Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

+22
Exogenesis
Coco
Harrison
Rouxxxe
Blond
minoessepoes
Feline
rapa nui
loura
GreenGrass
Ilovethe90s
mzcharlotte
Mermaid
Fjell
VanillaRose
Tiara
Atelier Madame
Marin
Aziraphale
Eep
Chocolate Cookie
Engelse Drop
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  Exogenesis vr 16 aug 2013 - 1:36

Een tientje zou voor mij de max zijn. Maar als ik bij zou moeten betalen, zou ik sowieso liever even de stad in gaan, dan kun je ook nog eens zelf kiezen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  Marin vr 16 aug 2013 - 1:41

Wat ik wel vervelend vind als je ontbijt ergens in de stad haalt, is eerst echt lang moeten zoeken naar een plekje, zeker als je eerst met de metro moet enzo. Vaak zoek ik van te voren op Google Streetview dan in elk geval het dichtsbijzijnde bakkertje/koffietentje zodat ik dat iig weet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  _Lacey_ vr 16 aug 2013 - 2:01

Het ligt er een beetje aan wat je voor je geld krijgt, maar 10-12 euro is voor mij wel de max. Nu vind ik het sowieso niet zo heel leuk in het hotel/appartement te ontbijten. Liever ga ik op zoek naar een gezellig tentje of haal ik iets in de supermarkt en eet dat op mijn balkon.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  Sterre vr 16 aug 2013 - 2:23

Afgelopen vakantie zaten we in een apartementencomplexje/hotel waar het ontbijt 8,50pp was en dat vonden we ook al best veel voor Portugal. We hadden zelf een kleine keuken met koelkast, dus na de eerste dag hebben we steeds op ons balkonnetje ontbeten met vers gezette koffie, geroosterd brood, gebakken/gekookt ei en yoghurt met vers fruit smile. Veel leuker en voordeliger.

In voel me vaak een beetje ongemakkelijk bij ontbijten in een hotel. Allemaal mensen die net wakker zijn en vaak een beetje duf en chagrijnig voor zich uit zitten te kijken Laughing . In hele luxe hotels met een super lekker buffet en bijvoorbeeld allemaal biologische producten vind ik het dan wel weer leuk, maar dan doe ik het ook alleen als het al bij de kamerprijs is inbegrepen. Anders ga ik net zo lief naar een bakkerijtje inderdaad.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  mii_joyce vr 16 aug 2013 - 4:41

Wij zijn afgelopen weekend naar Den Haag geweest, zat het ook niet bij in... was €12,50 pp, dat hebben we wel gedaan, maar zou ook mijn max direct zijn
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  Framboos vr 16 aug 2013 - 5:38

Ik vind €18 ook echt teveel. Mijn max zou ook liggen bij €10
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij over voor een ontbijt? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij over voor een ontbijt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum