Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met single/groepsreizen??

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  JD di 20 aug 2013 - 3:42

Ik heb eind Oktober 2 weken vakantie, en ik zou wel er wel eens tussenuit willen. Nu ken ik niemand die mee zou willen, dus ga ik me maar eens verdiepen in singlereizen of groepsreizen. Ik vind genoeg via google, maar weet niet welke organisaties er leuk en betrouwbaar zijn.
Ik wil het liefst een combi van cultuur en relaxen in het zonnetje, en dan het liefst een groep van mijn leeftijd.... niet allemaal 50+ ers ofzo:lol: 

Wie heeft er ervaring met dit soort vakanties? is het wat, zou je het nog een keer doen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Re: Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  Suusie di 20 aug 2013 - 3:53

Ik ben een aantal jaar geleden in mijn eentje met een rondreis/groepsreis mee gegaan. Er waren meer mensen allen, maar vooral wat oudere mensen. Maar vanaf dag een had ik heel leuk contact met een oudere man en een stelletje van mijn leeftijd. We hadden het zo gezellig dat mensen uit de groep voorzichtig gingen vragen hoe het nou zat met mij en die man. Dachten dat we vader en dochter waren of dat we een stel waren.  Hahah
Het was trouwens bij kras, heel goedkoop naar Turkije. Het was een prima combinatie van cultuur, natuur  en relaxen. Ik zou het zo weer doen.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Re: Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  aardbeitje di 20 aug 2013 - 4:48

Afgelopen mei ben ik met Fox naar de Verenigde Staten geweest. Dit was een singlesreis.  Ik had dit nog nooit eerder gedaan. Het is me super goed bevallen. Een leuke groep. Ik zie ze waarschijnlijk nooit meer, maar voor de vakantie was het heel gezellig. Ik vond het wel erg prettig dat we allemaal een eigen hotelkamer hadden. Heb je toch elke dag even privacy. Ik zou het zo weer doen zo'n reis. Al was dit wel echt een intensieve rondreis. Echt op strand vakantie weet ik niet of ik dat leuk zou vinden met mensen die ik niet ken.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Re: Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  iloverocknroll1984 di 20 aug 2013 - 4:51

Ik heb 4x mee geweest met Fox op singlesreis, 1x gewone groepsreis met Mambo (maar was toevallig iedereen alleen reizend ook) en ga nu begin oktober een weekje met Shoestring naar Jordanië met een gewone groepsreis ook, waarbij tot nu toe 2 dames samenreizen en 1 stelletje en de rest alleen. Hoewel de groep de ene keer leuker is dan andere (en soms waren die waarbij er ook 50+ers mee waren juist leuker dan met alleen maar 20'ers en 30'ers), heb ik wel altijd super leuke vakanties gehad. Er zijn altijd wel mensen waarmee je aansluiting vindt.

Bij veel organisaties kun je trouwens de groepssamenstelling op de site zien of anders online opvragen. Leuk in ieder geval dat je aan het kijken bent, laat maar weten als je nog vragen hebt.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Re: Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  ilse3 di 20 aug 2013 - 6:35

Ik ben de afgelopen jaren een aantal keer met een single reis weg geweest. 2X met estivant en in september weer, zij hebben verschillende leeftijdscategorieën, deze organisatie heeft reizen waarbij je zelf kunt kiezen of je me doet aan de activiteiten, zijn twee plaatse bij te boeken. Beide keren een leuke en gezellige groep gehad, je maakt snel contact omdat iedereen alleen is. Verder ben ik ook met nosun geweest, maar dit zijn wel actieve vakantie, weet niet of je daar zijn in hebt.
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met single/groepsreizen?? Empty Re: Ervaringen met single/groepsreizen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum