Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke billendoekjes gebruiken jullie?

+52
Theeleut
Teddyaapje
Tiara
woezel
*Lookie*
TGR
Poisongirl
Chelle
Wennes
Linda
SarahKey
Novalee
L!ND@
Mamsie
meisje
M@niek
PiP
Annemie
Printje
Cupcake
Kat1980
loesje
Spring
Flower_L
Flip Fluitketel
ProudMom
Minniemeisje
sheila123
Steep
Liadan
pindaatje
Makamba
Annie24
-Ieniemienie-
Tania
Bruintje Beer
Mida4you
_Mashimaro_
Smaragdje
Theezakje13
Fiebje
LotteK
Happydobby
mauwmauw
Susan
PapillonRose
Mikki
Parisienne
Pussycat
Darius
pantuf
Pien
56 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Pien ma 12 sep 2011 - 2:13

Qua luiers zijn we eruit dat we voorlopig echt pampers blijven gebruiken. Billendoekjes is nog een probleem.
Ik heb inmiddels 10 soorten geprobeerd en er is er niet 1 die eruit springt. Nou ja, ik vind zelf de pamper doekjes erg fijn maar die zijn weer behoorlijk nat. Heb inmiddels van veel winkels geprobeerd, namelijk:
- Hema
- C1000 eigenmerk
- C1000 rood wit merk
- DA eigen merk
- Zwitsal
- Pampers
- Etos
- Kruidvat eigen merk
- Kruidvat witte verpakking
- Action teddycare

Dat de pamper doekjes zo nat zijn lijkt mij weer niet goed voor haar liesjes enz. Het is zo belangrijk om na het afdrogen alles goed droog te maken, met die doekjes word het weer heel vochtig.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 2:15

Ik gebruik die van pampers, juist omdat ze wat vochtiger zijn kan je t makkelijk schoonmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  pantuf ma 12 sep 2011 - 2:19

Ik heb altijd de doekjes van de Aldi (Bebino). Die vind ik heel fijn. Niet te nat, niet te droog en een handige verpakking.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Pien ma 12 sep 2011 - 2:20

Aldi heb ik nog niet geprobeerd. Toevallig moet ik daar morgen even heen dus ga ze gelijk proberen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Darius ma 12 sep 2011 - 2:22

Kijk, het allerbeste is natuurlijk gewoon een washandje met warm water en eventueel een beetje zeep, en daarna met een hydrofielluier afdrogen....

Mij scheelt het niet zo heel veel, ik kijk gewoon wat in de aanbieding is. Momenteel gebruik ik die van pampers en zwitsal het meest, die geur vind ik wel prettig. Iedere bil wordt wel net zo goed schoon, welk doekje ik ook gebruik.

Ik gebruik trouwens wel de doekjes van de aldi in de luiertas, daar zit namelijk zo'n hard plastic sluiting op, dat vind ik wel handig.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Pussycat ma 12 sep 2011 - 2:28

Ik gebruik vanaf het begin al zwitsal en die bevallen mij prima. vooral vanwege de geur Verder vind ik alle natte doekjes hetzelfde inderdaad. Pampers heb ik ook gehad maar die stinken. smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 2:28

Ik vind ze van de hema prettig. En goedkoop, 3 pakken voor 3 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Parisienne ma 12 sep 2011 - 2:29

Ik gebruik eigenlijk altijd Zwitsal doekjes, wel de 'sensitive'. Vind ze goed schoonmaken, niet te nat en vind ze heerlijk ruiken!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Mikki ma 12 sep 2011 - 2:31

Ik gebruik altijd de doekjes van de hema. Fijn en niet duur.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  PapillonRose ma 12 sep 2011 - 2:31

Ik heb het liefst Huggies of Natusan. Beiden nat genoeg (heb echt een hekel aan te droge doekjes) en ruiken ook prettig (vond Pampers bijvoorbeeld niet echt lekker ruiken).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 2:32

Ik heb ervaring met:

- Pampers Sensitive - erg prettig, maar wel duur, ruiken wel lekker.
- Albert Heijn gewoon en Sensitive - prettig en betaalbaar, ruiken lekker
- Euroshopper - prima en lekker goedkoop, ruiken lekker, ongeveer zoals Albert Heijn huismerk
- Bumblies - goedkoop, maar ze stinken
- Moltex - nog goedkoper, stinken nog erger
- Hema - prima, niet duur, ruiken lekker en die kleine pakjes zijn fijn voor onderweg
- Zwitsal - tot nu toe de lekkerste, ruiken heerlijk, maar wel prijzig, ik heb een grote doos in de aanbieding gekocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  mauwmauw ma 12 sep 2011 - 2:42

ik gebruikte altijd zwitsal,daarna pampers geprobeerd maar daar kreeg V luieruitslag van(was te nat dus)nu gebruik ik die van de hema,goedkoop 3 voor 3euro(en ik krijg nog korting ook)die bevallen goed.
Als V echt zo erg heeft gepoept dat ik het niet schoon krijg,dan pak ik een nat washandje en maak het zo schoon,en afdrogen met een hydrofiel luier.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Happydobby ma 12 sep 2011 - 2:53

Kruitvat vond ik stinken.
Zwitsal vind ik te droog.
de gewone pampers bevallen me tot nu toe goed, zie dat susan AH ook goed vind en mamarosa hema. Die ga ik ook eens proberen.

Ik hou juist van dat natte van pampers smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 2:54

Die van Pampers vind ik niet te nat, maar ik heb wel eens doekjes van een onbekend merk gehad en die waren echt vies nat. Je hoorde ook een soppend geluid als je een doekje pakte en ze lieten een wit schuimend spoor na.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  LotteK ma 12 sep 2011 - 2:57

Ik gebruik altijd de Pampers doekjes en vind deze erg fijn. Ik heb ook weleens Zwitsal of Albert Heijn merk gehad, maar weet niet meer wat ik daar van vond.
Ik heb een (nare) eigenschap dat als ik eenmaal een merk gebruik en ik deze fijn vind, ik niet snel iets anders zal proberen, geen idee hoe het komt, maar kan er slecht tegen om van merk (gewoonte) te wisselen. smile
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 2:58

Ik gebruik Pampers Sensitive (had ik een grote doos van) en van de Hema. Had ook een pakje Zwitsal, vond ik ook prettig.
Pampers vind ik fijner, maar Hema is qua prijs veel fijner.

En poepen doen ze hier weinig, dus dat maakt ook verschil. Na een plasluier maakt het qua doekje niet zoveel uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Fiebje ma 12 sep 2011 - 3:24

Ik gebruik pampers. De gewone of sensetive. Bevallen goed, billen worden er schoon van.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Theezakje13 ma 12 sep 2011 - 3:28

ik vind zwitsal het fijnst.
Jumbo huismerk is ook prima.

De hema vind ik juist niet fijn. Blijven aan elkaar zitten waardoor je er steeds 2 of 3 uittrekt.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:28

Ik gebruik die van de action. Niet de teddy care maar die gele pakken. per pak kosten ze een euro en ik vind ze echt ideaal !
Ruiken lekker zijn niet te nat of te droog.
Het enige nadeel vind ik dat je vaak een aantal doekjes tegelijk uit het pak trekt !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:34

Eigenlijk altijd pampers of zwitsal smile laatst een paar pakken van de ah meegenomen want ze waren 2e gratis..het zijn wel goed doekjes alleen stinken ze enorm, gebruik ze nu voor onderweg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Smaragdje ma 12 sep 2011 - 3:49

De billendoekjes van huggies vond ik helemaal niets.

Die van zwitsal of kruidvat eigenmerk vind ik wel fijn.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  _Mashimaro_ ma 12 sep 2011 - 3:51

_MamaRosa_ schreef:Ik vind ze van de hema prettig. En goedkoop, 3 pakken voor 3 euro.
Voor mij geldt hetzelfde.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:56

Ik ben begonnen met een pak zwitsal. Die vond ik erg fijn. Ik had maar 1 pakje uit een babydoos. Ik had een voordeelpak panpers gekocht, maar die plakken aan elkaar. Als ik 1 Doekje pak krijg ik er 2 of 3 omdat ze aan elkaar plakken, vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Mida4you ma 12 sep 2011 - 4:03

Wij gebruiken de billendoekjes van de Action ( Tedy Care ) of van de ALdi ( bebino )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Bruintje Beer ma 12 sep 2011 - 4:22

Wij gebruiken die van de kruitvat of van de Hema. Lekker goedkoop.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum