Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De opmerkelijkste voornamen van 2012

+47
Minx
Rush
Punk'd
rapa nui
Lady4
Aimee
Filoria
Eppie
Mrs. Jansen
Evalynn
IkSmurfin
Maple
Sun88
SarahKey
Victoria-
Sorella
Flippin' Bitch
Willem
Melis_je
Exogenesis
Lady Starstruck
luisa
Toet
mii_joyce
mzcharlotte
Floor
Nyx
TukTuk
CCC
Sea of Trees
Bliss
Blond
Bimbam
Aggi
mouette
Lejow
Poisongirl
Moira
Artemis
Steep
Bazinga
Caroow
M@niek
Marin
Mermaid
Jeanette
Joan
51 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Joan di 13 aug 2013 - 23:33

Klik!

Ik zag dit voorbij komen op facebook. Zit er nog wat leuks bij voor jullie toekomstige kinderen? Very Happy 

Persoonlijk vind ik Blaas het ergst.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Jeanette di 13 aug 2013 - 23:37

Bliss staat er ook tussen! Very Happy 

Wat een namen hé haha! Wie noemt zijn kind nou herder ofzo? Mijn god.. En die tsjappie ghetto namen, echt verschrikkelijk haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Mermaid di 13 aug 2013 - 23:38

Bij sommige namen zie ik spontaan babietjes met gouden oorbellen en panterprintjes voor me.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Rush di 13 aug 2013 - 23:38

Een grotere collectie ghettonamen dan ooit tevoren. Cherdestiny, Legendaiyro, Queen-ensiellyque, Chavenity, Brianitchio, Djahmahlio, Yah’liyah-Divine, Edsverchainery, Gië-Raysho, Dayshuendro, Jah-Luciëncio, Ashantella, Jovensleymar, Le’Johnso, Naygenn-Ruminey, Jevarryianne, Qivánno-Lorenxio, Raydiënshello, Regencely, Xiovyengelo, Aldreanique, Cedrixianthley, Kaeyano-Casey, Angejahnairah, C’yerlee-Deliyah, Jaydashantheley, Cheynaillyshia, D’Shelainey, Day-Shineneley, Divainchéliënne, Fay’den-river, Gerselayna-Rinshely, Jaevienteley, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Abbygael-Joy, Jah’Deevah, D’vinejerreau, Jorghinio, Ar’Chianthony, Xi-jeany

angel angel angel angel 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 23:39

Nyx, ik zeg: Sla je slag. Hier zitten me toch geschikte forumnamen tussen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  M@niek di 13 aug 2013 - 23:39

Hahaha lummetje en Lubbetje...serieus zou iemand dat echt aan zn kinderen geven?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Rush di 13 aug 2013 - 23:40

Ik vind het echt geweldig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Mermaid di 13 aug 2013 - 23:41

Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Caroow di 13 aug 2013 - 23:41

Vreselijk.

Hoewel ik Valerie-Sophie echt een leuke naam vind. Ik heb dan ook gehockeyd.

De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen laughcry 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Bazinga di 13 aug 2013 - 23:43

Joan schreef:Klik!

Ik zag dit voorbij komen op facebook. Zit er nog wat leuks bij voor jullie toekomstige kinderen? Very Happy 

Persoonlijk vind ik Blaas het ergst.
Really? Blaas vind je erger dan Lubbetje en Lummetje?..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Steep di 13 aug 2013 - 23:44

Haha eens met Bazinga! Hoe en waarom doen mensen dit?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 23:45

Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Ja we zijn er uit! smile

Eentje staat er tussen, de rest niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 23:46

Caroow schreef:Vreselijk.

Hoewel ik Valerie-Sophie echt een leuke naam vind. Ik heb dan ook gehockeyd.

De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen laughcry 
Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Bazinga di 13 aug 2013 - 23:46

Marin schreef:
Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Ja we zijn er uit! smile

Eentje staat er tussen, de rest niet.
Abdellahzulbijadeyn zeker? Ik wíst 't.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Joan di 13 aug 2013 - 23:46

Bazinga schreef:
Joan schreef:Klik!

Ik zag dit voorbij komen op facebook. Zit er nog wat leuks bij voor jullie toekomstige kinderen? Very Happy 

Persoonlijk vind ik Blaas het ergst.
Really? Blaas vind je erger dan Lubbetje en Lummetje?..
 Ja, want je blaas is een orgaan waar pis in zit. Lubbetje is niks en kan afgekort worden naar Lubbert. Lummetje heeft dan iets meer pech. Maar Blaas? Dat arme kind. Ik zie 't al voor me dat één van zijn of haar klasgenootjes een blaasontsteking heeft. :nopompom:
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Bazinga di 13 aug 2013 - 23:47

Volgens mij hebben ze die namen gewoon gekozen uit gemakszucht; Lubbetje is 't meisje, want Lummetje heeft 't lummeltje hangen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Caroow di 13 aug 2013 - 23:47

Marin schreef:
Caroow schreef:Vreselijk.

Hoewel ik Valerie-Sophie echt een leuke naam vind. Ik heb dan ook gehockeyd.

De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen laughcry 
Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.
Haha, ja je vind jezelf wel leuk? Very Happy 

Ik had echt graag een dubbele naam gehad. Caroline-Sophie leek mij altijd prachtig smile Helaas is het gewoon Carolien.

(Mijn nichtje heeft wel een mooie dubbele naam, al zeg ik het zelf. Voor zoon vond ik het niet echt geschikt, 2 ouders die werken bij de M en dan een kaknaam laughcry )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 23:50

Bazinga schreef:
Marin schreef:
Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Ja we zijn er uit! smile

Eentje staat er tussen, de rest niet.
Abdellahzulbijadeyn zeker? Ik wíst 't.

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Images?q=tbn:ANd9GcQscsGnlRLQqKPMtL6FgllALFU3vNiAJqIGq2-bFcDvm2PtLITJdg
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 23:51

Caroow schreef:
Marin schreef:
Caroow schreef:Vreselijk.

Hoewel ik Valerie-Sophie echt een leuke naam vind. Ik heb dan ook gehockeyd.

De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen laughcry 
Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.
Haha, ja je vind jezelf wel leuk? Very Happy 

Ik had echt graag een dubbele naam gehad. Caroline-Sophie leek mij altijd prachtig smile Helaas is het gewoon Carolien.

(Mijn nichtje heeft wel een mooie dubbele naam, al zeg ik het zelf. Voor zoon vond ik het niet echt geschikt, 2 ouders die werken bij de M en dan een kaknaam laughcry )

Ik vind het zo dubbelop! Vooral bij dat soort lange namen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Bazinga di 13 aug 2013 - 23:54

Oké ik denk dat ik m'n kind nog liever Blaas noem, dan Huig. Blaas kan je tenminste nog zien als een werkwoord, maar wat maak je van Huigje?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Artemis wo 14 aug 2013 - 0:18

Oh god.... Lachstuip.....

Waar moet ik beginnen, bij Briannna? 
Of toch bij deze categorie: 


[b style="border: 0px; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Alexx, Qiqi, Brajan, Djustin, Fabi-Jan, Djessebel, Seddrick, Felīcija, Jazmyn, Djim, Niils, Juuwls, Gionatan, Jhacobus, Djennet, Alhyzia, Danieq, Aliccea, Cateau, Jimmi, Annah, Yuriaan, Asmae, Carlein, Jorrith, Keavin, Maaik, Alexsander, Alexsandra, Swenn, Tjarlie, Djazzmin, Marlouz, Nayomi
[b style="border: 0px; font-style: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Jesica, Jorden, Felissity, Dantae, Shayenne, Navayo, Samoeray, AAliyah, Ellenoor, Donnevan, Matthéüs, Andjelina, Ansjelina, Duncen, Ferdienand, Dautsen, Heavely, Heavenley, Caeser, Jennefer, Jenniffer, en uitsmijter Briannne met driedubbele N

Ik vind echt dat het hele rijtje ouders van de categorie 'alternatieve spelling' preventief gesteriliseerd moet worden én dat ze geen stemrecht meer mogen hebben.... Werkelijk, je moet het IQ van een debiele Freggle hebben om Brajan of Andjelina te bedenken....


Laatst aangepast door Artemis op wo 14 aug 2013 - 0:23; in totaal 2 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 0:19

Hahahaha ja Briannna. Ja de n bleef steken..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Moira wo 14 aug 2013 - 0:23

Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 0:30

Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Is jouw echte naam Moira?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Gast wo 14 aug 2013 - 0:44

Whahaha, Dautsen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De opmerkelijkste voornamen van 2012 Empty Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum