Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

+3
Liadan
Filoria
-Ieniemienie-
7 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  -Ieniemienie- za 20 aug 2011 - 22:38

Ik ben nu 37 weken zwanger en dus over een paar weekjes word onze dochter grote zus.
Nu wil ik eigenlijk een klein cadeautje voor haar kopen voor als het zover is.
Alleen weet ik nog niet wat. Het liefst wel iets wat met de baby oid te maken heeft.

Hebben meer mensen dit gedaan? EN zoja, wat hebben jullie gegeven?

Ik dacht misschien aan een poppebadje ofzo. Dat zei haar pop in bad kan doen, als wij de baby doen.
Of iets van een boekje, dat ze de baby voor kan lezen. Iemand een leuk idee??
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Filoria za 20 aug 2011 - 22:50

Ik vind jouw eigen ideeën heel leuk!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Liadan za 20 aug 2011 - 23:43

Yara heeft van ons een poppendraagdoek gekregen (die heeft ze gekregen toen ik Kian voor het eerst in de draagdoek had).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 0:07

Eens met Filoria.
Zoiets zou ik ook doen.

Of zoiets als Liadan.
Nou ja, eigenlijk komt het op hetzelfde neer...
Iets kopen wat zij met de pop kan doen als jullie met de baby bezig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Ezzer zo 21 aug 2011 - 0:16

idd, iets wat zij met de pop kan doen wanneer jullie met de baby bezig zijn. Ik denk niet dat je te moeilijk moet denken, jouw ideeën zijn leuk! Je kan ook nog een flesje geven en een paar luiertjes ofzo zodat je samen de fles kan geven of een luier kunt verschonen. (zijn dingen die vaak terug komen natuurlijk)
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Roodkapje zo 21 aug 2011 - 0:26

M. heeft toen een babyborn gekregen ( met sinterklaas - I was eind nov geboren). Zo kon ze lekker helpen, ook luiertjes verschonen, eten geven etc.

Echt heel leuk smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  LotteK zo 21 aug 2011 - 1:13

S. heeft ook een babyborn gekregen vond ze erg leuk. Ze kan deze ook eten geven en verschonen etc. Ook hebben we toen een poppenbedje gegeven, zodat zij de pop ook naast haar in bed kon leggen. Net zoals J. toen in de wieg naast ons bed stond.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  yes1984 zo 21 aug 2011 - 3:37

Ezzer schreef:idd, iets wat zij met de pop kan doen wanneer jullie met de baby bezig zijn. Ik denk niet dat je te moeilijk moet denken, jouw ideeën zijn leuk! Je kan ook nog een flesje geven en een paar luiertjes ofzo zodat je samen de fles kan geven of een luier kunt verschonen. (zijn dingen die vaak terug komen natuurlijk)

+1
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk cadeautje voor aankomende grote zus Empty Re: Leuk cadeautje voor aankomende grote zus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum