6:46

Dat valt toch best mee hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 6:49

Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Ibbeltje ma 26 aug 2013 - 6:51

Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Echt? Nee ik niet. Ik zou er nog een keer heen gaan. Anders een briefje op de deur want anderen ook al zeiden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 6:51

Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Ik ben het met je eens! Go CBL (ik wil wil nog steeds Lucky typen):cheering:
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 6:53

Ibbeltje schreef:
Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Echt? Nee ik niet. Ik zou er nog een keer heen gaan. Anders een briefje op de deur want anderen ook al zeiden.
Nee, van dat heen en weer geloop en gesleep met dat iet wat zware pakket word ik moe.Razz

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Ibbeltje ma 26 aug 2013 - 6:55

Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:
Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Echt? Nee ik niet. Ik zou er nog een keer heen gaan. Anders een briefje op de deur want anderen ook al zeiden.
Nee, van dat heen en weer geloop en gesleep met dat iet wat zware pakket word ik moe.Razz
Tja ach ik vind het niet zo'n probleem eerlijk gezegd maar goed. En trouwens je man ging, jij niet eens Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 6:55

Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:
Maple schreef:Nou, ik vind het nu idd ook wel meevallen. Als ik een pakketje van de buren al twee dagen in huis heb had ik misschien ook wel een topic geopend, wat anderen zouden doen.
Echt? Nee ik niet. Ik zou er nog een keer heen gaan. Anders een briefje op de deur want anderen ook al zeiden.
Nee, van dat heen en weer geloop en gesleep met dat iet wat zware pakket word ik moe.Razz
Kom, kom, beetje dat luie zweet eruit werken!
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje aangenomen voor buren. - Pagina 2 Empty Re: Pakketje aangenomen voor buren.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum