Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer 'klaar maken'?

+15
KOL
Davinia
Twellie
Jeanette
rapa nui
Fortissimo
Atelier Madame
Arwyn
Sneeuwvlok
Cato
Marin
Punk'd
SoGood
Feline
minoessepoes
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Destino wo 17 jul 2013 - 2:50

Ik maak meestal ook een paklijst, zodat ik geen dingen kan vergeten en een paar weken vooraf begin ik ook met dingen inslaan als tijdschriften, snoepjes voor in het vliegtuig, dingene die ik nog moet kopen voor op vakantie en bekijk ik al een beetje wat ik mee wil nemen.
In de paar dagen voor we op vakantie gaan trek ik kleren die ik mee neem niet meer aan anders krijg ik het niet schoongewassen :+

Dit jaar wordt hectisch voor ons want we trouwen 6 september en gaan in de nacht van 7 op 8 september op huwelijksreis.. We komen waarschijnlijk 7 september 's middags thuis en moeten dan eigenlijk gelijk de koffers pakken om op huwelijksreis te gaan. Weet niet of we daar in de dagen voor de bruiloft tijd voor hebben nerd .

Gelukkig regelt onze ceremoniemeester veel, onder andere dat tijdens onze vakantie onze trouwkleding naar de stomerij gaat en dat alles van 6 september opgeruimd is (daggasten ontvangst bij ons). Zag het niet zitten om dat op zaterdag ook nog te moeten doen en vind het fijn als alles schoon is voor de vakantie. smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Punk'd wo 17 jul 2013 - 3:04

Twellie schreef:Whaha, ik heb het echt helemaal andersom. Toen ik voor een paar maanden naar Australie ging moest ik in de twee uur voor vertrek naar de luchthaven nog grotendeels mijn tas inpakken. Voorpret vind ik net zo fijn als de vakantie zelf smile. Maar voorpret is voor mij reisgidsen doorbladeren en bedenken wat ik allemaal voor een lekkere dingen ga eten en zo.

 Haha dat laatste heb ik ook echt heel erg. Heb boekjes gekocht zit dagen lang op Internet te speuren naar tips van locals. Zoek uit hoe je met het ov bij afgelegen strandjes kunt komen en hoe ver je dan moet lopen. Wil weten waar je de lekkerste tapas kunt eten, de beste ijsjes etc. etc.

Kijk filmpjes op youtube van het strand, bepaalde wijken, tips in het algemeen en serieus van de luchthaven whahahaha laughcry 

Nu moet ik wel zeggen dat ik er op mijn werk tijd zat voor had dus tegen de verveling werkt het geweldig.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Marin wo 17 jul 2013 - 3:39

Hahaha ik Google Streetview ook altijd alles. Ik werd ook echt super onrustig van die reis naar Tanzania toen a) alles al geregeld werd door het reisbureau en b) ik alleen maar de websites van de lodges kon bekijken maar verder niet kon streetviewen enzo natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 3:46

Punk'd ik ben zo benieuwd, vertel nou, wat bedoelde je met die Pringles?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Feline wo 17 jul 2013 - 3:49

Carrie, ik denk dat als je de bus Pringles op het tafeltje voor je zet in de bus dat de persoon voor je z'n stoel niet meer naar achter kan doen ofzo. Want dan past die bus er niet meer tussen. Of verpest ik nu de verrassing?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Marin wo 17 jul 2013 - 3:50

Haha wat een truc! En Pringles stinken ook, dus dan wil toch niemand naast je zitten :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Punk'd wo 17 jul 2013 - 7:06

Als je in het vliegtuig een bus pringles in dat 'zakje' in de stoel voor je doet, dat hij de onderkant van het tafeltje raakt en hij hebt je tafeltje openstaan (of doet hij het dicht ook? Dat weet ik niet meer). Dan kan die persoon zijn stoel niet volledig naar achter zetten omdat die bus pringles ertussen zit en die stoel als het ware klem komt te staan.

Zo ongeveer wat Feline zegt Yes

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 21:41

Punk'd schreef:Als je in het vliegtuig een bus pringles in dat 'zakje' in de stoel voor je doet, dat hij de onderkant van het tafeltje raakt en hij hebt je tafeltje openstaan (of doet hij het dicht ook? Dat weet ik niet meer). Dan kan die persoon zijn stoel niet volledig naar achter zetten omdat die bus pringles ertussen zit en die stoel als het ware klem komt te staan.

Zo ongeveer wat Feline zegt Yes

Aha, zo! Ja ik snap 'm nu Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Paper Crown wo 17 jul 2013 - 21:53

Punk'd schreef:Als je in het vliegtuig een bus pringles in dat 'zakje' in de stoel voor je doet, dat hij de onderkant van het tafeltje raakt en hij hebt je tafeltje openstaan (of doet hij het dicht ook? Dat weet ik niet meer). Dan kan die persoon zijn stoel niet volledig naar achter zetten omdat die bus pringles ertussen zit en die stoel als het ware klem komt te staan.

Zo ongeveer wat Feline zegt Yes

 He? HAHAHA natuurlijk niet, het scharnier zit toch niet in de rug maar aan de onderkant van de zitting? Dus als degene zijn stoel achterover gooit buigt de bus pringels gewoon mee. Hij knakt niet maar gaat gewoon mee.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Caroow wo 17 jul 2013 - 22:05

Paper Crown schreef:
Punk'd schreef:Als je in het vliegtuig een bus pringles in dat 'zakje' in de stoel voor je doet, dat hij de onderkant van het tafeltje raakt en hij hebt je tafeltje openstaan (of doet hij het dicht ook? Dat weet ik niet meer). Dan kan die persoon zijn stoel niet volledig naar achter zetten omdat die bus pringles ertussen zit en die stoel als het ware klem komt te staan.

Zo ongeveer wat Feline zegt Yes

 He? HAHAHA natuurlijk niet, het scharnier zit toch niet in de rug maar aan de onderkant van de zitting? Dus als degene zijn stoel achterover gooit buigt de bus pringels gewoon mee. Hij knakt niet maar gaat gewoon mee.


Maar PC, komt de onderkant van de bus dan niet tegen de zitting aan de onderkant klem?

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Punk'd do 18 jul 2013 - 0:44

Haha de stoel kan wel naar achter maar die persoon voelt de hele tijd een kei harde bus pringles in zijn/haar rug. Dan staat hij snel genoeg weer overeind Embarassed

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Paper Crown do 18 jul 2013 - 0:46

Punk'd schreef:Haha de stoel kan wel naar achter maar die persoon voelt de hele tijd een kei harde bus pringles in zijn/haar rug. Dan staat hij snel genoeg weer overeind Embarassed

 Ohh zo!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Marin do 18 jul 2013 - 0:47

Hahaha das echt heel sneaky en lullig :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Punk'd do 18 jul 2013 - 0:49

hahaha vind ik eigenlijk ook. Bij lange vluchten doe ik het ook echt niet maar bij die Ryanair/Transavia binnen Europa vluchten met weinig beenruimte word ik echt claustrofobisch als iemand zijn stoel ook nog naar achteren gooit.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Marin do 18 jul 2013 - 8:35

Ach ik ben ook niet altijd fijn om voor te zitten.. Ik zit altijd met m'n knieen tegen de stoel voor me, helemaal onderuit gezakt. Maar ik moet op lange vluchten (nou ja, zelfs in de tram doe ik het al) met m'n knieen omhoog en ergens tegenaan leunen, anders krijg ik heel erg last van m'n knieen. Thuis zit ik ook bijna altijd met m'n knieen omhoog.
Maar ik pas wel op dat ik niet te hard duw, dus meestal heeft degene voor me er geen last van. Hoop ik. Er is pas 2 keer wat van gezegd in al die tijd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Moira zo 21 jul 2013 - 21:53

Ik maak een week voor vertrek een lijstje met wat we mee moeten nemen. Telkens als me iets te binnen schiet die week schrijf ik het er weer bij. Dan pak ik een dag voor vertrek mijn koffer in. Alles wat ik in de koffer stop streep ik af op het lijstje, zo vergeet ik eigenlijk nooit iets.

Mijn vriend is pas erg, die pakt zijn koffer 1 uur voor vertrek in. 'Oh, gaan we zo al weg? Dan ga ik even mijn koffer inpakken'.. Rolling Eyes
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 'klaar maken'? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer 'klaar maken'?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum