Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winter 2013 / 2014 moeders

+21
iloverose
Isabel_
mouette
Ooh La La!
Steep
mzcharlotte
Jade
chipa
Uiltje
Stokstaartje
Happydobby
Tsjip
Sanne
Lejow
Sofie_tje
kajaka88
Joli86
love
Luce
Penélope
vlinder-2011
25 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep zo 9 jun 2013 - 10:11

Ik zal mezelf ook ff kort voorstellen!
Ik ben Steep, 27 jaar, getrouwd en ik heb een zoontje Ruben die in Juli 2 wordt. Ik werk in de gehandicapten zorg op een woongroep. De bewoners hebben een ernstige verstandelijke beperking, automutileren en kunnen ook de begeleiding aanvallen (maat dat gebeurd zelden).
Ik ervaar veel kwalen zoals spugen en misselijk zijn. Ik heb samen met mijn baas besloten om geen lange en geen vroege diensten meer draai deze maand. Ik ben op 29 december uitgerekend!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip zo 9 jun 2013 - 22:55

Hahahaha Lejow! Scherp opgemerkt! Laughing

Steep: ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Zo is het genieten van de zwangerschap natuurlijk ook niet echt haalbaar... Wel fijn dat je baas zo behulpzaam is met je diensten. Maar het is te hopen dat jij bij de groep zit die zich na de 12 weken beter gaat voelen!

Hier gaat alles goed! Vandaag 14 weken dus vanmiddag weer tijd voor een buikfoto.
Verder heb ik eigenlijk nergens meer last van. Soms wat pijn in de buik als ik snel op sta, mijn borsten jeuken soms als een gek en mijn broeken zitten 's avonds niet zo fijn meer maar dit zijn in mijn ogen kleine dingetjes. Mijn vermoeidheid is een heel stuk minder geworden. De laatste keer dat ik overdag in bed heb gelegen was 2 weken geleden.

Mijn buik mag van mij sneller gaan lijken op een zwangerschapsbuik. Nu lijkt het vooral een dikke vetrol haha!

Donderdag moet ik trouwens weer naar de verloskundige. Wat stelt zo'n bezoek eigenlijk voor? Ik zal de bloeduitslagen wel krijgen maar wat doen ze verder?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Happydobby zo 9 jun 2013 - 23:03

Tsjip schreef:

Donderdag moet ik trouwens weer naar de verloskundige. Wat stelt zo'n bezoek eigenlijk voor? Ik zal de bloeduitslagen wel krijgen maar wat doen ze verder?

Ze zal vragen hoe het gaat, bloeddruk meten en hartje luisteren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip ma 10 jun 2013 - 1:15

Happydobby schreef:
Tsjip schreef:

Donderdag moet ik trouwens weer naar de verloskundige. Wat stelt zo'n bezoek eigenlijk voor? Ik zal de bloeduitslagen wel krijgen maar wat doen ze verder?

Ze zal vragen hoe het gaat, bloeddruk meten en hartje luisteren.

Oooh is dat alles! Nou dan sta ik vast binnen een kwartier weer buiten. Wink Het hartje luisteren zou wel weer super zijn. Dat was de eerste keer ook zo bijzonder om te horen! I love you Dan hebben we meteen weer even bewijs dat er echt iets groeit. Ik kan niet wachten om ons kleintje echt te voelen. Je weet dat er een kindje in je groeit maar merkt er (in mijn geval) nog maar weinig van.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip do 13 jun 2013 - 1:47

Wat een stilte hier!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep do 13 jun 2013 - 2:14

Haha! Ik heb niet veel te vertellen nog.. Had jij niet vandaag controle bij je vk?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip do 13 jun 2013 - 3:16

Klopt! Vanavond om 19.45 uur. Ideaal dat ze ook 's avonds spreekuur houden. Zo kan ook mijn man altijd mee en kost het ons geen vrije dagen.

Ik heb trouwens ook nog niet veel te vertellen hoor. Wink Al gaan we morgen wel een box ophalen voor € 30,-. :O 

Hoe gaat het nu met jou Steep?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope do 13 jun 2013 - 3:37

Hi Meiden!

Wij hadden vandaag de combinatie test. Echo was keurig. Kleine was vrolijk het zwaaien en het duimen. We hebben ook 5 vingers gezien. Zo bijzonder wat je met 13 weken al kan zien!
Bloedprikken was een ramp! 1e keer geprikt geen bloed, andere arm geprikt weer geen bloed. Toen weer naar de rechterarm en eindelijk bloed maar ze stak zo hard met die naald, ik voel mijn armen echt niet meer.
Erna werd ik alweer eens niet goed. gelukkig zat ik nog op de stoel en hebben ze de stoel in lichtstand gebracht. Ze adviseerde dat het vanaf nu beter is om mij liggend te prikken.

Binnenkort heb ik ook een afspraak met mijn manager voor van alles te bespreken. Door mijn lage bloeddruk val ik vaker om.
Met mijn werk kan dat gevaarlijk zijn en ze willen dat ik het rustiger aan doe. Misschien dat ik nog maar 3 uur per dag ga werken maar eigenlijk wil ik dat niet. Het voelt alsof ik mij dan nu al laat hangen..
Mijn manager is zelf ook zwanger en ze weet van mij dat ik altijd door wil gaan maar als niet goed moet ik mij daar dan toch maar aan toegeven!


Tsjp, Onze verloskundigepraktijk heeft ook een avond spreekuur erg fijn is dat hé! Zo dat is een koopje die box! Ik heb nog niks kunnen vinden tweedehands.
Steep, Hoe is het met jou?



Hebben jullie al nagedacht over thuis of ziekenhuis bevallen? Borst of flesvoeding?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip do 13 jun 2013 - 5:16

Wat fijn dat de echo weer goed was Penélope! Ik mag over een week of 6 pas weer... Duurt wel lang vind ik! Komt denk ik ook wel omdat je je kleintje nog niet voelt enzo. 
Heb je dat met bloedprikken vaker gehad trouwens? Ik heb het laatst bij mijn man gezien. Hij kreeg een spuit in zijn knie en later moest hij bloedprikken. Zodra hij een spuit ziet breekt het zweet hem aan alle kanten uit en trekt hij helemaal wit weg. Heel vervelend en ik vond het erg eng om te zien.
Maar let goed op jezelf en je kleintje hoor! Flauw worden en vallen lijkt me erg gevaarlijk en ook eng. 

Tsja die box. Het is een mooie box met rieten lades eronder. Mijn man vroeg of we de box vrijdagavond voor € 30,- konden ophalen en die mensen stemden hiermee in. Nooit verwacht maar ik ben er blij mee! We moeten 'm alleen nog schuren en verven maar laat ik dat nou net leuk vinden! Very Happy Je moet Marktplaats gewoon goed in de gaten houden en zeer regelmatig even weer kijken. Mijn man zat maandag in z'n pauze even op Marktplaats te speuren en toen was hij de box tegengekomen. 

Ik wil thuis bevallen. Ik wil borstvoeding proberen te geven. Het is beter en daarom wil ik het zeker weten eerst proberen. Als het lukt is het natuurlijk lekker goedkoop en makkelijk want je hebt het altijd bij de hand en op temperatuur.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep do 13 jun 2013 - 21:39

Pff ik heb er alweer schoon genoeg van. Klote misselijkheid en klote spugen. Getver! Het liefste zou ik niet meer werken, maar ik weet dat ik ff moet doorzetten. Al heb ik ook last van mijn lage bloeddruk en zie ik vaak sterretjes. Ik moet ook rustig(er) aandoen maar op de een of andere manier vind ik het moeilijk om dat aan te geven, mijn baas is al zo schappelijk en ik weer dat hij het beste met mij voor heeft en er meer aanpassingen mogelijk zijn. Maar ik vind het gewoon zo moeilijk en ik wil me niet aanstellen en niet zeuren.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope do 13 jun 2013 - 22:52

Steep herkenbaar met het werk verhaal. Ik zit in hetzelfde schuitje! Hopelijk ben je gauw van spugen en misselijkheid af!

Tsjip, Ik hou marktplaats ook in de gaten maar ik denk dat het probleem ook is dat wij geen klus mensen zijn. Ik zie ons geen box opknappen...
Ik ga zelf ook borstvoeding geven en thuis bevallen.

Ik heb net gebeld voor de 20 weken echo die hebben we 31 juli.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep do 13 jun 2013 - 23:02

Wij hebben alles natuurlijk nog van Ruben. Kamertje hebben we via marktplaats, maar daar had geen kindje in gelegen (moeilijk verhaal, vader en moeder uit elkaar en vader mocht baby niet zien). Box hebben we geleend van mijn zus. Kinderwagen via marktplaats en daar haal ik m nu weer vandaan. We hadden een mutsy easy rider maar die was loodzwaar. 
Waar ik wil bevallen weet ik nog niet omdat ik de ervaring in het ziekenhuis erg fijn vond. Daarnaast is alles daar bin de hand en met weeën in de auto is ECHT geen pretje. Bv wil ik graag geven, al is het de vraag of het lukt want ik heb een tumor in mij borst gehad en ze hebben mijn tepel er voor de helft af gehaald, dus misschien zijn de kanaaltjes kapot en kan het niet. Met 1 borst zie ik eigenlijk niet zitten.

Ik moet nog de kraamzorg regelen en over de 20 weken echo heb ik nog helemaal niet nagedacht haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip vr 14 jun 2013 - 0:24

Penélope: Voor de box heb je nog even gelukkig! Jullie komen er vast nog wel eentje tegen die er nog als nieuw uitziet. 

Steep: Wat vervelend dat je je nog zo voelt! Ik zou dat ook moeilijk vinden om aan te geven hoor. Je wilde graag zwanger worden maar dat ziek zijn heb je dan weer niet voor gekozen. Ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen!

Hier was de controle gisteravond helemaal goed! Heerlijk een aantal minuten naar het hartje geluisterd. De VK was er maar druk mee want die kleine van ons schoot steeds de andere kant weer op. Maar wat is dat heerlijk om naar te luisteren zeg! <3 Verder waren alle bloeduitslagen ook prima. Binnen een kwartier stonden we ook weer buiten. Over 2 weken mag ik bellen voor de 20 weken echo.

Wij gaan zeer waarschijnlijk voor de Mutsy iGo lite black. Hij is heel licht, rijdt, stuur heerlijk en ziet er (vinden wij) ook erg mooi uit! 

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 20_1__4

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope di 18 jun 2013 - 4:31

Tsjip, mooie kinderwagen! Hoe gaat het verder met je?
Steep, Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat begin je je al beter te voelen??

We zijn maar een klein clubje wordt tijd dat er wat meiden bijkomen!

Ik ben gisteren langs de huisarts geweest vanwege mijn klachten. Mijn hele linkerkant van het gezicht deed ook pijn.
De bloeddruk was daar goed en aan de hoofdpijn is niks te doen! Ze heeft mijn oor nagekeken maar was niks te zien. Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de tandarts gemaakt of het misschien toch daar vandaan komt. Ik heb gister met mijn manager gebeld hoe verder met werk vanwege de hoofdpijn en met name het lichte gevoel in hoofd. Ik wil graag blijven werken maar zij vond het verstandig als ik tijdelijk de ziektewet in ga tot dat het beter gaat. De verloskundige vond dit ook heel verstandig!

Net ben ik gebeld door de verloskundige over de combinatie test. De uitslagen waren goed 2 keer 1 op 2000 en 1 keer 1 op 5000 maar ze hebben een afwijking in mijn bloed gevonden. Er is nog vrij weinig over bekend maar wij hebben met 16,20 en 30 weken een echo in een academisch ziekenhuis daar hadden wij sowieso al de 20 weken echo staan. Het is namelijk zo dat ik door de afwijking een verhoogde kans heb op vroeggeboorte, kindje met laag geboortegewicht, hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging. Ik ben mij rot geschrokken! De verloskundige heeft mij kunnen geruststellen dat ze al een aantal mensen in de praktijk heeft gehad met de afwijking en waarbij niks is mis gegaan!
Er is nog vrij weinig over bekend en wordt pas sinds 2 jaar op onderzocht. Als ik de combinatietest niet had laten doen hadden we dit nooit geweten.


Wanneer gaan jullie beginnen aan de babykamer?
Tsjip, Jij hebt de babykamer ook tweedehands gekocht toch? Heb jij dit gewoon in de auto gekregen. Stomme vraag misschien maar wij denken dat waarschijnlijk niet in auto gaat passen en we iets moeten gaan huren.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep di 18 jun 2013 - 7:58

Wow wel ff schrikken Penelope! Wel fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden.

Hier is de misselijkheid en het spugen minder! Alleen krijg ik er rugpijn voor terug. Volgende week moet ik naar de vk dus zal ik het dan ook ff aankaarten.

Tsjip coole wagen! Ik wil graag een maci cosi mura 4. Die rijd echt ideaal, al wil ik in het begin veel dragen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope di 18 jun 2013 - 8:05

Ja het is zeker schrikken maar de gedachte dat ik goed in de gaten wordt gehouden stelt gerust!
Vervelend dat je er nu in de plaats rugpijn voor hebt gekregen. Jij werkt toch ook in de zorg of niet? Is het nog allemaal te doen?
Had je bij je zoontje ook zoveel klachten?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep di 18 jun 2013 - 8:13

Ja ik werk in de gehandicapten zorg en nee eigenlijk vind ik het nu niet te doen. Op het werk bijt ik er doorheen maar thuis moet ik het bezuren en lig ik samen met Ruben op bed omdat ik niet meer kan van de pijn. Bij hem had ik nergens last van. 2 weken griepklachten en dat was het. Met 38 weken stond ik nog in de kroeg.. Ik had wel dikke voeten en handen maar dat vond ik niet vervelend.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope di 18 jun 2013 - 8:18

Wat zegt je manager dan? Ik wilde zelf nog doorwerken maar zij heeft echt gezegd nu is het genoeg en ga je tijdelijk ziektewet in want dit is niet meer verantwoord en je kindje moet nu op de 1e plek staan. Ik ben heel blij dat ze zo reageert want zelf vind ik het moeilijk grenzen aan te geven.
Maar toch zou ik het rustiger aan gaan doen je moet nog zolang! Denk wat meer aan jezelf en je gezin en ik weet dat erg moeilijk is..
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Steep di 18 jun 2013 - 8:29

Mijn teamleider wil me zolang mogelijk op de werkvloer houden. Dus dan volgen er eerst nog aanpassingen in mijn rooster, daarna kantoorwerk en dan pas ziekmelding.
Morgen ga ik m mailen dat ik naar de bedrijfsarts wil. Laat die maar bepalen hoe en wat..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope di 18 jun 2013 - 8:54

Ja dat zou ik ook doen. Ik denk dat je bedrijfsarts dat beter kan beoordelen!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip wo 19 jun 2013 - 3:12

Penélope: Wat een schrikken toen je de uitslag kreeg! Gelukkig dat ze je nu goed in de gaten houden. 
Met mij gaat verder alles prima. Ik slaap alleen erg onrustig de laatste week. Die hitte helpt ook niet erg mee maar goed. 
Wij hebben inderdaad ook spul via Marktplaats gekocht. De commode hebben we met een aanhanger opgehaald. Deze kon niet uit elkaar zeiden ze maar thuis lukte dit prima. De rest hebben we bij die mensen uit elkaar gehaald en dit paste in de auto. Voor die tijd even de maten vragen aan de verkopers en dan je auto opmeten. Een aanhanger kunnen we altijd van een vriend lenen dus dat is ook wel makkelijk. 

Steep: Ik wilde ook steeds de Maxi Cosi Mura 4 maar toen ik 'm in het echt zag viel hij mij erg tegen. Ik vond 'm erg lomp ogen en ook de wielen vond ik te ver uitzwaaien. Qua rijden vond ik 'm wel prima verder. Maar toen zijn we naar het uiterlijk gaan kijken :P Ah en de Mutsy klapt lekker klein in, is heel licht en een stukje goedkoper. Ik wil trouwens ook gaan dragen
Balen dat je er nu rugpijn voor terugkrijgt.... Het is te hopen dat je daar iets voor kunt krijgen en dat dat dan wel helpt!

Wij gaan na de 20 weken echo echt met het kamertje beginnen. Al heb ik vorige week al wel een soort moodboard gemaakt voor de babykamer. Volgende week gaan we de commode schuren en verven. Zodra die klaar is kunnen de kasten boven omgeruild worden. Alles wat nu in de babykamer staat moet naar de voorste kamer. Het is nu in een jaar tijd een echt rommelhok geworden... Dat verven en opruimen willen we voor de bouwvak af hebben. Dan gaan we na onze vakantie met de muren beginnen. Alleen de muren hoeven maar gedaan te worden dus dat is heerlijk! Oooh en daarna heerlijk met inrichten beginnen! 

Vanmorgen heb ik gewerkt en toen ik aan het nakijken was zag ik ineens dikke voeten :O Ik heb dat altijd wel een beetje zodra het erg warm is maar nu viel het wel heel hard op. Meteen een foto gemaakt, naar mijn man gestuurd en die zag het ook meteen. Thuis meteen maar met de voetjes in het water gaan zitten. Nu liggen ze lekker op een poef. Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik verder ben in de zwangerschap. 

Aankomend weekend gaan we lekker een weekendje naar Brugge. Zaterdag zijn we een jaar getrouwd dus we wilden dit op een leuke manier samen vieren! Zaterdag lekker terugkijken naar onze mooie dag vorig jaar! <3 Ook kunnen we meteen onze nieuwe camera gaan uitproberen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Tsjip vr 28 jun 2013 - 3:12

Het blijft een stil topic... Sad Tegen mezelf gaan praten is ook zo wat Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Happydobby vr 28 jun 2013 - 4:17

Ik kom dan ook meeschrijven, maar ik weet niet of het veel word omdat ik al een zoontje heb. Ik ben happydobby, zwanger van de tweede (en laatste haha)
Tot nu toe gaat het prima, de laatste week wat misselijk en nog wel moe. Ik heb inmiddels 2 echo's gehad, de eerste konden ze geen meeting maken en gisteren wel + hartje luisteren I love you 

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Penélope vr 28 jun 2013 - 6:21

Ik heb al even niet meer geschreven. Heb 2 weken plat gelegen met een zenuwontsteking in mijn kies.
Kreeg 2 weken geleden oor en kies pijn. Vorige week vrijdag kon ik terecht bij de tandarts maar deze wilde een zenuwbehandeling uitstellen vanwege mijn zwangerschap. S'avonds werd de pijn ondragelijk kon alleen maar huilen en schreeuwen van de pijn. Heb nog nooit zoveel pijn gehad komt natuurlijk ook omdat alleen paracetamol mocht. Afgelopen maandag eindelijk begin zenuwbehandeling gehad en sinds gister gaat het ietsje beter gelukkig!

Afgelopen woensdag was ik bij de verloskundige en ik had het met haar over de afwijking die in mijn bloed gevonden is. Ik vroeg aan haar hoe ik hieraan kom. Ze vertelde dat waarschijnlijk iets mis is gegaan met de celdeling toen ik aangaf dat de andere vk iets anders had vertelde en of kindje dan wel gezond is. Antwoordde ze dat kindje waarschijnlijk gezond zou zijn maar dat moest zich nog uitwijzen.
We stonden perplex van haar woorden... Ik kon niks meer uitbrengen zo geschrokken was ik er ging zoveel door me heen.

Vandaag heb ik de verloskundige terug gebeld welke vk nu gelijk heeft. Het blijkt dat de 1e verloskundige gelijk had door mijn afwijking heb ik een verhoogde kans op vroeg geboorte, hoge bloeddruk, te klein kindje, zwangerschapsvergiftiging. Er was geen aanleiding om te denken dat kindje niet gezond zou zijn. Ik had net zoveel kans op een gezond kind als ieder ander.
Ik ben zo blij dat ik gebeld hebt we hadden hier slapeloze nachten van en zagen ons al voor onmogelijke keuze's staan.
Ben wel benieuwd wat ze de 8e in het academisch ziekenhuis zeggen.

We zijn vorige week ook bij mensen gaan kijken voor de babykamer deze zag er nog goed uit! We halen hem binnenkort op moeten nog een busje daarvoor regelen.



Happydoppy, leuk dat je komt meeschrijven!

Tsjip, Hoe was jullie weekendje weg?
Wanneer heb je de 20 weken echo, heb je al een voorgevoel kwa geslacht?
Wij moeten ook de babykamer leeghalen dat is nu de werkkamer van mijn vriend. Zijn spullen moeten dan naar mijn kledingkamer zie nu al op tegen al dat werk. Ga er volgende week maar eens een begin aan maken.
Omdat wij het geslacht niet willen weten zijn wij er al uit welke kleuren we op de muren willen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Happydobby vr 28 jun 2013 - 6:36

@penelope, dat is niet niks zeg, jammer dat de vk's elkaar zo tegenspreken, hopelijk krijg je in het ziekenhuis meer duidelijkheid. En dan ook nog flinke kiespijn. Ik heb het gelukkig nog niet gehad maar paracetamol zal vast niet genoeg geweest zijn.
Wij hadden voor onze zoon een zachtgroen, geel oranje tinten kamertje, we wisten wel het geslacht maar de omgeving niet. Nu gaan we de andere kamer verbouwen en een autokamer maken voor onze zoon. De baby krijgt dan zijn oude kamer. Bij deze willen we het geslacht ook weten en nu gaan we het de buitenwereld ook gewoon vertellen.

Ik ga nu onze zoon maar even naar bed brengen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 2 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum