Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar te kort geknipt

+17
Blond
Melis_je
Slakje
Arwyn
Pannetoet
Punk'd
LDJ
Willem
Joan
Ilovethe90s
Sayuri
Nathalie
Shopaholic
Shisha
Reva
Atelier Madame
ExpressoB
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:23

Ik baal zo, ik had haar tot op mijn bh bandje en nu is het kort. Nog net niet opgeschoren.

Ik wilde mijn haar graag op schouder lengte, omdat mijn haar dan veel meer gaat krullen. Nu is het te lang en zakt de krul eruit en hangt het maar. Maar ik denk dat de kapster daar geen rekening mee heeft gehouden en nu is het dus flink boven mijn schouders. En dan heb ik het zo stijl mogelijk geföhnd.

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee wil. Jullie kunnen mijn haar tenslotte niet snel 4 cm laten groeien.

Maar hoe maak je een kapper nu duidelijk wat je wilt? Ik had 10-15 foto's op de iPad en vertelde heel duidelijk dat het voor mijn werk vast moet kunnen. Dat kan niet eens.

Dit was een plaatje wat ik o.a. heb laten zien;

Haar te kort geknipt 0C3F98D5-A96D-4736-A334-9B6DCC18A593-5598-00000BE67D16D722

En dit is het geworden. Het wordt nog lichter van kleur geverfd.

(Foto verwijderd)


Laatst aangepast door Nathalie op ma 13 mei 2013 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:24

Mijn vriend vindt het lelijk en wil het geld terug halen. Zouden jullie dat doen?

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  ExpressoB ma 13 mei 2013 - 4:32

zonde zeg.. het is inderdaad wel korter als op het plaatje! het misstaat je niet
Je kan terug gaan naar de kapper ..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:35

Maar de kapper kan er nu niks meer aan veranderen buiten geld terug geven. Ik denker nog even over na of ik dat morgen ga doen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Atelier Madame ma 13 mei 2013 - 4:36

Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:38

Ik vind het niet stom staan! Maar het is niet wat je hebt gevraagd. Ik ben daar zelf alleen echt heel slecht in en durf er nooit wat van te zeggen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:39

Ik kon toen ook echt niet lachen. Heb het nog niet gemeld bij de kapster.


Misschien is deze foto beter.

Haar te kort geknipt 220F0A2D-9F86-41F3-8100-7D5FACC469E7-8062-000010FF2AFB9D5E

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Reva ma 13 mei 2013 - 4:48

Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.

Ik verwacht van zowel een kapper van 14 als 35 euro dat ze ogen hebben hoor laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  ExpressoB ma 13 mei 2013 - 4:50

Reva schreef:
Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.

Ik verwacht van zowel een kapper van 14 als 35 euro dat ze ogen hebben hoor laughcry

Hahaha.. ja inderdaad! als ik van lang haar naar kort zou gaan zou ik wel naar een wat betere kapper gaan, puntjes knippen kunnen ze allemaal wel.
Ik had het gelijk gezegd bij de kapper.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:51

Ik vind je haar echt leuk zo! Maar het is niet wat je gevraagd hebt natuurlijk. Moet je haar echt vast vast of kan het met een speldje naar achter ook wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:52

Op die laatste foto vind ik het er al minder kort uit zien, maar niet waar je om gevraagd hebt inderdaad. Heeft de kapster na het knippen gevraagd of het zo naar wens was? Dan had je het gelijk kunnen zeggen. Zo niet, dan kun je het alsnog zeggen vind ik.

Heb je een stijltang? Als je het niet steil genoeg krijgt met de fohn, zou ik dat eens proberen. Maar vind het je zo ook leuk staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:54

Reva schreef:
Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.

Ik verwacht van zowel een kapper van 14 als 35 euro dat ze ogen hebben hoor laughcry

Ik ben niet naar de brainwash geweest. Deze dame werkte bij een van de duurste salons in de omgeving en is pas voor zichzelf begonnen. Ze heeft een opleiding en veel bijscholingen dus ze had het moeten kunnen. Ze moet het juist hebben van goede ervaringen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Shisha ma 13 mei 2013 - 4:56

Het misstaat je niet maar snap wel dat het balen is. Het is inderdaad niet waar je om gevraagt hebt. Ik zou het alsnog aangeven bij haar.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Shopaholic ma 13 mei 2013 - 4:56

Ik vind het wel leuk!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 4:58

Harrison schreef:Ik vind je haar echt leuk zo! Maar het is niet wat je gevraagd hebt natuurlijk. Moet je haar echt vast vast of kan het met een speldje naar achter ook wel?

Als het haar vast kan moeten we het vast dragen. Maar daar is nu dus geen sprake van, alleen de voorste lokken zou ik naar achteren vast kunnen maken.

Ben blij dat jij het leuk vindt, je hebt een goede smaak.

Ik doe zo wel een leuk setje aan voor mijn vriend dan draait hij hopelijk snel bij Wink

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Sayuri ma 13 mei 2013 - 4:58

Ik ga je met deze opmerking niet echt helpen, maar ik wilde het toch gezegd hebben: ik vind het echt heel mooi bij je staan op de 2e foto!

Nu, wat betreft de kapper, ik ben daar ook geen held in. De laatste keer was het bij mij ook veel te kort, hetzelfde verhaal als bij jou. Ik had schouderlengte gevraagd, maar het was tot net onder mijn oor, muv een paar langere plukjes tot op mijn schouders. Ik heb er overigens wel veel complimentjes over gehad, dus uiteindelijk niet terug gegaan om te klagen, stom he...Je zou eventueel kunnen bellen, misschien kun je het telefonisch regelen (bank rek nr doorgeven etc) als ze hun fout erkennen en je tegemoet willen komen. Maar waarschijnlijk willen ze je zien.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Ilovethe90s ma 13 mei 2013 - 5:31

Wat toevallig, ik ben vrijdag naar de kapper geweest en heb ook die foto laten zien Haar te kort geknipt 561177. Bij mij is het in overleg korter geworden omdat mijn haar overal geknipt moest worden en bij dat kapsel ging er alleen iets aan de onderkant vanaf. Deze foto wordt dus mijn nieuwe doel haha.

Lastig als het te kort geknipt wordt. Vaak kun je er dan zelf, voor je gevoel, ook niet meteen iets leuks van maken he?
Bij mij is het ook een aantal keer te kort uitgevallen, even wat geklaagd tegen de mensen in mijn omgeving maar nooit terug gegaan Laughing. Ik moet zeggen dat het eigenlijk ook niet zo goed durf, ben al snel bang om als zeikerd over te komen als ik terug ga. Ik durf de volgende keer dan ook niet zo goed meer terug en zou een andere kapper zoeken. Vorig jaar heb ik een uitstapje naar een andere kapper gemaakt en ben ik terug gegaan omdat een kleur niet goed uitgepakt had en omdat ik wel leuk om mijn trouwfoto's wilde staan moest ik toen wel. Daarna ben ik weer naar mijn oude vertrouwde kapper terug gaan.

Zag je trouwens wel meteen dat het te kort was? Ik merk thuis meestal pas dat het niet lekker, de lichtval en het in model brengen maakt mij altijd een beetje in de war vandaar dat ik het meestal niet meteen zie.
Als je er toen niks van gezegd hebt geven dit misschien bij je aan maar als jij graag je geld terug hebt zou ik gewoon even bellen. Ze willen je waarschijnlijk wel zien dus dan kun je het verder in de zaak gaan regelen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Joan ma 13 mei 2013 - 5:36

Ik vind het ook heel mooi! Misschien kun je een goede stijltang kopen om je krullen er wat makkelijk uit te halen.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Willem ma 13 mei 2013 - 5:36

Ik sluit me ook aan bij het merendeel hier, het misstaat je zeker niet.

Wat je klacht betreft, je zou contact kunnen opnemen met de kapsalon. Wie weet valt er iets te regelen. Ik zou zelf even balen en het daarna naast me neer leggen in de wetenschap dat het wel weer aangroeit. Vaak moet ik na een kappersbezoek even wennen en na een week of twee weet ik mijn nieuwe kapsel naar tevredenheid te stylen. Mocht het me echt heel erg tegenvallen dan kies ik in het vervolg een andere salon.

Jammer dat jij en je vriend niet zo happy met het nieuwe kapsel zijn. Het staat je echt prima.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  LDJ ma 13 mei 2013 - 5:41

Ik vind ook dat het je leuk staat hoor.

Als je er echt mee zit, zou je het kenbaar kunnen maken bij de kapper.
Ik zou het zelf niet durven.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 5:57

Ik zou denk ik ook een goede stijltang aanschaffen maar het staat je wel, vooral die 2e foto. Ik vind het zeker niet lelijk maar kan me je reactie goed voorstellen. Wat heb je ter plekke gezegd toen je het resultaat zag?? Heb je aangegeven dat je haar meer krult als het korter is of is dat iets dat kappers moeten kunnen zien? Ik heb geen idee...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 6:01

Ik vind het je ook mooi staan. Maar zelf zou ik echt te scheiterig zijn om terug te gaan. Ik ben 1x terug geweest naar de kapper omdat ik toen echt oranje uitgroei had voor een kleuring waar ik €120,0 voor had betaald. Toen hebben ze het aangepast en vond ik het wel best. (Nog steeds niet geweldig, maar had er 8 uur gezeten.)

Voor mij echt een reden om nooit meer naar die salon te gaan.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Pannetoet ma 13 mei 2013 - 6:30

Ik vind het ook leuk staan!
Misschien kun je het in model fohnen met een fohnborstel? Dan lijkt het al meteen anders..
Ik ben 2 weken geleden ook van lang naar kort gegaan :P Ik had het iets over de schouders en ik heb nu dit kapsel..en aangezien ik verschrikkelijk dun, stijl haar heb zweer ik bij een fohnborstel! Die maakt volume haha

Haar te kort geknipt Z
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Arwyn ma 13 mei 2013 - 6:37

Ik vind het ook leuk staan smile
Maar ik snap wel dat je ervan baalt als je echt iets anders in je hoofd had..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Nathalie ma 13 mei 2013 - 8:08

Jullie zijn allemaal super, voel me al een stuk beter.

Ik heb niks tegen haar verteld omdat ik dat niet durf. En ik dacht dat ze het misschien raar in model gebracht had.

Net met mijn vriend naar de sportschool geweest en niemand zei wat of keek raar. Haha.

Mijn vriend is al bijgetrokken, hij was meer boos dat ze gewoon niet gedaan heeft wat ik vroeg.


Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar te kort geknipt Empty Re: Haar te kort geknipt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum