Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

+23
Snoes
Le Chat Noir
SarahKey
Tummy
Taeda
Stokstaartje
Aggi
Ezzer
Aagje!
Ella
ingrid82
peach
snoezel
Aimee
Takkie
Annie24
Luce
Jade
mzcharlotte
Susan
Razz
Esmee
Rituals_
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Konden jullie zwanger willen worden loslaten? - Pagina 2 Empty Re: Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

Bericht  Ayla zo 25 aug 2013 - 23:26

Ik kon het ook niet loslaten, wel is ze tijdens de vakantie verwekt, volgens mij gewoon goeie timing en vaker sex...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Konden jullie zwanger willen worden loslaten? - Pagina 2 Empty Re: Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

Bericht  Tania zo 25 aug 2013 - 23:27

In het begin ging het wel maar na een paar maanden kon ik het niet loslaten en ik wist ook altijd precies wanneer ik ongesteld moest worden, wanneer mijn eisprong was, ik deed ovutesten, heb gemperatuurd enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Konden jullie zwanger willen worden loslaten? - Pagina 2 Empty Re: Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

Bericht  Puggle zo 25 aug 2013 - 23:38

Annie24 schreef:Nee, want we liepen in het ziekenhuis, dus ik was verplicht om er veel mee bezig te zijn door alle echo's e.d.
Hier hetzelfde maar heeft in de ziekenhuizen maar 2 maanden geduurd gelukkig. De maanden daarvoor toen het niet lukte was ik er ook veel mee bezig kon er niks aan doen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Konden jullie zwanger willen worden loslaten? - Pagina 2 Empty Re: Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

Bericht  Printje ma 26 aug 2013 - 20:19

Ik was de eerste keer meteen zwanger, dus had weinig los te laten en bij N dachten we we zien het wel en was ik na 2 mnd zwanger. Ik was er verder niet heel veel mee bezig eigenlijk maar ik heb nooit van die mega babykriebels gehad dat scheelt ook natuurlijk wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Konden jullie zwanger willen worden loslaten? - Pagina 2 Empty Re: Konden jullie zwanger willen worden loslaten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum