Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

+19
CCC
Joan
Jeanette
rapa nui
Mizz_S
Blond
Carrie
Snoopy
minoessepoes
Caramba
Zonnetje
dr_oupy
Feline
Destino
silly-one
Rush
Marin
Elliot
SoGood
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  rapa nui vr 23 aug 2013 - 22:06

Ik vind bonnen altijd prettig om te krijgen maar wat lastig om te geven ivm het bedrag meteen zo duidelijk. Je kunt anders voor een laag bedragje soms best wel iets leuks vinden om te geven terwijl een bon voor 10 euro weer zo weinig lijkt. Ik heb een paar jaar geleden familie/nichten op bezoek gehad ivm mijn nieuwe huis, ze waren met zijn zevenen en als ze een mooie bos bloemen of plant hadden gegeven was het prima geweest. Nu gaven ze samen 15 euro aan VVV-bonnen en dat vond ik stiekem weer tegenvallen omdat als ik afzonderlijk bij hun op bezoek ga ivm iets speciaals ik in elk geval tussen de 5-10 euro geef. En met een mooie grote plant voor hetzelfde bedrag had ik dat gevoel misschien niet gehad.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  SoGood vr 23 aug 2013 - 22:14

Ja precies. Daarom is mijn vraag ook hoeveel jullie bijvoorbeeld aan vriendinnen, stellen, familie enz. geven als je een cadeaubon geeft?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Jeanette za 24 aug 2013 - 21:10

Ik ben nooit zo kieskeurig, ik vind echt alles leuk om te krijgen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Joan zo 25 aug 2013 - 0:46

Ik vind het altijd lastig om het bedrag van bonnen te bepalen. Ik ben altijd bang om als een kniepert over te komen. Als mijn vriend het ik het samen geven is het vaak rond de 20/25 euro. Als ik alleen iets geef dan ligt het aan de persoon maar vaak 15 euro. Toch geef ik liever cadeaus. Ik vind het leuk om mandjes te vullen en te geven!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  CCC zo 25 aug 2013 - 4:05

Ik probeer altijd een maandje van te voren wat ideeën op te schrijven en die op lijstje.nl te zetten. Vaak vragen mensen wel wat je wensen zijn. Bladcadeau, Blond Amsterdam servies, Hema Lekker weg bonnen, uitstekers voor taarten ed. vind ik altijd erg leuk om te krijgen. Heb laatst voor mijn tante theebloemen besteld en daar een leuke theepot bijgedaan. Viel erg in de smaak.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Fortissimo zo 25 aug 2013 - 4:11

Ik had voor mijn schoonmoeder als cadeau bedacht om een Scentchip-setje te maken met een brander, chips en wat leuke dingetjes die er bij passen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 4:32

Ik krijg het liefst bonnen voor m'n verjaardag (bijv. van H&M, Hema, Etos etc. etc.), kan ik lekker zelf wat uitzoeken. Ik heb er ook geen probleem mee om een bon te geven, als ik iemand daar blij mee kan maken. Ik geef liever een bon, waar iemand iets aan heeft, dan een persoonlijk, bij elkaar geraapt pakketje dat misschien ergens achter in een kast verdwijnt. Een activiteit vind ik ook leuk, om dan samen met diegene iets leuks te gaan doen bijvoorbeeld.

Meestal geef ik zo'n 10-15 euro uit aan een cadeautje voor een vriend(in), heb nou eenmaal niet zo veel te besteden. Ben trouwens nog op zoek naar een geschikt cadeau voor een vriendin die volgend weekend jarig is, maar heb haar al gevraagd of ze nog wensen heeft, dus wacht ff af.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Sterre zo 25 aug 2013 - 4:42

Ik heb voor mijn verjaardag van vriend(inn)en vrij standaard dingen gekregen maar ik ben er super blij mee! Twee pakketjes van Lush, rituals geurstokjes, twee mini pannetjes die in de oven kunnen met recepten, de Flow en het zomerboek van Flow, kookboek van Amber Albarda, pakketje van Therme met een paar lekkere dingen, een boekenbon en een boekje over Berlijn omdat ik van m'n vriend 4 dagen Berlijn heb gekregen smile.

Haha ik heb de afgelopen paar dagen een mini-spa van m'n badkamer gemaakt en de Lush en Therme spulletjes gelijk goed gebruikt. Super chill! Van mij hoeven cadeautjes echt niet altijd super origineel hoor, ik vind het gewoon leuk dat ze komen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Carrie zo 25 aug 2013 - 10:19

Ik vind dat juist helemaal geen standaard cadeautje Sterre. Superleuk!
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Saga vr 30 aug 2013 - 3:30

Volgende week trouwt mij manager en met een grote groep collega's gaan wij naar de bruiloft. Met zijn allen geven we een cadeau, maar zouden jullie zelf ook nog iets geven? En wat dan?
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic - Pagina 2 Empty Re: Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum