Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

+17
xxjojootjexx
ExpressoB
PapillonRose
Zonneschijn
Rush
Harrison
Kqip
Blair
Tabbert
Muisz
Flower_L
Nyx
Filoria
Jeanette
JustMeDaan
Willem
Beachgirl
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 22:38

Was het dezelfde sloerie Tabbert? Mijne ging ook zo tekeer.
Ik had geen schade volgens hen, en zij zelf ook niet..

Ik was ook ZO boos, stond echt te shaken, kwam half niet meer uit mijn worden.
Echt respect voor iedereen die dan kalm kan blijven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Tabbert wo 7 aug 2013 - 22:55

Je zou het haast wel denken he Lejow!

Hier is het voor mijn eigen rekening geweest. Maar dat vind ik nog veel minder erg dan de ervaring en de desillusie. Ik ga werkelijk niet eens meer naar die supermarkt, omdat ik dat mens echt niet wil tegenkomen. En ik ben echt niet iemand die vloekt of negatief denkt over anderen, maar ik vind haar echt een k*u*t*wijf. Dat ze me zo heeft laten voelen, vind ik dus het ergste. 

Maar er zijn duidelijk meer mensen die dit flikken en je laten shaken. 

Echt respect inderdaad als je dan kalm en neutraal kan blijven.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Blair wo 7 aug 2013 - 22:59

Bah, wat een aso gedrag zeg. Gewoon met opzet dwars zitten en blijven volhouden dat er geen schade is. Ach troost je, als de brief bij hun op de mat valt ben JIJ degene die als laatste lacht.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Kqip vr 9 aug 2013 - 5:22

Je had moeten vragen of je haar deur mocht bekijken op de rand zegmaar.. een hoop mensen die dit soort schades maken hebben op de hele rand schade, vaak in alle kleuren van de regenboog. Zo hebben mijn vriend en ik ook eens iemand 'betrapt' tijdens het openen van zijn deur. Nee hoor hij zat nooit met zn deur tegen een andere auto aan, en had al helemaal niet tegen die van ons gezeten. Hebben wij gevraagd of we de binnenkant van zijn deur mochten zien..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Harrison vr 9 aug 2013 - 5:37

Ohh wat een stom mens zeg! Hoop dat het allemaal opgelost wordt smile. Zonde van je auto.

Zo had ik een keer toen het echt heel hard waaide dat mijn deur echt mega hard uit mijn handen vloog en nog veel harder tegen de auto naast me. Vervolgens wil ik de deur weer dicht trekken, gebeurt het nog een keer. Ohh my lord er zat een deuk en kras in die andere auto, ik kon echt wel huilen. Toen had ik een briefje achtergelaten met het telefoonnummer van mijn ouders (het was de auto van mijn moeder) en ging toen met mijn vader naar een hockeywedstrijd. Waar we niet op gerekend hadden was dat die meneer eerder naar huis zou bellen dan dat wij thuis zouden zijn en mijn moeder wist van niks hahaha! Nee hoor meneer, ik heb geen auto beschadigd! Gelukkig is het allemaal goed gekomen en die meneer was heel blij dat ik netjes een briefje onder zijn ruitenwisser had gedaan haha.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow vr 9 aug 2013 - 20:52

Zij had ook een plekje op de rand vd deur. Heb ik foto van gemaakt!!

 Kijk Harrison, dat is fijn. Zo hoort het toch ook gewoon?
Schadeform met foto's is ingestuurd, ik ben benieuwd of er wat aam gedaan kan worden.
Zo niet ben ik in ieder geval een illusie armer...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 0:38

Ja mn hoela!

Je kunt dus gewoon schade toebrengen aan eigendommen van een ander, ontkennen dat er iets gebeurd is en beweren dat er helemaal geen schade is, vervolgens weglopen en er is gewoon niets tegen te doen in dit land. Ik heb verdorie de politie gebeld, die zeiden dat ik schadeformulier moest invullen. Dit netjes gedaan. Nu word ik gebeld door verzekering dat ze niets kunnen zonder handtekening tegenpartij en dat ik alsnog maar aangifte moet doen. Dussss weeerrr politie gebeld waar ik te woord werd gestaan door een bijzonder slechtluisterend onbeschoft wijf, die beweerde dat t civiel (??) Is en ik dus helemaal geen aangifte kan doen. Kortom ik zit met een fuckass lelijke krasdeuk op mn deur, ik heb gezien wie t gedaan heeft en er kan gewoon niks aan gedaan worden!!!


:nopompom: :nopompom: 
Ik ben er gewoon verdrietig van. Het gaat me niet eens meer om die deuk, maar om het hele principe er om heen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Rush ma 12 aug 2013 - 0:39

Huh, ze heeft het schadeformulier niet getekend?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Zonneschijn ma 12 aug 2013 - 0:40

Heb je rechtsbijstand? Misschien dat hun je hiermee kunnen helpen.

hug 
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  PapillonRose ma 12 aug 2013 - 0:43

Zo, ik zou die auto van hen bijna opsporen en hem even lekker indeuken met een hamer Twisted Evil 

Ok, daar heb je natuurlijk ook niks aan.. Maar man, wat frustrerend! Dat dit zomaar kan, echt onvoorstelbaar. Vaak weet je niet wie het gedaan heeft omdat zoiets meestal gebeurt waar je niet bij bent. Maar nu heb je het notabene gezien, foto's gemaakt en alles.. Balen! Zou inderdaad nog wel even kijken of er nog een mogelijkheid is met behulp van rechtsbijstand, je weet nooit.


Laatst aangepast door PapillonRose op ma 12 aug 2013 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Harrison ma 12 aug 2013 - 0:47

Lejow schreef:Ja mn hoela!

Je kunt dus gewoon schade toebrengen aan eigendommen van een ander, ontkennen dat er iets gebeurd is en beweren dat er helemaal geen schade is, vervolgens weglopen en er is gewoon niets tegen te doen in dit land. Ik heb verdorie de politie gebeld, die zeiden dat ik schadeformulier moest invullen. Dit netjes gedaan. Nu word ik gebeld door verzekering dat ze niets kunnen zonder handtekening tegenpartij en dat ik alsnog maar aangifte moet doen. Dussss weeerrr politie gebeld waar ik te woord werd gestaan door een bijzonder slechtluisterend onbeschoft wijf, die beweerde dat t civiel (??) Is en ik dus helemaal geen aangifte kan doen. Kortom ik zit met een fuckass lelijke krasdeuk op mn deur, ik heb gezien wie t gedaan heeft en er kan gewoon niks aan gedaan worden!!!


:nopompom: :nopompom: 
Ik ben er gewoon verdrietig van. Het gaat me niet eens meer om die deuk, maar om het hele principe er om heen!
De schade verhalen is inderdaad civiel, dat gaat om het aansprakelijksheidsrecht. Maar de schade toebrengen is wel strafrecht, maar daar heb jij niks aan en zal de politie ook niks aan gaan doen. De verzekering wil alleen wel een aangifte zien zodat ze op iemand die schade kunnen verhalen, zolang de schuldige niet akkoord is gegaan met het schadeformulier. Heb je wel een naam?
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 1:21

Aangifte doen is echt niet mogelijk, omdat de auto's stil stonden en het niet met opzet is gebeurd.

Ekiaam, die erbij was, gaat nu een getuigenformulier invullen en de verzekering gaat aan de slag met hetgeen dat ze hebben nu.
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Had zij achteruit gereden, tegen mijn auto aangezeten en doorgereden had ik wel aangifte kunnen doen, en nu dus niet.

En komt ze er (tot nu toe) dus eigenlijk fluitend mee weg.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  ExpressoB ma 12 aug 2013 - 2:34

Volgens mij had je nog geen antwoord gegeven op, of je rechtsbijstand hebt.
Als de waarde van het bedrag hoger is dan, dacht uit mijn hoofd 250 dan kan het waarborgfonds misschien iets betekenen. Zo heb ik eens geld gekregen van behoorlijke bumperschade(bedrag was niet hoog genoeg om er iets aan te laten doen want dan moest ik er nog paar honderd bij leggen.
(mijn auto stond geparkeerd, andere auto had er duidelijk langs geschaafd, mijn auto was ineens rood ipv blauw) had die avond al foto's gemaakt dat die auto super dicht op de mijne stond.
Ja hoor volgende dag schade.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan ma 12 aug 2013 - 2:45

Waarborgfonds heb je volgens mij wel 1/2 getuigen voor nodig.
Ik heb eens een aanrijding gehad met een tractor, hij reed finaal mijn spiegel eraf. Had geen papieren van verzekering enz bij dus ik moest maar naar bedrijf bellen voor die gegevens. Geen politie gebeld want die komen toch niet als je nog rijden kunt. Hij had dus niet getekend, want geen gegevens bij, en bedrijf wilde na een telefoontje niet meewerken. Sta je dan zonder gegevens, handtekening enz. Verzekering kon er niks mee, bijstandsverzekering had ik toen nog niet en Wa-casco verzekerd dus ik kon mooi zelf een nieuwe spiegel betalen(verwarmd en in lakkleur van de auto) a 365 euro.

Aan een van deze voorwaarden moet je voldoen om bij het Waarborgfonds iets in te dienen:

Voor een vergoeding moet aan één van de volgende vijf basisvoorwaarden
zijn voldaan:
1.De dader is doorgereden en u kunt zijn identiteit niet achterhalen.
2.Het motorvoertuig dat de schade heeft veroorzaakt is onverzekerd.
3.Het motorvoertuig dat de schade heeft veroorzaakt, was gestolen en de
bestuurder wist dat (als uw auto, motor, bromfiets, etc. gestolen is en
daarmee is aan anderen schade toegebracht, vergoeden wij de schade
aan uw eigen voertuig niet).
4.Het motorvoertuig dat de schade heeft veroorzaakt was wél verzekerd,
maar de verzekeraar is failliet.
5.De veroorzaker is niet verzekerd omdat hij daar principiële bezwaren tegen
heeft én u kunt de schade niet of slechts gedeeltelijk met hem regelen

En volgens mij voldoet deze situatie aan geen van de voorwaarden.

De folder: http://www.wbf.nl/NL/Particulier/Documents/Waarborgfonds%20brochure.pdf
De site van waarborgfonds: www.wbf.nl.
Misschien heb je er alsnog iets aan maar ik betwijfel het, je moet bewijzen hebben dat je auto onbeschadigd was toen je hem parkeerde enz.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 3:46

Ik voldoe aan geen van de 5 punten, want ik wéét wie de dader is.
En ik weet dat het bestaat, maar dan gaat het via hen, en gaat die vrouw vrij uit. En dat is nou net wat ik NIET wil.

Of ik rechtsbijstand heb weet ik eerlijk gezegd niet (Embarassed), wat zouden die kunnen betekenen?

De verzekering (ken die man persoonlijk bij wie we verzekerd zijn), gaat in ieder geval zijn best doen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  xxjojootjexx ma 12 aug 2013 - 3:55

Lejow schreef:Ik voldoe aan geen van de 5 punten, want ik wéét wie de dader is.
En ik weet dat het bestaat, maar dan gaat het via hen, en gaat die vrouw vrij uit. En dat is nou net wat ik NIET wil.

Of ik rechtsbijstand heb weet ik eerlijk gezegd niet (Embarassed), wat zouden die kunnen betekenen?

De verzekering (ken die man persoonlijk bij wie we verzekerd zijn), gaat in ieder geval zijn best doen!
Die kunnen op basis van kenteken achterhalen waar de tegenpartij verzekerd is.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 3:56

xxjojootjexx schreef:
Lejow schreef:Ik voldoe aan geen van de 5 punten, want ik wéét wie de dader is.
En ik weet dat het bestaat, maar dan gaat het via hen, en gaat die vrouw vrij uit. En dat is nou net wat ik NIET wil.

Of ik rechtsbijstand heb weet ik eerlijk gezegd niet (Embarassed), wat zouden die kunnen betekenen?

De verzekering (ken die man persoonlijk bij wie we verzekerd zijn), gaat in ieder geval zijn best doen!
Die kunnen op basis van kenteken achterhalen waar de tegenpartij verzekerd is.
 Maar dat kan mijn verzekering zelf toch ook? Die gaan de gegevens van de eigenaar achterhalen neem ik aan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Pien ma 12 aug 2013 - 4:25

Wij hebben vrijwel zoiets gehad alleen dan een deuk in d passagiersdeur. Schade leek mee te vallen, de mensen die er tefen aan hadden gezeten zeiden direct dat het goed kwam. Uiteindelijk was de schade 1100euro!!!!! En hadden zij ineens een ander verhaal en valse getuigenverklaring waardoor we niks meer konden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 6:03

Ja, als we het zelf moeten repareren gaan we echt ONWIJS veel meer betalen per maand.

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat het zo makkelijk kan.
En van dat soort principe kwesties kan ik heel verdrietig worden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Bazinga ma 12 aug 2013 - 6:07

Ghehehe titeltopic en de eerste zin.. Ik dacht, "Wáár gaat dit heen?"
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  xxjojootjexx ma 12 aug 2013 - 6:37

Lejow schreef:
xxjojootjexx schreef:
Lejow schreef:Ik voldoe aan geen van de 5 punten, want ik wéét wie de dader is.
En ik weet dat het bestaat, maar dan gaat het via hen, en gaat die vrouw vrij uit. En dat is nou net wat ik NIET wil.

Of ik rechtsbijstand heb weet ik eerlijk gezegd niet (Embarassed), wat zouden die kunnen betekenen?

De verzekering (ken die man persoonlijk bij wie we verzekerd zijn), gaat in ieder geval zijn best doen!
Die kunnen op basis van kenteken achterhalen waar de tegenpartij verzekerd is.
 Maar dat kan mijn verzekering zelf toch ook? Die gaan de gegevens van de eigenaar achterhalen neem ik aan.
Dat kunnen ze inderdaad, maar gaan ze niet doen als jij daar geen (verhaals)rechtsbijstand gesloten hebt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  ekiaam87 ma 12 aug 2013 - 7:30

Bazinga schreef:Ghehehe titeltopic en de eerste zin.. Ik dacht, "Wáár gaat dit heen?"
 Laughing
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow ma 12 aug 2013 - 7:41

ekiaam87 schreef:
Bazinga schreef:Ghehehe titeltopic en de eerste zin.. Ik dacht, "Wáár gaat dit heen?"
 Laughing
Naar de c1000.. daar gingen we heen :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum