Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na de vakantie.... (update, geknipt!)

+25
Taeda
Sam
ForeverLove
Snirp
Luce
Kowalski
Laced
Ilovethe90s
Eris
Marie
Mamsie
KOL
madam
Tiana
SoCali
Parel
Aziraphale
Charles
Esperanza
Lavendel
Fortissimo
Jeanette
Lousanne
Poubelle
Marin
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:17

...wil ik weer naar de kapper! Het kriebelt zo! (dat lange haar in m'n nek en de kriebels om naar de kapper te gaan). En Carrie heeft gesproken natuurlijk. Cool

Nou weet ik dat een bobje mij gewoon het beste staat.
Dit vind ik nog steeds het allermooiste kapsel wat ik ooit heb gehad, al jaren terug:

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Afbeelding996

Na de vakantie.... (update, geknipt!) IMG_7486copy


Iets langer vind ik ook heel erg mooi, zoals dit:

Na de vakantie.... (update, geknipt!) 32293d936af9a191c2f2c7ab90b8f2d7


Maar zo'n strakke steile bob is zo onhandig elke dag. Ik ben niet het type dat elke dag gaat föhnen. Soms wel hoor, maar gewoon niet elke dag. En ik heb best wel slag in m'n haar, dus dan wordt het zo'n rommeltje.

Vandaar de vraag: Zijn er ook leuke kapsels die je kan creëren met een bob maar dan met wat meer slag er in? Dan kan ik de ene dag gewoon mooi steil maken, maar op andere dagen gewoon simpel beetje stylen met wat slag/krullen. Met beetje kneden ofzo? Tips? Plaatjes? Anyone?


Laatst aangepast door Marin op do 14 maa 2013 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Poubelle ma 18 feb 2013 - 23:21

Dat kan met de langere bob zoals op het onderste plaatje toch ook gewoon?
Ik ben daar ook voor aan het sparen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Lousanne ma 18 feb 2013 - 23:28

Ik vind die bob je ook mooi staan. Denk dat zo'n lange bob ook prima kan. Maar ik denk wel dat dat inderdaad met een beetje slag bewerkelijk blijft (fohnen, misschien stijlen).

Ik was een paar dagen geleden bij de kapper, ik had best lang krullend haar maar omdat ik mijn arm gebroken heb was t wassen en vooral kammen niet zo ideaal (arme vriend). Ik had toen ook bedacht dat ik wel een bob wilde, gewoon een krullende bob. Maar de kapper lachte mij nog net niet uit en zei dat dat echt niet kan met mijn haar, helaas..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:31

Oh wat stom van de kapper, Lousanne! Waarom kon het dan niet volgens de kapper?

Als ik er niks mee doe (dus gewoon laat drogen) dan krijg ik wel slag, maar wel suffe.. Dan heb ik nog liever krullen :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Lousanne ma 18 feb 2013 - 23:38

Omdat het dan recht omhoog en naar de zijkant ging staan zei hij. Het kon alleen als ik het elke dag zou stijlen. Maar daar ben ik punt 1 te lui voor elke ochtend, punt 2 heb ik niet eens een stijltang (of was het nou steiltang?) en punt 3 is dat nu met 1 arm helemaal niet handig..
Maar ik heb wel veel meer krullen dan jou hoor, bij jou kan t prima!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 23:39

Oh dat is wel jammer. Maar ook wel eerlijk van de kapper dan.

Het is volgens mij steiltang, want je maakt je haar er steil van. Anderzijds kan je je haar stijlen op verschillende manieren, dus stijltang kan volgens mij ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Jeanette ma 18 feb 2013 - 23:56

Dat kapsel van je eerste foto vind ik echt onwijs gaaf! Staat je echt heel goed. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Fortissimo di 19 feb 2013 - 0:59

Ik vind jou dat ook stukken mooier staan Marin! Ik heb ook slag in mijn haar en heb ook een bobje. Nu vind ik bij mezelf steil haar niet leuk, dus maak het niet steil maar met slag er in kan het ook prima smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Lavendel di 19 feb 2013 - 1:02

super leuk Marin, dat moet je echt weer doen! Elke keer als ik dat kapsel bij jou zie wil ik dat ook een keer proberen. (maar ik durf niet)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Esperanza di 19 feb 2013 - 1:02

Wauw die eerste foto is mooi Marin!
Ik heb m'n haar nu ongeveer zoals op het laatste plaatje en ik moet zeggen dat het best wel bewerkelijk is. Ik moet het echt steilen anders zit het voor geen meter. Als ik mijn haar gewoon laat drogen dan komt er in de lok een hele rare slag/krul, aan de achterkant zit een soort slag, maar niet mooi en m'n haar is best wel pluizig.

Als ik m'n haar gewassen heb dan steil ik het. Ik hoef er dan niets meer aan te doen, totdat ik het weer was. Dus het is gelukkig niet zo dat ik elke ochtend m'n haar helemaal uitgebreid hoef te doen. Maar na het wassen moet ik er wel wat mee doen, anders kan ik echt de deur niet uit.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 1:04

Jaa leuk ik zeg doen! En met die langere bob kun je prima niks aan je haar doen denk ik. Al staat dat gestylde echt heel mooi en hoe lang duurt dat? 10 minuutjes ofzo? Even de tang er door en klaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 1:11

Ja ik merk dat ik het nu echt gewoon altijd in een staart of vlecht gooi en dat staat stom.

Harrison, ik vind 10 min al veel werk :P tenminste, voor elke dag. Maar ik ben ook echt een zeur wat dat betreft. M'n zus snapt dat ook nooit. En zij heeft ook altijd van dat perfect gekapte haar.

Maar ik vond deze plaatjes, zoiets is wel heel leuk als je het een beetje styled (dus niet steil maakt, maar beetje met slag probeert te werken):


Na de vakantie.... (update, geknipt!) 06fb02038dc695f0b6ad4d146c8e5c5b

Na de vakantie.... (update, geknipt!) 98b585017ece6bebce74aa7da207f0d9
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 1:40

Very Happy
Ja prachtig Marin, vooral die eerste foto, dat staat je zó goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 2:44

Van die laatste twee plaatjes die je postte, denk ik dat de tweede in het echt stom gaat staan als je het niet stylt. Krijg je type human nature/ klein rugzakje vrouw haar (spreek uit ervaring). De eerste is WEL goed omdat de onderste 'rand'van het kapsel in laagjes is.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 2:46

Charles schreef:Van die laatste twee plaatjes die je postte, denk ik dat de tweede in het echt stom gaat staan als je het niet stylt. Krijg je type human nature/ klein rugzakje vrouw haar (spreek uit ervaring). De eerste is WEL goed omdat de onderste 'rand'van het kapsel in laagjes is.
Dat denk ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 2:49

Charles schreef:Van die laatste twee plaatjes die je postte, denk ik dat de tweede in het echt stom gaat staan als je het niet stylt. Krijg je type human nature/ klein rugzakje vrouw haar (spreek uit ervaring). De eerste is WEL goed omdat de onderste 'rand'van het kapsel in laagjes is.

Oei misschien moet ik dan nog gauw even naar de kapper vóór safari. Past goed bij m´n afritsbroek! Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Aziraphale di 19 feb 2013 - 2:51

Lousanne schreef:Ik vind die bob je ook mooi staan. Denk dat zo'n lange bob ook prima kan. Maar ik denk wel dat dat inderdaad met een beetje slag bewerkelijk blijft (fohnen, misschien stijlen).

Ik was een paar dagen geleden bij de kapper, ik had best lang krullend haar maar omdat ik mijn arm gebroken heb was t wassen en vooral kammen niet zo ideaal (arme vriend). Ik had toen ook bedacht dat ik wel een bob wilde, gewoon een krullende bob. Maar de kapper lachte mij nog net niet uit en zei dat dat echt niet kan met mijn haar, helaas..

Ik heb ook veel krullen en heb juist wel een (schuine) bob. Wat raar dat jouw kapper zegt dat dat niet kan, kan het me bijna niet voorstellen.

Marin, zoals je het op de eerste foto hebt, vind ik echt heel mooi!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Parel di 19 feb 2013 - 3:28

Maar Marin, jij werkt toch thuis?
Dan hoef je het toch niet elke dag te stylen?
Alleen als je weg gaat 10 minuutjes eerder de tang erdoorheen en klaar.
Vind het eerste erg leuk, maar als je niet wil steilen dan heb je wel heel kort haar als je slag hebt! De 2de heeft meer opties en staat op meer manieren leuk dan 1 denk ik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 3:31

Haha ja da´s waar. Daarom gooi ik het nu inderdaad ook meestal in een staart. Lekker simpel :P



Laatst aangepast door Marin op wo 13 maa 2013 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 3:40

Ik ben ook geen lang haar meisje en vriendjes wennen daar wel aan en zien na een tijdje dat een bob je véél mooier staat smile.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 3:41

Ja ik heb het in die twee jaar dat we samen zijn al twee keer kort geknipt (maar niet zo kort als bovenste bobje), en hij vond het minder leuk dan lang haar, maar dat is dan een beetje pech.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  SoCali di 19 feb 2013 - 7:13

Aziraphale schreef:
Lousanne schreef:Ik vind die bob je ook mooi staan. Denk dat zo'n lange bob ook prima kan. Maar ik denk wel dat dat inderdaad met een beetje slag bewerkelijk blijft (fohnen, misschien stijlen).

Ik was een paar dagen geleden bij de kapper, ik had best lang krullend haar maar omdat ik mijn arm gebroken heb was t wassen en vooral kammen niet zo ideaal (arme vriend). Ik had toen ook bedacht dat ik wel een bob wilde, gewoon een krullende bob. Maar de kapper lachte mij nog net niet uit en zei dat dat echt niet kan met mijn haar, helaas..

Ik heb ook veel krullen en heb juist wel een (schuine) bob. Wat raar dat jouw kapper zegt dat dat niet kan, kan het me bijna niet voorstellen.

Marin, zoals je het op de eerste foto hebt, vind ik echt heel mooi!

Ik heb ook wel krullen, beetje tussen flinke slag/krullen in.
Maar bij mij zeiden ze ook dat dat niet kon met mijn haar. De reden: Mijn haar krult de ene keer beter dan de andere keer en daardoor zou het altijd lijken of ik een bob had die schots en scheef geknipt was. Dus ik snap wel dat het niet met ieder haartype kan. En beter dat ze je er voor waarschuwen dan dat ze maar denken van ach, kan eigenlijk niet maar we knippen het wel.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Tiana di 19 feb 2013 - 8:54

Misschien kan je anders een bob nemen met laagjes? Zoiets:

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Pop1

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Images?q=tbn:ANd9GcSk3ZhWbbY7c7R2eHOZ-oUiv7zlTy99srimURSoeHBsaBecaRG1rA

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Images?q=tbn:ANd9GcRfzK6MTz1qvs0-uxc1H9SYjm5XjPZGqCNoKY36MxFt8el6xMy2GA

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Images?q=tbn:ANd9GcRVJQ1HI1px8NVkNDlRcHDaj1JwvSebfCq0EreGlqRHHa4OwwCdtA
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Marin do 14 maa 2013 - 2:35

Et voila!


Vanmorgen:
Na de vakantie.... (update, geknipt!) 6D1D16F4-4CA1-4D0B-9138-52A44B54DE9B-2402-00000198EE725546

Vanmiddag:
Na de vakantie.... (update, geknipt!) 61640AD8-CA3C-4BB3-A5E5-47DF6596B79D-2402-00000198EBC42FB4

(Leuk Droste effect haha)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 2:46

Jaaaa! Na de vakantie.... (update, geknipt!) 281626781 Mooi hoor Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de vakantie.... (update, geknipt!) Empty Re: Na de vakantie.... (update, geknipt!)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum