Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

+2
*Lieke*
MissBitchy
6 plaatsers

Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  MissBitchy wo 21 aug 2013 - 18:56

Dat klinkt heel vaag he :P 

Ik heb net alle spenen en fopspenen uitgekookt en daarbij zat ook zo'n nuby-lepeltje.
Het lepeltje was groen, nu issie heeeel licht mintgroen...
Kan dat kwaad voor m'n spenen enzo? Wat kan ik nu het beste doen?

Heb nu het lepeltje eruit gehaald, nieuw water erin en alles nog een keer laten uitkoken, maar is dat genoeg denken jullie?
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  *Lieke* wo 21 aug 2013 - 19:08

Misschien een hele stomme reactie: maar is het niet zo'n lepeltje dat verkleurt als hij te heet is? Die heb ik namelijk en dan kleurt hij heel licht op. Dat trekt weer bij als het lepeltje afkoelt.

Heel eerlijk gezegd: als mij dit zou overkomen, zou ik me niet zo druk maken als de spenen niet gekleurd zijn door de lepel.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  Robin_ wo 21 aug 2013 - 19:11

Mijn ervaring is inderdaad ook dat die plastic lepeltjes van kleur vervagen door het gebruik en afwassen. Denk niet dat het echt kwaad kan voor je spenen. Hoe je het nu hebt opgelost, door ze opnieuw uit te koken, lijkt me voldoende. Ik mag hopen dat die stoffen in het plastic lepeltje niet schadelijk zijn, want die krijgt je kindje natuurlijk ook binnen bij elke hap in z'n mond.
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  MissBitchy wo 21 aug 2013 - 19:11

Aan de ene kant denk ik: het zal toch geen kwaad kunnen, het zijn speciale baby (kinder) lepeltjes...
Dus mochten ze afgeven, zal het toch niet schadelijk zijn?!
Maar aan de andere kant toch die twijfel haha.

Maarrrr inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt! Want ik had het lepeltje op het aanrecht gelegd en nu issie weer z'n gewone kleur nerd
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  Slakje wo 21 aug 2013 - 21:58

Wij hebben ook zulde lepeltjes. Die worden lichter als ze te heet worden.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  Parel wo 21 aug 2013 - 22:22

MissBitchy schreef:Aan de ene kant denk ik: het zal toch geen kwaad kunnen, het zijn speciale baby (kinder) lepeltjes...
Dus mochten ze afgeven, zal het toch niet schadelijk zijn?!
Maar aan de andere kant toch die twijfel haha.

Maarrrr inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt! Want ik had het lepeltje op het aanrecht gelegd en nu issie weer z'n gewone kleur nerd
Laughing 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  Snoes wo 21 aug 2013 - 22:46

Wij hebben ook zo'n lepeltjes inderdaad Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven... Empty Re: Help!! Spenen uitgekookt en lepel heeft afgegeven...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum