Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buik(jes) topic

+97
smooch
snoezel
Eppie
kajaka88
Ooh La La!
mickey
Annemoontje
Star007
lief
Zora
Clapperdie
Papillio
Annemie
Punk'd
TukTuk
Paper Crown
Mamsie
Aoi
Pineco
Filoria
Exogenesis
Nana
Mees
Tsjip
Silver
Suus
Burn
Stokstaartje
RioolSpook
Amber-
ingrid82
Annie24
LindaK
ExpressoB
Zonneschijn
Blue flower
ProudMom
Auxo
Vixen
Pomodori
Happydobby
nillis
Pien
Ella
holaagirl
_Lana_
Lady4
Arwyn
Mida4you
Marin
mzcharlotte
Novalee
Funk
CCC
Linda
Teddyaapje
Pink!
Jade
Kalishi
Stuiterbal
Sazzle
Phileine
Jasmine
Liadan
Printje
Razz
eigenwijs
Steep
Penélope
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
LDJ
Siamsa
Laced
Jezzie
vlinder-2011
Luce
Caresses
Stitch
Aimee
Dolphinne
Tummy
Shisha
Flower_L
Caroow
koNijntje
Sanne
maiadebij
Aardbei
M-G
Laurientje
sanne-84
Snoes
Parel
Shopaholic
Slakje
catgirl85
101 plaatsers

Pagina 1 van 30 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Buik(jes) topic

Bericht  Exogenesis vr 24 mei 2013 - 6:20

Caroow schreef:Haha Exo nu al maat 62 gekocht? Die collectie heb ik nog niet eens compleet Very Happy

Ja, voor het voorjaar alvast Wink Een witte broek en een witte met blauwe streepjes, die je om kunt slaan. Zó schattig!

Tummy, jouw buikje is echt mini I love you Ik ben benieuwd of en wanneer hij ineens mega wordt!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Tsjip za 25 mei 2013 - 22:08

*weg*

Mijn eerste buikfoto. Het ceintuur boven mijn buik accentueert goed, ik hield mijn buik goed ontspannen dus een beetje valsspelen was het wel. angel Maar zonder zwangerschap kon ik mijn buik niet zo dik maken. Het begin is er in ieder geval!

Oh wat is de foto groot... Sorry!


Laatst aangepast door Tsjip op do 6 jun 2013 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Exogenesis zo 26 mei 2013 - 0:00

Oh, dat is al heel wat Tsjip! Is dit je eerste kindje? Ik vind je blouse/tuniek erg leuk!

Ik heb het ook met ontspannen; dan lijkt het al heel wat (voor mezelf, want een ander ziet het dan nog niet waarschijnlijk).

Hebben jullie ook last van bandenpijn of oprekkende spieren?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Tsjip zo 26 mei 2013 - 5:33

Dit is inderdaad mijn eerste kindje. Sinds deze foto is het mij niet meer gelukt om mijn buik zo dik te krijgen hoor. :P Het zal wel in combinatie met mijn shirtje geweest zijn of zo. Mijn man vroeg wat ik eronder had zitten toen ik de foto naar 'm opstuurde. Niets dus.

Ik heb verder nog nergens last van. Soms wat jeuk op mijn buik maar pijn of zo niet.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Silver zo 26 mei 2013 - 5:48

Exogenesis schreef:Hebben jullie ook last van bandenpijn of oprekkende spieren?

Dat heb ik heel erg gehad, door mijn buikspieren. Wat je kan doen is een ademhalingsoefening doen, op bed liggen en goed door je buik adem halen waardoor je het zeg maar meer oprekt. Door je neus in, en door je mond uit. Dat heeft mij heel erg geholpen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  catgirl85 zo 26 mei 2013 - 6:19

Tummy, mooi beginnend buikje hoor!
Tsjip, mooie buik al!

Weg
22 weken


Laatst aangepast door catgirl85 op ma 3 jun 2013 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Silver ma 27 mei 2013 - 6:20

Buik(jes) topic 1531wkn
Mijn buikje, die steeds 'iets' groter wordt. Hij lijkt beurs, maar dat is de schaduw.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Suus ma 27 mei 2013 - 6:42

Catgirl, mooie buikje!

Silver. je groeit nu goed he? Mooie buik!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Slakje ma 27 mei 2013 - 6:59

Tsjip: Mooi, beginnend buikje, hoor! Leuke blouse ook!

Catgirl: Mooi!

Silver: Is jouw navel nog euh, ingetrokken? Jij hebt zo'n gladde buik! Hij glimt altijd zo.

30w6d
Buik(jes) topic Foto318e
Buik(jes) topic Foto317z
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Filoria ma 27 mei 2013 - 7:06

Mooie navel heeft Silver nog inderdaad! Die van mij steekt sinds ik 6 weken ben al heel enthousiast naar voren :nopompom:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Shopaholic ma 27 mei 2013 - 8:53

Filoria schreef:Mooie navel heeft Silver nog inderdaad! Die van mij steekt sinds ik 6 weken ben al heel enthousiast naar voren Buik(jes) topic 1270000679

Die van mij kwam ook nooit uit
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Parel ma 27 mei 2013 - 10:01

EDC schreef:
Filoria schreef:Mooie navel heeft Silver nog inderdaad! Die van mij steekt sinds ik 6 weken ben al heel enthousiast naar voren Buik(jes) topic 1270000679

Die van mij kwam ook nooit uit

Die van mij ook niet, ik had echt een gat waar ik zowat m'n pink in kon stoppen en dan was ik m'n pink kwijt laughcry
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Snoes ma 27 mei 2013 - 12:50

Mooie buiken weer!

Ik heb geen navel meer, dus die kon er ook niet 'uitfloepen' Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  sanne-84 ma 27 mei 2013 - 20:05

Mn navel bleef ook kuiltje.
Maar het kuiltje is nu groter dan voor de zwangerschap. Of t trekt nog bij, of het lijkt omdat mn piercing er niet meer in zit
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Silver ma 27 mei 2013 - 20:13

Tummy, mooi klein buikje!
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy
Catgirl, ook al zo'n mooi klein buikje!

Suus, ja ik begin nu goed te groeien. Denk dat dat komt omdat ik nu echt in de ruststand zit.

Slakje, ik heb geen idee hoe het komt dat die buik van mij zo glimt, misschien ook wel door de weerkaatsing van de spiegel en de kast? Een ingetrokken navel? Volgens mij is ie nog normaal. Maar de groei komt nu op gang, dus misschien zal die navel ook nu wel naar buiten komen? Of niet.
Jij hebt ook een mooie buik! Ligt ie qua groei nu wat stil of lijkt dat alleen maar zo?

Parel, nou zo erg heb ik het nog niet, wel gewoon het topje van de pink, maar dat heeft een normale navel ook. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Tsjip ma 27 mei 2013 - 23:55

Silver schreef:
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy

Ik heb mijn foto nog een paar keer bekeken maar voor mij doen sta ik recht. Ik sta een klein beetje gedraaid omdat ik een foto moest maken maar dat doet voor mijn buik niets. Of bedoel je wat anders?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  snoezel di 28 mei 2013 - 0:11

Tsjip schreef:
Silver schreef:
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy

Ik heb mijn foto nog een paar keer bekeken maar voor mij doen sta ik recht. Ik sta een klein beetje gedraaid omdat ik een foto moest maken maar dat doet voor mijn buik niets. Of bedoel je wat anders?

Volgens mij lijkt dat zo inderdaad, maar sta je wel rechtop. Mensen zeiden dat op sommige beginfoto's van mij ook, maar dat komt volgens mij door dat kleine bolletje dat heel laag zit, volgens mij lijkt het dan alsof je extra in s staat met je rug, terwijl dat niet zo is. Soort optische illusie Buik(jes) topic 985951499
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Tsjip di 28 mei 2013 - 2:39

snoezel schreef:
Tsjip schreef:
Silver schreef:
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy

Ik heb mijn foto nog een paar keer bekeken maar voor mij doen sta ik recht. Ik sta een klein beetje gedraaid omdat ik een foto moest maken maar dat doet voor mijn buik niets. Of bedoel je wat anders?

Volgens mij lijkt dat zo inderdaad, maar sta je wel rechtop. Mensen zeiden dat op sommige beginfoto's van mij ook, maar dat komt volgens mij door dat kleine bolletje dat heel laag zit, volgens mij lijkt het dan alsof je extra in s staat met je rug, terwijl dat niet zo is. Soort optische illusie Buik(jes) topic 985951499

Nou die s is bij mij wel te zien inderdaad maar dat is standaard. Wink Ik heb een hele holle rug met een bolle kont eronder haha! Dat was altijd weer leuk met de schoolarts vroeger. Zodra ze mij onderzochten kwam die opmerking weer. Toen was ik er jaren van af en vorig jaar vertelde de cesartherapeut het weer eens.
Maar hoe dan ook voor mijn doen sta ik recht Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Silver di 28 mei 2013 - 2:59

Tsjip schreef:
snoezel schreef:
Tsjip schreef:
Silver schreef:
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy

Ik heb mijn foto nog een paar keer bekeken maar voor mij doen sta ik recht. Ik sta een klein beetje gedraaid omdat ik een foto moest maken maar dat doet voor mijn buik niets. Of bedoel je wat anders?

Volgens mij lijkt dat zo inderdaad, maar sta je wel rechtop. Mensen zeiden dat op sommige beginfoto's van mij ook, maar dat komt volgens mij door dat kleine bolletje dat heel laag zit, volgens mij lijkt het dan alsof je extra in s staat met je rug, terwijl dat niet zo is. Soort optische illusie Buik(jes) topic 985951499

Nou die s is bij mij wel te zien inderdaad maar dat is standaard. Wink Ik heb een hele holle rug met een bolle kont eronder haha! Dat was altijd weer leuk met de schoolarts vroeger. Zodra ze mij onderzochten kwam die opmerking weer. Toen was ik er jaren van af en vorig jaar vertelde de cesartherapeut het weer eens.
Maar hoe dan ook voor mijn doen sta ik recht Very Happy

Haha, wat een uitleg! Maar als je de foto door iemand laat maken, komt er een heel ander beeld uit, maar dat komt dan ook wss omdat je niet zo dicht op de spiegel zou staan? Maar dat maakt allemaal niet uit joh, hij wordt vanzelf huge :P
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Tsjip di 28 mei 2013 - 3:18

Silver schreef:
Tsjip schreef:
snoezel schreef:
Tsjip schreef:
Silver schreef:
Tsjip, mooi buikje! Het is sowieso al valsspelen omdat je niet recht staat. :P Dan lijkt het automatisch al meer. Very Happy

Ik heb mijn foto nog een paar keer bekeken maar voor mij doen sta ik recht. Ik sta een klein beetje gedraaid omdat ik een foto moest maken maar dat doet voor mijn buik niets. Of bedoel je wat anders?

Volgens mij lijkt dat zo inderdaad, maar sta je wel rechtop. Mensen zeiden dat op sommige beginfoto's van mij ook, maar dat komt volgens mij door dat kleine bolletje dat heel laag zit, volgens mij lijkt het dan alsof je extra in s staat met je rug, terwijl dat niet zo is. Soort optische illusie Buik(jes) topic 985951499

Nou die s is bij mij wel te zien inderdaad maar dat is standaard. Wink Ik heb een hele holle rug met een bolle kont eronder haha! Dat was altijd weer leuk met de schoolarts vroeger. Zodra ze mij onderzochten kwam die opmerking weer. Toen was ik er jaren van af en vorig jaar vertelde de cesartherapeut het weer eens.
Maar hoe dan ook voor mijn doen sta ik recht Very Happy

Haha, wat een uitleg! Maar als je de foto door iemand laat maken, komt er een heel ander beeld uit, maar dat komt dan ook wss omdat je niet zo dicht op de spiegel zou staan? Maar dat maakt allemaal niet uit joh, hij wordt vanzelf huge :P

Haha, het lukte mij niet om er een kort verhaaltje van te maken Laughing

En oooh dat groeien gaat inderdaad vanzelf! Over een half jaar kijk ik vast graag terug naar deze foto! Yes

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 3:21

Snoes schreef:Mooie buiken weer!

Ik heb geen navel meer, dus die kon er ook niet 'uitfloepen' Very Happy
Hoe kan dat? Is die ooit verwijderd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Laurientje di 28 mei 2013 - 6:25

Mooi dames! smile

Slakje ik vond jouw buik in t begin ook best groot en nu vind ik m juist wel heel mooi bescheiden!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  M-G di 28 mei 2013 - 11:55

Wat een mooie buiken! Silver het ziet er nog uit als een bescheiden buikje voor de 30 weken (heb ik dat goed onthouden voordat ik dit berichtje ging posten?) maar wel heel mooi!
Slakje: mooie buik zeg, is je buik nu veel groter bij de tweede rond dezelfde termijn?
Catgirl ook een mooi buikje zeg!

Alle anderen natuurlijk ook! allemaal mooi ronde, puntige, allerlei soorten buikjes. Leuk om te zien!

Tijdens mijn zwangerschap kon ik mijn buik wel wegkijken maar als ik die buikjes nu zo zie dan denk ik: ik wil ook! Embarassed
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Aardbei wo 29 mei 2013 - 0:56

Tsjip: mooi buikje hoor! En wat geeft dat, een klein beetje vals spelen, hij zit er toch smile Toen mijn buik net begon te groeien vroeg mijn vriend ook steeds of ik mijn buik uithield of iets onder mijn shirt had Wink
Tummy: Oh echt al een ieniemienie buikje hoor! Voor mensen om je heen misschien nog niet zo zichtbaar als ze er niet op letten, maar zelf zul je het vast goed zien!
Catgirl: Jouw buik is ook al aardig aanwezig, leuk hoor! smile
Silver: Mooie buik hoor!

Hierbij dan ook maar een buikfoto van mij! Voor de goede orde: ik heb een holle rug, ik smokkel niet Wink

Buik(jes) topic 6fe5f46c-e0e7-4b4c-8a30-b761e2d03a34_zps4eecbecc
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  maiadebij wo 29 mei 2013 - 4:11

Mooie buikjes allemaal! Leuk om al die termijnen en verschillen te zijn!

**weg**


Laatst aangepast door maiadebij op wo 29 mei 2013 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 30 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum