Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe facebook op prive zetten

3 plaatsers

Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty hoe facebook op prive zetten

Bericht  ForeverLove do 25 apr 2013 - 1:02

ik heb het idee dat die van mij op openbaar staat.

Ik heb hem gezet op alleen vrienden, maar is dat dan genoeg??

zou iemand die niet bevriend is met mij op facebook anders eens willen kijken.....

Ik heb sinds kort nieuw werk en heb geen zin dat ze op mijn facebook gaan kijken Mad
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty Re: hoe facebook op prive zetten

Bericht  Marin do 25 apr 2013 - 1:07

Als je links boven bij FB kijkt zie je een soort slotje staan (naast je naam) en dan in dat drop down menuutje staat: Who can see my stuff? (ik gebruik FB in het Engels en weet niet hoe letterlijk het vertaalt is naar het NL, maar je wordt er vast wel wijs uit). Als je daarop klikt, zie je weer dit staan:

What do other people see on my Timeline?
View As

En als je daar op klikt, kan je zien hoe andere mensen jouw profiel zien, d.w.z. mensen die jij niet als vriend hebt, dus je ziet wat je wel en niet openbaar hebt staan. Je kunt dan daarna zelf in de privacy settings aanpassen wat je wel of niet zou willen laten zien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty Re: hoe facebook op prive zetten

Bericht  ForeverLove do 25 apr 2013 - 1:11

Marin schreef:Als je links boven bij FB kijkt zie je een soort slotje staan (naast je naam) en dan in dat drop down menuutje staat: Who can see my stuff? (ik gebruik FB in het Engels en weet niet hoe letterlijk het vertaalt is naar het NL, maar je wordt er vast wel wijs uit). Als je daarop klikt, zie je weer dit staan:

What do other people see on my Timeline?
View As

En als je daar op klikt, kan je zien hoe andere mensen jouw profiel zien, d.w.z. mensen die jij niet als vriend hebt, dus je ziet wat je wel en niet openbaar hebt staan. Je kunt dan daarna zelf in de privacy settings aanpassen wat je wel of niet zou willen laten zien.



ja dan kan je dus alles gewoon zien Marin,

maar heb geen idee hoe je dat moet veranderen bij settings....
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty Re: hoe facebook op prive zetten

Bericht  Marin do 25 apr 2013 - 1:14

Ik weet ook niet precies waar en hoe je alles aan kunt passen, maar ik weet wel dat je echt stuk voor stuk alles aan kunt passen aan je eigen privacy wensen, dus (sommige) foto's en informatie bijv wel en sommige niet. Bij de privacy settings moet hier meer over staan.

Wat is 'alles' trouwens? Kan je echt elk album in zien en je gehele tijdlijn zien, als je 'm bekijkt zoals een openbaar persoon zou bekijken?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty Re: hoe facebook op prive zetten

Bericht  Sterrin_ do 25 apr 2013 - 1:31

Je kunt bij dat tandwieltje klikken op privacyinstellingen en daar inhoud op vrienden zetten, dan moet je profiel iig prive staan.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe facebook op prive zetten Empty Re: hoe facebook op prive zetten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum