Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

+53
Flower_L
Ella
hellowkitty
Muus
Bluestar
Thunder
kwak
Wennes
Tiara
Aimee
Printje
Razz
Lejow
CCC
Sophiee
PiP
Kat1980
MissD
Fiwen
Sylvana
Highway
Teddyaapje
Earane
Jezzie
tweeling
Urban Naked
Linda
smooch
SarahKey
Snoes
NoMercy
Flip Fluitketel
Parel
koNijntje
Smaragdje
*Lookie*
Sanne
maiadebij
Clapperdie
mickey
peach
Aagje!
Dikkie Dik
Floor
Happydobby
Bimbam
lente
PapillonRose
Liadan
Vancity_girl
nillis
Puggle
slaatje
57 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? Empty Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 0:11

Uiteraard wanneer dit van toepassing op jullie is. Ik was ervan overtuigd M.ikey gelijk op zijn eigen kamertje te leggen. Tot ik ervan overtuigd was, dat het beter was hem in de kraamweek bij ons op de kamer naast het bed te leggen. Tot de kraamweek voorbij was en ik het nog niet aandurfde :P Inmiddels ligt M.ikey sinds een paar dagen overdag in zijn ledikantje op zijn eigen kamertje te slapen. Dat gaat prima. Ik wil hem over niet al te lange tijd ook de nacht daar laten slapen. Daar moet ik alleen even naar toe werken. Ik weet echter dat het voor mijn eigen gemoedstoestand en slaap beter is om hem daar te laten slapen. Ik slaap nogal licht en denk regelmatig dat hij stikt of niet meer leeft. Haha. Heeft iedere moeder natuulijk wel eens. Hoe lang heeft de baby bij jullie op de kamer geslapen, heb je er naar toe gewerkt om hem in zijn eigen bedje te leggen? Hoe lang heeft dat geduurd? En vonden jullie het eng, of ging het makkerlijk dan je dacht?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  Puggle vr 15 maa 2013 - 0:13

Na ongeveer 6 weken. Ik vond dat niet eng. Ging prima en de babyfoon had ik ook naast me staan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen? Empty Re: Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?

Bericht  nillis vr 15 maa 2013 - 0:13

Hier in de kraamweek overdag en een paar nachten bij ons op de kamer en daarna al snel in ledikantje op eigen kamer. Hadden de babyfoon aan. Wij hebben een camera op de kamer en dat geeft ook veel rust.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 0:14

de oudste de eerste vier maanden, toen een tijdje op haar eigen kamer en daarna tot een jaar of twee bij ons. De jongste is een half jaar en slaapt nog in de co-sleeper en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Tenzij ze nu opeens geen nachtvoedingen meer heeft en altijd gaat doorslapen, maar die kans acht ik niet zo heel erg groot

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl vr 15 maa 2013 - 0:15

Dochter heeft ruim 8 maanden bij ons geslapen, en slaapt nu nog wel eens bij ons.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan vr 15 maa 2013 - 0:16

Zoon lag bij ons tot hij ongeveer 11 maanden was, hij sliep toen beter op zijn eigen kamer.
Dochter lag bij ons tot ze ongeveer 9 maanden was.
Ze hebben allebei regelmatig een periode dat ze weer bij ons op de kamer liggen. Dochter ligt weer bij ons sinds ze naar school gaat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PapillonRose vr 15 maa 2013 - 0:16

Hier ruim 7 maanden bij mij op de kamer geslapen. Een tijdje eerder al begonnen met overdag in haar eigen ledikantje, en toen later ook de nacht over.

Ik vond het wel fijn om haar bij me te hebben 's nachts, en ze ging pas over toen ze haar wiegde uitgroeide. Sowieso schijnt het goed te zijn je kindje de eerste 6 maanden bij je op de kamer te hebben, en voor ons voelde het ook fijn zo. Maar niet iedereen slaapt er fijn bij, dus zou vooral doen wat goed voelt en niet wat volgens anderen wel of niet hoort.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  lente vr 15 maa 2013 - 0:18

M. is 's nachts met 9 weken naar haar eigen kamertje gegaan. Overdag sliep ze daar al vanaf een week of 4.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bimbam vr 15 maa 2013 - 0:24

Hier slaapt hij nog steeds bij ons op de kamer, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Lonely Goatherd vr 15 maa 2013 - 0:26

Hij heeft zeven maanden bij ons op de kamer gelegen. Eng vond ik het niet om hem op z'n eigen kamer te leggen, wel even wennen. Maar we hebben een fijne babyfoon met sensormatje, dus dat stelt echt wel gerust. Hij hoefde niet te wennen aan een ander bedje, zijn ledikant stond eerst bij ons op de kamer en hebben we toen verplaatst naar zijn kamer.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Happydobby vr 15 maa 2013 - 0:31

Na een week, ik sliep zelf niet, werd van iedere zucht wakker. Hij sliep gelijk goed op zijn kamer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor vr 15 maa 2013 - 0:31

2.5 maand in een wiegje naast mijn bed. Daarna was ik het zo beu. Het was een huilbaby en hij ging de hele nacht gewoon door, gek werd ik er van. dus (ja heel cru) daarom ging hij naar zijn eigen kamer omdat ik het niet trok.
Uiteindelijk heeft hij vanaf een maand of 8 tot 15 maanden bij ons in bed geslapen in de nacht. En nu (al 2 weken) gaat het de meeste nachten goed en slaapt hij in zijn eigen bed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Dikkie Dik vr 15 maa 2013 - 0:36

Happydobby schreef:Na een week, ik sliep zelf niet, werd van iedere zucht wakker. Hij sliep gelijk goed op zijn kamer.

Dit dus. We hadden de familiewieg voor veel geld laten opknappen. Ze heeft er 1 week in gelegen. Ze slaapt nu in haar ledikant op haar eigen kamer. De babyfoon staat naast mij op het nachtkastje. Werkt fijner voor ons.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Aagje! vr 15 maa 2013 - 0:40

twee weken. Dat vond ik eigenlijk al lang, want ik sliep zelf heel slecht dan. Ze sliep trouwens al gelijk goed op haar eigen kamer.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  peach vr 15 maa 2013 - 0:43

7maanden,ik vond het niets dat ze toen naar d'r eigen bedje ging,maar me man vond het
tijd worden.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  mickey vr 15 maa 2013 - 0:44

F heeft vanaf het begin op zijn eigen kamer geslapen en dat ging (en gaat nog steeds) prima. Als we een nachtje weggaan en hij moet bij ons op de kamer, omdat we geen andere kamer hebben voor hem, worden mijn vriend en ik steeds wakker van het gekreun, gezucht en gesteun dat uit het campingbedje opstijgt...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Clapperdie vr 15 maa 2013 - 0:45

De eerste week alleen maar in het wiegje op onze slaapkamer en daarna overdag in zijn ledikantje en in de avond en nacht bij ons. Na 3 weken kon ik niet goed meer slapen en toen sliep hij in de avond nog bij ons maar in de nacht in zijn eigen bedje.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  maiadebij vr 15 maa 2013 - 0:55

N na een maand of 5 omdat hij uit de wieg groeide en ons slaapkamer te klein was om er een ledikant bij te zetten. Hij sliep overigens pas na een jaar echt door.

J na 1,5 jaar. Ze gaf dit toen zelf aan door haar bedje aan te wijzen en aan te geven dat ze daar graag wilde slapen. Zij sliep na 2 jaar en een paar maanden door.

Baby komt in de co-sleeper bij ons op de kamer, sowieso het eerste jaar. Een kamertje heeft hij dus ook nog niet. Dat gaan we ongeveer na een jaar realiseren.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sanne vr 15 maa 2013 - 1:01

Vanaf een week of 8 overdag op haar eigen kamer. 's Nachts ivm de nachtvoedingen nog steeds bij ons op de kamer. En dat zal nog wel even duren vrees ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  *Lookie* vr 15 maa 2013 - 1:09

8 maanden
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413

Bericht  Smaragdje vr 15 maa 2013 - 1:14

Tot bijna 6 maanden heeft hij in de wieg bij ons op de kamer geslapen. Daarna werd hij te groot daarvoor en is hij naar zijn eigen kamer gegaan. Ik had onze kamerdeur en zijn kamerdeur op een kier staan, zodat ik hem beter zou horen. De eerste nacht vond ik zelf niet fijn, maar ik merkte al snel dat ik meestal toch nog wakker werd voordat hij dat was.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  koNijntje vr 15 maa 2013 - 1:19

na 4 weken is t. naar zijn eigen kamertje gegaan,
wij lagen wakker van zijn tevreden slaap-geluidjes en toen was het klaar Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Parel vr 15 maa 2013 - 1:20

5 weken, daarna waren we het zat.
Toen sliep zij goed, maar wij niet.
En eerlijk is eerlijk, toen wilden we ook wel weer wat spanning in de slaapkamer, en persoonlijk vonden wij het met ons kind erbij niet erg fijn.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Flip Fluitketel vr 15 maa 2013 - 1:20

De oudste heeft bij ons op de kamer geslapen tot de 3e maand en de jongste is nu 2 maanden en die slaapt nog bij ons en dat blijft nog wel even zo denk ik ook
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  NoMercy vr 15 maa 2013 - 1:21

Gelijk in zijn eigen kamer gelegd.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: