Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

+9
Muus
Razz
Coccinelle
Printje
Fiebje
Dolphinne
Rouxxxe
Sam
LDJ
13 plaatsers

Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  LDJ wo 12 jun 2013 - 7:00

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie om jullie huis mee schoon te maken?
Wat gebruiken jullie bijvoorbeeld om de badkamer mee schoon te maken, om de vloer te dweilen ed?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Sam wo 12 jun 2013 - 7:04

Onze hulp gebruikt chlorix, azijn, schuurmiddel, antikal geloof ik.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 7:11

Ik gebruik echt weinig volgens mij. Voor de badkamer gebruik ik groene zeep met water (in zo'n verstuiver gemengd). Voor nat afnemen gebruik ik allesreiniger. Dweilen ook allesreiniger af en toe als ik het heb laminaatreiniger. Voor de wc's chloor en/of wc-eend. Voor de keuken wanneer hij echt vet is na het koken Dasty geel. Voor tussendoor schoonmaken (even snel) gebruik ik wel vaak van die wegwerpdoekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 7:13

Mag ik dit topic ook gebruiken om te vragen hoe vaak jullie alles schoonmaken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Rouxxxe wo 12 jun 2013 - 7:16

Voor de badkamer gebruik ik allesreiniger, Andy of gewoon het huismerk. Voor de douchecabine gebruik ik het badkamerspul van witte reus en anti-kal, en voor de wc Glorix of wc-eend. Voor het dweilen van de vloer gebruik ik laminaatreiniger, die groene fles die ze bij de Blokker verkopen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Dolphinne wo 12 jun 2013 - 8:49

Voor de badkamer heb ik Blue Wonder Badkamer om zelf een sopje te maken en Dasty voor de badkamer als spray.

Voor de vloer Blue wonder voor vloeren.

Voor het fornuis\keuken de gele dasty en Witte reus keuken geloof ik

Voor de WC heb ik nu Wc-eend. Hiervoor had ik Harpic Max. Ligt eraan wat er in de aanbieding is als het op is.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Fiebje wo 12 jun 2013 - 8:58

Voor de wc pot wc eend of glorix ( 2 x per week)
Wc bril ed Dettol ( 2 x per week)
Vloer groene zeep of allesreiniger ( 1 x per week)
Keukentafel hout groene zeep ( zet ik m 1 x per week in, zorgt ervoor dat het houtnirt uitdroogt)
Voor de spiegels glassex ( 1 x per 2 wkn)
Badkamer vd lidl en allesreiniger (1x per week probeer ik)
Gootsteen/keukentegeltjes/koelkast schuurmiddel geen vast merk. 
Oven met mr muscle ( als het nodig is)

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Printje wo 12 jun 2013 - 9:08

Ik heb allerlei 'rommel' voor overal en nergens haha. Maar vooral Dettol omdat ik dan echt het idee heb dat het schoon is..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Coccinelle wo 12 jun 2013 - 9:29

Voor de wc HG toilet alledagspray (superspul!) en wc-eend.
Om binnen te poetsen allesreiniger van Ajax met bloemengeur.
Voor de keuken op het moment de spray van de Lidl.
Voor de badkamer Antikal en ook een spray, geloof dat het nu witte reus is.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Razz wo 12 jun 2013 - 9:43

Ik gebruik speciale laminaat glans reiniger van Bruynzeel voor het laminaat en voor de tegels in het toilet in de badkamer gebruik ik Ajax allesreiniger Eucalyptus.

Verder gebruik ik voor de keuken zo'n spray van Dettol, wc eend en allesreiniger voor de toiletpot en anti-kalk spray en schimmel en kalkspray van HG voor de badkamer. En voor een vluchtige reinigingsbeurt gebruik ik van die wegwerpdoekjes van Glorix

Ik ben echt fan van die Dettolspray I love you

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? 080e7b37d9520d5c3cae00140d274bab_zpsd47e2f98

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Muus wo 12 jun 2013 - 10:02

Voor de badkamer gebruik ik dettol voor het nat afnemen (en dweilen), schuurmiddel met bleek voor het bad en de wasbak, antikal voor de tegels en chloor voor de wc. Dit minimaal 1x per week heel goed, verder bijhouden.

Boven alles stoffen en daarna nat afnemen met allesreiniger, dweilen met laminaatreiniger (wekelijks). 

Beneden bijna dagelijks de tafels, stoelen en kasten afnemen met groene zeep. Dweilen ook met groene zeep (grindvloer). 

Keuken wordt wekelijks met een sopje allesreiniger of dasty gedaan, en dagelijks even met een doekje over het aanrecht.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  *Lookie* wo 12 jun 2013 - 23:55

LDJ schreef:Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie om jullie huis mee schoon te maken?
Wat gebruiken jullie bijvoorbeeld om de badkamer mee schoon te maken, om de vloer te dweilen ed?
Voor afnemen, dweilen etc gebruik is allesreiniger. Voor de badkamer gebruik ik een zuur schoonmaakmiddel, meestal badkamerreiniger van de Lidl maar als ik echt moet ontkalken pak ik schoonmaakazijn. Gasfornuis en oven doe ik met gele Dasty. Ramen doe ik met afwasmiddel.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 0:08

Badkamer: wc-eend, allesreiniger en badkamerspray
Keuken: keukenspray
Vloeren: allesreiniger
Ramen/spiegels: glasspray

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 0:28

Jente schreef:Badkamer: wc-eend, allesreiniger en badkamerspray
Keuken: keukenspray
Vloeren: allesreiniger
Ramen/spiegels: glasspray

Dit. En voor onze laminaat ook een speciaal product om die te dweilen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Ragazza zo 16 jun 2013 - 5:55

Als basis gebruik ik Ajax allesreiniger, ruikt heerlijk. Hier poets ik in principe alles mee en dweil ik ook de vloeren mee. Heel soms wissel ik voor het dweilen af met laminaatreiniger. Voor de wcpot gebruik ik bleek van eigen merk, dat gebruik ik zo nu en dan ook voor de voegen in de douche en de wc. Ik gebruik zo nu en dan in de douche ook antikalk en voor de spiegels gebruik in de eigen merk variant van glassex. 
De ramen lap ik met een beetje spiritus door het water.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 6:00

Badkamer - Antikal voor de douche, wc-eend / dikke bleek voor de wc & de rest met Alles reiniger (1x per week alles, wc bijna alle dagen)
Keuken - Alles reiniger & Muscle spray voor het gasfornuis (fornuis dagelijks, kastjes 2x per week)
Woonkamer/Slaapkamer - Allesreiniger (2x per week)

Alle vloeren (tegel badkamer & laminaat) met Allesreiniger. (2/3x per week

O en de spiegels/ramen doe ik met glassex & tussendoor met heet water en een droge doek (2x per week)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Japie zo 16 jun 2013 - 22:14

Badkamer: Witte reus badkamer reiniger.

Toilet: Glorix toilet reiniger en voor de muren ajax allesreiniger.

Woonkamer: Allesreiniger

Vloer: Laminaatreiniger 

Keuken: Een spuitbus van cif voor de keuken.

Ramen: Spiritus.

Spiegels: Glasspray
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie? Empty Re: Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum