Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

+4
-Ieniemienie-
Susan
Pien
Parisienne
8 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 21:37

Wat is nou écht een leuk cadeautje voor een kindje dat één jaar wordt? Mijn beste vriendin haar kindje is alweer één jaar en ik wil graag iets bijzonders geven... Zelf zit ik er niet zo middenin, dus jullie hebben vast betere ideeën dan waar ik op kan komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Parisienne zo 9 jun 2013 - 21:42

Gaat het om een meisje of een jongen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 21:45

meisje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Pien zo 9 jun 2013 - 21:50

Wij kregen een handtas van fisher price. Onze dochter vibd hem nog steeds erg leuk.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Parisienne zo 9 jun 2013 - 21:55

Het theeservies van Fisher Price was hier een groot succes, al lijkt dat handtasje waar Pien het over heeft me ook erg leuk!

Verder wat ideetjes:
- een hele mooie eerste pop (ik vind poppen van het merk Corolle altijd erg mooi)
- voorleesboeken/prentenboeken (kan je zelf voorin een lief stukje schrijven met datum erbij, vind ik altijd erg leuk als ik weet van wie N. welk boek gekregen heeft en wanneer)
- houten blokken/loopkar met houten blokken
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Susan zo 9 jun 2013 - 21:58

Ik vind speelgoed leuk van merken als Haba, Lilliputiens, et cetera. Een pop van Corolle is ook een goed idee, Yrsa's eerste pop van Corolle is nog steeds haar favoriet en slaapt nog elke avond bij haar in bed. Verder was rond die leeftijd Little People favoriet, en gewoon setjes houten blokken. Boekjes met veel foto's/plaatjes om aan te wijzen zijn ook leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Susan zo 9 jun 2013 - 21:59

Wat ik leuke voorleesboeken vind: Het grote Kimioboek voor de allerkleinsten en Het grote voorleesboek voor peuters. Allebei bundels van de leukste peuterboekjes van Kimio. Er staan verhaaltjes in voor heel kleine peutertjes, maar ook voor wat grotere kinderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  -Ieniemienie- zo 9 jun 2013 - 22:41

Aan wat voor een bedrag zat je te denken?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 22:48

20-30 euro ongeveer, dat theeservies ziet er wel lief uit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Parisienne ma 10 jun 2013 - 0:02

Dat theeservies is hier goed bevallen! Heeft leuke liedjes, liedjes waar ik niet direct gillend gek van wordt Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 0:04

Ok, dan ga ik dat kopen! Leuk zeg Very Happy

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Fisher_Price_Ler_4ad335087910d

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Lejow ma 10 jun 2013 - 0:04

Valt hier inderdaad ook goed in de smaak.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Sophiee ma 10 jun 2013 - 0:19

KimRosenberg85 schreef:Ok, dan ga ik dat kopen! Leuk zeg Very Happy

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Fisher_Price_Ler_4ad335087910d

Mijn dochter heeft deze afgelopen zaterdag gekregen voor haar eerste verjaardag van mijn zus. Ze vindt hem echt geweldig, ze loopt de hele dag uit de kopjes te drinken en thee te schenken. Zeker een goeie keus!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 0:36

Susan schreef:Wat ik leuke voorleesboeken vind: Het grote Kimioboek voor de allerkleinsten en Het grote voorleesboek voor peuters.


In die twee boeken staan verhaaltjes die m'n tante heeft geschreven en geïllustreerd smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 0:36

Marin schreef:
Susan schreef:Wat ik leuke voorleesboeken vind: Het grote Kimioboek voor de allerkleinsten en Het grote voorleesboek voor peuters.


In die twee boeken staan verhaaltjes die m'n tante heeft geschreven en geïllustreerd smile

Ja, weet ik, die heb ik toen nog opgezocht. Echt leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 0:38

Oh ja daar hadden we het al eens over gehad haha op FB geloof ik smile
Zij heeft mijn geboortekaartje ook ontworpen, dus ik vind het echt heel leuk. Ik geef wel vaker die boekjes als kraamcadeautjes omdat dat toch wel extra leuk is.

On topic: Kim, leuk theesetje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 0:41

Ik wilde dat theesetje toen ook voor Yrsa, maar toen was het net niet te koop. Nu is ze er alweer een beetje groot voor/vindt ze andere dingen leuker, zoals Playmobil en My Little Pony. Maar leuk theesetje voor zo'n kleintje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  bolus26 ma 10 jun 2013 - 0:45

leuk cadeau! gaat ook op t lijstje voro A
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag Empty Re: Leuk cadeautje - éénjarige verjaardag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum