Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

+17
xxjojootjexx
ExpressoB
PapillonRose
Zonneschijn
Rush
Harrison
Kqip
Blair
Tabbert
Muisz
Flower_L
Nyx
Filoria
Jeanette
JustMeDaan
Willem
Beachgirl
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 6:19

Vanmiddag was Ekiaam hier op bezoek en we gingen boodschappen doen. Toen we alles aan het inladen waren parkeerde er een auto naast de mijne. Prima, ik wachtte even met instappen, zodat de vrouw aan de passagierskant er uit kon.

Op het moment dat ze haar deur open doet, dacht ik al te zien dat ze m tegen mijn deur aan kletterde, maar ik twijfelde nog. Tot zij haar deur dicht gedaan had, ik er langs kon en mijn deur kon bekijken.
Ekiaam zei gelijk al: ze heeft tegen je deur gezeten, ik hoorde twee bonkjes. En ja hoor, een dikke kras van een cm of twee.
Dus ik begon nog netjes tegen dat mens (zon opgetrokken, strakgetrokken opgespoten oude poederdoos), dat ze de deur tegen de mijne had open gedaan.
Ohh nou neee hoor, zat zal wel niet, waar is de schade dan? Ik wees het netjes aan zegt dat mens: nee hoor, das onzin, daar moet ik wel mijn vergrootglas bij gebruiken hoor!! Ik zeg nou sorry, maar u zat er echt tegen aan en ik heb nu schade!
Begon ze tegen haar (ik denk dochter, die overigens al net zo opgespoten was) te blaten 'Ik heb tegen de deeuuuurrr gezeten!
Ook die ging gelijk in de ontkennismodus. Nee hoor, onzin, dan zou ik ook schade moeten hebben (dat heb je ook muts). En ik zie niets aan uw auto hoor (nee je bent gewoon oud en kippig).
Dus ik wees naar Ekiaam, zij had het immers ook gehoord. Ach zegt ze, ik kan ook wel getuigen, en gewoon zeggen dat het niet gebeurd is.
Toen heb ik geroepen dat ze asociaal is (ok niet heel aardig, maar man, wat was ik boos) en dat het prima was dat ze niet meewerkte, maar dat ik de politie zou bellen en haar kenteken zou noteren.
Zo gezegd, zo gedaan. Alles op de foto gezet, 0900 nummer gebeld van de politie, die raadde me aan om een schadeform te tekenen en haar aansprakelijk te stellen.

Dat gaan we dus ook zeker doen, form ligt al klaar, foto's die ik gemaakt heb (kras op mijn auto, schade op haar auto, voorkanten auto's, achterkanten auto's, haar kenteken, auto's naast elkaar enz) gaan vrolijk mee.
Dan kan ze m krijgen ook.

Weet je, die kras is kl*te, want het is wel onze zuurgespaarde auto. Maar de manier waarop dat wijf reageerde slaat echt alles. Reageer gewoon met 'He verdorie, wat vervelend, mijn excuses, heb het niet gezien en deed het niet expres, hoe kunnen we dit oplossen?' En het was klaar geweest. Maar hier ben ik echt niet van gediend.

Ze krijgt zeker op der kop van der wasbord-Ken vriendje (ongetwijfeld eigenaar van de auto) als ze schade rijdt..
Bah..

Achteraf gezien had ik willen wachten tot ze terug kwamen van het boodschappen doen, met de vraag of ze nu wel van plan waren het op te lossen. Maar had B in de auto (die mij als het goed is niet zo tekeer heeft horen gaan omdat de deur dicht was). Dus we zijn maar naar huis gegaan.

Echt.. het stoom komt NOG uit mijn oren!!

Hier de kras overigens:
Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! 1150157_426379364142927_2060424306_n
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Beachgirl wo 7 aug 2013 - 6:32

Nou die valt niet te missen!  Vervelend zeg! Kan begrijpen dat je boos bent, zou ik ook zeker zijn. Vind het ronduit aso als mensen hun deur keihard open knallen.

Handig om te weten dat je in dit soort gevallen toch een formulier kan invullen incl. bewijs. Heb ook wel eens zo'n situatie gehad dat ik twijfelde van wat moet ik hiermee.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Willem wo 7 aug 2013 - 6:46

Wat zuur zeg! Hopelijk kom je er uit met de verzekering.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 6:47

Ik zou hetzelfde reageren als jij, en het is heel vervelend en lullig. Maar en dit is natuurlijk achteraf gepraat, had je niet de optie stootlijsten toen je de auto kocht? Ik ben er zo blij mee dat ik ze heb, daarmee voorkom je dus grotendeels zulke zaken, al zijn niet alle deuren op die hoogte toch wel erg veel.
Misschien kun je ze er nog achteraf op laten zetten?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 6:49

Ik heb echt géén idee Daan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Jeanette wo 7 aug 2013 - 6:52

Zo, wat verschrikkelijk aso zeg! Ik zou er ook gewoon wat van gezegd hebben, wat een troela.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Filoria wo 7 aug 2013 - 6:59

Ik werd laatst bijna aangereden toen ik het fietspad overstak, door een fietser die tegen de richting infietste. Ging hij mij naroepen dat ik uit mijn doppen moest kijken. Toen was ik ook zo boos!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 7:02

Misschien iets om na te vragen? Je lak bij laten werken is vaak toch ook een dure zaak. Vaak moet het hele deel gespoten worden ivm kleurverschil en bijwerken blijf je vaak zien. Laat je het niet bijwerken en is het een diepe kras gaat ie roesten op die plek en dat gaat snel. Zonde van een spiksplinternieuwe auto! Stootlijsten zijn niet het mooiste vaak (al kunnen ze in lakkleur, maar dan zit er kunststof onder, dan heb je het roestprobleem niet)
Nogmaals ik snap je en het is ook vervelend dat zo een viswijf zo reageerd, dus ik hoop niet dat je dit negatief opvat smile

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Beachgirl wo 7 aug 2013 - 7:22

JustMeDaan schreef:Misschien iets om na te vragen? Je lak bij laten werken is vaak toch ook een dure zaak. Vaak moet het hele deel gespoten worden ivm kleurverschil en bijwerken blijf je vaak zien. Laat je het niet bijwerken en is het een diepe kras gaat ie roesten op die plek en dat gaat snel. Zonde van een spiksplinternieuwe auto! Stootlijsten zijn niet het mooiste vaak (al kunnen ze in lakkleur, maar dan zit er kunststof onder, dan heb je het roestprobleem niet)
Nogmaals ik snap je en het is ook vervelend dat zo een viswijf zo reageerd, dus ik hoop niet dat je dit negatief opvat smile

 Aan het "randje" te zien zit deze kras op een andere hoogte als dat stootlijsten zitten.
Stootlijsten zitten vaak onderaan, en dit lijkt meer op de hoogte van de deurklink (hoe noem je dat bij een auto haha) te zitten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 7:23

Beachgirl schreef:
JustMeDaan schreef:Misschien iets om na te vragen? Je lak bij laten werken is vaak toch ook een dure zaak. Vaak moet het hele deel gespoten worden ivm kleurverschil en bijwerken blijf je vaak zien. Laat je het niet bijwerken en is het een diepe kras gaat ie roesten op die plek en dat gaat snel. Zonde van een spiksplinternieuwe auto! Stootlijsten zijn niet het mooiste vaak (al kunnen ze in lakkleur, maar dan zit er kunststof onder, dan heb je het roestprobleem niet)
Nogmaals ik snap je en het is ook vervelend dat zo een viswijf zo reageerd, dus ik hoop niet dat je dit negatief opvat smile

 Aan het "randje" te zien zit deze kras op een andere hoogte als dat stootlijsten zitten.
Stootlijsten zitten vaak onderaan, en dit lijkt meer op de hoogte van de deurklink (hoe noem je dat bij een auto haha) te zitten.

Mijn stootlijst zit toch echt niet onderaan de deur hoor, die zit precies op de hoogte waar de meeste deuren de auto raken smile
Hoop dat het lukt, zijn niet mijn foto's wel mijn model auto dan kan je zien dat ze ongeveer halverwege de deur zitten, waar deuren vaak de auto raken. De foto van Lejow lijkt een knik in de deur vaak ook ergens halverwege.

http://media.autotrack.nl/car-images/of01/s027/afm7/0009951827.jpg
http://www.autoweek.nl/images/myauto/480/21062-1.jpg
http://www.gebrvangent.nl/occasiondata/images/2056_70NXJ7_1.JPG


Laatst aangepast door JustMeDaan op wo 7 aug 2013 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Nyx wo 7 aug 2013 - 7:26

Volgens mij kan een schadebedrijf deze kras oppoetsen. Maar wat een achterlijk mens. Hem er tegenaan drukken en dan ontkennen. Mad 

Helaas zit mijn auto helemaal onder dergelijke deukjes. Niemand liet een briefje achter. Ja, één man en om hem nu de schade van anderen op te laten knappen.... Dus die heb ik bedankt voor zijn fatsoen. Die deuk is ook het minst erg. Hoe vreemd hoe fatsoen kan werken. Jammer dat niet alle mensen dat door hebben.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Flower_L wo 7 aug 2013 - 7:26

Maar dat verpest het uiterlijk vd auto helaas smile

 Edit: heb het over een hoge stootlijst

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 7:29

Ja een kras verpest in mijn ogen het uiterlijk nog veel meer, zeker als het met zo een nare nasmaak is gebeurd. Je er misschien nog zelf kosten aan gaat hebben (mijn spiegel is er eens afgereden, tegenpartij wilde niet meewerken aan verzekeringswerk en ik kon alles zelf dokken, was wel WA casco verzekerd toen, nu all risk) En als je niks aan de kras laat doen ivm duur spuitwerk en hij is diep gaat ie hoe dan ook roesten.

Edit: Ik heb trouwens een zwarte auto, met zwarte stootlijsten dus ik zie er weinig van smile

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 7:37

Kras zit inderdaad deurklink hoogte, op de bolling/knik van de deur!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 7:39

Vaak is het ook nog zo dat je door de stootlijst een 1/2 cm extra uitsteek hebt en de deur ook daardoor die andere plek niet meer kan raken. En bij verschillende modellen worden ze op een ander plek geplaatst, die waar het meeste geraakt word. Maar goed ik zal geloof ik ophouden over stootlijsten haha.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 7:40

Je hebt stiekem aandelen he :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  JustMeDaan wo 7 aug 2013 - 7:44

Damn girl, you've got me! Wink

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Muisz wo 7 aug 2013 - 9:20

Ik snap je frustratie.

Mijn Ford Ka'tje van 3 jaar oud zit helaas onder dit soort schade en deukjes...
Allemaal door dit soort mensen en ja hoor, kom je terug uit de supermarkt weer een deukje.
Kan er zooo woest om worden, vind t zo asociaal. Je let toch op hoe je je deuren opendoet..

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Woonplaats : Heemskerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 9:25

Kijk, het kan altijd gebeuren. Deur die uit je handen waait, of die je iets harder open doet dan de bedoeling is.
Maar een briefje is dan toch een kleine moeite?
En nu stonden we er nota bene NAAST en zagen en hoorden we het gebeuren!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Nyx wo 7 aug 2013 - 9:29

Je zou zeggen dat als je verzekerd bent, dat je wel zo eerlijk bent om toe te geven dat je fout zit of om een briefje achter te laten. Maar hun bonusjaren worden in mindering gebracht en dan kost de verzekering meer geld. Iedereen zit op het geld, dus bijna niemand zal nog hun fout toegeven.

Hier is het zelfs zo erg dat ze zijn uitgedraaid in mijn auto. Dus de draai niet juist maken, merken dat je vast zit aan een andere auto en alsnog uitdraaien. Ook geen briefje. Ik heb het schadebedrijf laten taxeren en de schade al met al is meer dan 2000 euro. Laten ze toch gewoon eens zeggen dat ze schuldig zijn, doe ik ook als ik fout zit.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 9:32

Ik heb het ook een keer gehad met mijn  oude renaultje. Had hard gespaard om dat ding te kunnen kopen. Was een cliootje, dus zon lekker oud, klein koekblikje.

Kom ik na mijn werk de garage in, zit er echt een ENORME deuk, voorop de motorkap, precies op het renault teken. (waarschijnlijk dus ook bij inparkeren ofzo, met de trekhaak er vol tegen aan). Zat helaas ook geen bedankbriefje bij.
Was er echt verdrietig van...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Nyx wo 7 aug 2013 - 9:35

Ik zeik nog even door; Ik heb er slechts twee deuken zelf ingereden. Eén keer ben ik vol op de karretjes bij de Jumbo gebotst bij het uitparkeren (Dat zie je toch? Ik niet:laughcry:) en één keer te gehaast op de parkeerplaats verlaten en toen was er een ander die tegen mij aanreed. Vind nog steeds dat zij wel had kunnen stoppen. :P De rest is allemaal van een ander. De eerste was een kind met een speelgoedtractortje op mijn bumper, maar geen ouder te bekennen en weet nog niet van wie het kind was. En de rest hier achter op de parkeerplaats. Ik rijd rond in een Dalmatiër, ook al is het gewoon een Ford Ka. :P

Ha, een bedankbriefje Lejow? Bedankt dat jouw auto zo fijn indeukt?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Lejow wo 7 aug 2013 - 9:44

Ja :PBedankt dat ik zo heerlijk op jouw auto in mocht rijden, hier heb je mijn adres!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Tabbert wo 7 aug 2013 - 22:32

Ik heb laatst precies hetzelfde meegemaakt, maar die vrouw ging zo te keer tegen me dat ik in tranen uitbarsten (niet trots op, maar was echt zo van slag). Volgens haar had haar dochter het ook niet gedaan en ik heb nog geprobeerd om te herhalen dat ik zei dat zij de deur duidelijk opensloeg. Want ik riep immers toen ik het zag nog OOOOEEEHH. De kras (precies hetzelfde als die van jou) was volgens haar man (die uitstapte toen ik mijn telefoon pakte en die vrouw schreeuwde dat ik de politie ging bellen) een -jawel- vogelpoepje confused 

Ik was echt zo boos en ontdaan, jammer genoeg hadden zij het lef om mijn telefoon uit mijn handen te halen toen ik een foto van het nummerbord wilde maken. 

Hoe erg kunnen mensen zijn. Gewoon een reactie als 'sorry' was voor mij echt al genoeg geweest.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Flower_L wo 7 aug 2013 - 22:35

hoe heb je het uiteindelijk verzekeringstechnisch af kunnen handelen tabbert ?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos! Empty Re: Wat een wijf! Ben gewoon NOG boos!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum