Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Succes Silly-one!

+2
Snoes
girli
6 plaatsers

Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Succes Silly-one!

Bericht  girli do 22 aug 2013 - 21:57

Succes met je tentamen vandaag, je kunt het! :cheering: 


Zijn er nog andere mensen die vandaag of de komende dagen iemand succes willen wensen of het zelf wel kunnen gebruiken?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  Snoes do 22 aug 2013 - 22:16

Heb je een speciaal tentamen, Silly-One?
Succes iig! smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  Marin do 22 aug 2013 - 22:17

Ah wat lief Girli! 

Succes Silly! You can do it!\
En Poubelle ook met haar nieuwe studie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  silly-one vr 23 aug 2013 - 0:49

Wat lief Grili.
Ik ben net weer thuis. Wel gelijk boodschappen gedaan na het examen.
Op zich ging het wel redelijk. Ik kon 200% meer invullen dan de vorige keer. Nu hopen dat ik nog net een 5.5. heb en dan ben ik toegelaten tot de opleiding. Dan ga ik weer 3 jaar studeren. Niet dat ik daar nu behoefte aan heb, na een hele zomer studeren, maar ja. Ik vergroot wel mijn kans op de banenmarkt.

@ Snoes: Ik wil de lerarenopleiding wiskunde gaan doen, deeltijd. Ik heb al de pabo gedaan, maar ik kom zelf van de oude mavo af. Wat betekend dat ik dus havo wiskunde b denk niveau moet aantonen. Als ik het niet haal, dan moet ik nog een jaar studeren en dan probeer ik volgend jaar te starten aan de opleiding. Ik ben in maart begonnen met het doornemen van de stof en in juni had ik een 2 :shock:voor het examen. Toen kon ik ook echt weinig invullen. Ik wist vrij weinig. De hele zomer geprobeerd 2-3 uur per dag aan wiskunde te werken en ik was nog niet door havo 5 heen. Gelukkig een hoop bijles gehad en op zie manier hoop ik het net te halen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  Snoes vr 23 aug 2013 - 1:40

Ah oké, ik snap het. Wanneer weet je de uitslag?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  silly-one vr 23 aug 2013 - 3:57

De uitslag heb ik al binnen. Ben er wel op vooruit gegaan sinds de vorige keer heb nu een 3,4.
Maar ze zegt toch dat ik ben toegelaten tot de opleiding, maar bij de open dag moest ik deze toets halen wilde ik starten.
Ik ga nu even bedenken of ik nog een jaar wacht en dan rustig bezig ben met wiskunde. Of dat ik toch ga starten en dan gelijk mag beginnen met vwo wiskunde. Ik denk eigenlijk dat dat een te grote stap wordt, aangezien ik de helft van 5 nog niet eens heb gehad.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  girli vr 23 aug 2013 - 9:13

Fijn dat je de uitslag al weet! Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Goed dat je er over nadenkt of dat je gelijk wilt starten of niet. Wat interesseert je in wiskunde dat je er docent in wilt worden?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  Mermaid vr 23 aug 2013 - 9:20

Wat een lief topic. Ben je zelf nog enigszins tevreden over de uitslag?
Zou wel fijn zijn als je toch aan de opleiding kan beginnen!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  GreenGrass vr 23 aug 2013 - 9:32

silly-one schreef:Ik ga nu even bedenken of ik nog een jaar wacht en dan rustig bezig ben met wiskunde. Of dat ik toch ga starten en dan gelijk mag beginnen met vwo wiskunde. Ik denk eigenlijk dat dat een te grote stap wordt, aangezien ik de helft van 5 nog niet eens heb gehad.
Verstandige overweging. Het gat tussen Havo en VWO wiskunde is volgens mij nog steeds relatief groot. Als je nu al moeite hebt met Havo dan spijker je niet even VWO erbij. 

Mij lijkt het ook wel wat hoor, docent wiskunde smile. In principe zou ik met mijn opleiding in 1 jaar mijn eerstegraads bevoegdheid voor een ander schoolvak kunnen halen. Maar ik denk dat ik ook wel wiskunde bevoegdheid relatief snel kan halen (als ik dat zou willen..).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  silly-one vr 23 aug 2013 - 19:05

Mermaid schreef:Wat een lief topic. Ben je zelf nog enigszins tevreden over de uitslag?
Zou wel fijn zijn als je toch aan de opleiding kan beginnen!
Dat ik het niet zou halen was mij deze week al wel duidelijk geworden. Ik, en ook de persoon die mij bijles had gegeven, hadden wel een hoger punt verwacht. Ik heb zelf ook ergens het idee dat bij een fout gelijk de rest van de som fout is gerekend. Ondanks dat ik wel tot het juist antwoord was gekomen.
Ach het is wel een behoorlijke verbetering sinds juni en dat in 1,5 maand.

Ik heb wel besloten niet te starten, want eigenlijk lijkt het mij geen verstandige keuze. Dus maandag even mij lerarenbeurs annuleren en terugstorten. Gelukkig behoudt ik wel mijn recht op de lerarenbeurs.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  silly-one vr 23 aug 2013 - 19:09

GreenGrass schreef:Verstandige overweging. Het gat tussen Havo en VWO wiskunde is volgens mij nog steeds relatief groot. Als je nu al moeite hebt met Havo dan spijker je niet even VWO erbij. 

Mij lijkt het ook wel wat hoor, docent wiskunde smile. In principe zou ik met mijn opleiding in 1 jaar mijn eerstegraads bevoegdheid voor een ander schoolvak kunnen halen. Maar ik denk dat ik ook wel wiskunde bevoegdheid relatief snel kan halen (als ik dat zou willen..).
Op zich heb ik geen moeite met de havo stof. Het is gewon een hoop nieuwe stof geweest sinds maart. Die basis zit er nog niet voldoende is, dus dan komt VWO er ook niet in.

Docent wiskunde is wel pittig hoor. Ik heb al wiskunde gegeven op het VMBO ( ook de doelgroep waar ik voor wil gaan werken). En het probleem is vooral dat kinderen niet in de gaten hebben dat ze echt wiskunde vooral moeten doen, plus dat het heel abstract is en voor de VMBO leerlingen is dat behoorlijk lastig. Maar hun gedrag is vooral waarom ik het leuk vind.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Succes Silly-one! Empty Re: Succes Silly-one!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum