Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

+12
Supertalentje
Flower_L
SDL
Twellie
Wennes
Fearie
Aimee
PapillonRose
studiebol
bolus26
Liadan
Printje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 10:19

Wat zou jij meteen doen als dat zou betekenen dat je zonder je kinderen gaat.

Ik zou, echt bij wijze van NU mijn spullen pakken als ik dan..
- mee mocht doen met Wie is de mol
- naar Disneyland zou mogen
- rondreis door Amerika ( al kunnen ze dan ook mee natuurlijk)

Met de rest mogen ze meteen mee maar met deze dingen zou ik echt meteen akkoord gaan om de kinderen bij opa en oma neer te zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 10:21

Als het om alleen een dag weg zou gaan dan zou ik een heleboel kunnen verzinnen. Met overnachting erbij niks eigenlijk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 10:23

Nou voor een lange dag dan;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 10:26

Ik zou het eigenlijk echt niet weten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  bolus26 wo 20 feb 2013 - 10:30

Een paar dagen Istanbul! ( t liefst als ze bij papa thuis kan blijven)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  studiebol wo 20 feb 2013 - 10:30

Ik zou wel op safari willen in zuidafrika ofzo. Maar ja daar hebben de meiden nu niks aan en als ze later groter zijn dan wordt het denk ik wel een duur geintje om ze mee te nemen.

Dus dat zou ik wel graag zonder ze willen doen, maar dit kan ook gewoon als ze het huis uit zien, of oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven. Of als ik de jackpot win neem ik ze mee over een jaar of 10 dan hebben ze er denk ik ook wat aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  PapillonRose wo 20 feb 2013 - 10:42

Ik zou het niet weten..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Aimee wo 20 feb 2013 - 11:02

Voor nu zou het gewoon even een avondje weg zijn met vriend (uit eten, bioscoopje)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Fearie wo 20 feb 2013 - 11:06

Aimee schreef:Voor nu zou het gewoon even een avondje weg zijn met vriend (uit eten, bioscoopje)

Ditzelfde.
En als we de mogelijkheden/financien hadden, een week naar New York.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Wennes wo 20 feb 2013 - 17:48

Niks bijzonders, gewoon een dagje shoppen, een dagje naar sanadome of een avond gezellig uit eten.
Dit staat ook echt op het programma als de bv afgebouwd is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Twellie wo 20 feb 2013 - 22:05

Weekje naar Bangkok.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 22:07

Lekker in bad en in bed kruipen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 22:07

Een paar weken naar een zonnig oord en vooral heel weinig doen en af en toe wat cultuur snuiven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  SDL wo 20 feb 2013 - 22:10

Ik vind dat dit topic naar Uitgaan en Vrije tijd moet Laughing....



Maar het zou me zo heerlijk lijken om romantisch te shoppen in Rome, aan de ene hand, de hand van mijn lief en de andere hand vol met tasjes Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... 3079029344. Daarna een terrasje te pakken in Barcelona, in New York te slenteren en vervolgens af te sluiten met een goed feest op Ibiza. Ceep on dreaming.... Cool
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Twellie wo 20 feb 2013 - 22:11

Dat vind ik ook wel goed klinken, SDL!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  SDL wo 20 feb 2013 - 22:12

Twellie schreef:Dat vind ik ook wel goed klinken, SDL!

Dan gaan jullie ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Flower_L wo 20 feb 2013 - 22:53

Reizen......paar maanden

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Supertalentje wo 20 feb 2013 - 23:01

Rejoy. schreef:Een paar weken naar een zonnig oord en vooral heel weinig doen en af en toe wat cultuur snuiven.

Zonlicht kan ik wel gebruiken en uitslapen! Dit zou 'm zijn, maar eerlijk gezegd kon ik even niks bedenken wat ik nu zou willen en niet kan of perse zonder zoon zou willen doen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Parisienne do 21 feb 2013 - 3:53

Een paar dagen Ibiza. Sinds ik de film 'Verliefd op Ibiza' heb gezien lijkt het me wel wat om samen met vriend een paar avonden daar wat feestjes af te gaan. Om vervolgens overdag bij te komen op het strand. Tussendoor heerlijk uit eten. Daarna plakken we er een paar dagen rust aan vast op een prachtig eiland, ergens in de Bahama's misschien? Massages, kruidenbaden en zon, zee, strand! Misschien daarna nog een paar dagen naar New York, Miami of Los Angeles, om te shoppen en wat sightseeing te doen.

Yep.. keep on dreaming!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Susan do 21 feb 2013 - 4:27

Ik zou wel naar zo'n wellness resort in Marrakech willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Luce do 21 feb 2013 - 4:58

Barcelona en New York Yes
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Theeleut do 21 feb 2013 - 4:58

Een paar dagen naar Ibiza om te feesten. Gaan we volgend jaar doen.
Elk jaar een weekje met man of een vriendin op vakantie naar de zon. Doen mijn man ik al.
En dag schandalig shoppen + overnachting. In december nog gedaan.
Een fly drive res door Amerika. Ooit.

Eigenlijk doen we al alles wat we willen. We gaan zo'n 2 keer per maand een avond samen weg om ergens te eten of naar de sauna. Wij vinden het heerlijk ook samen iets leuks te doen. Het is soms gewoon niet praktisch om er kinderen bij te hebben. Uiteten gaan zonder kinderen eet prettiger dan eten met een brul peuter en een continue kakelende 7 jarige erbij smile Dat doen we ook vrij weinig, hun hebben er niks aan ook.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 5:00

Theeleut, hoe doen jullie dat dan met oppas? Wij hebben hier eigenlijk alleen ouders en schoonouders om op te passen en om die nou om de week te vragen vind ik ook weer zoiets..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Luce do 21 feb 2013 - 5:10

Rejoy. schreef:Theeleut, hoe doen jullie dat dan met oppas? Wij hebben hier eigenlijk alleen ouders en schoonouders om op te passen en om die nou om de week te vragen vind ik ook weer zoiets..

Dat vraag ik me ook af.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Theeleut do 21 feb 2013 - 5:11

Rejoy. schreef:Theeleut, hoe doen jullie dat dan met oppas? Wij hebben hier eigenlijk alleen ouders en schoonouders om op te passen en om die nou om de week te vragen vind ik ook weer zoiets..
Mijn schoonouders willen oppassen. Ze zijn normaal niet zo oppasserig, dus we hadden voorgesteld dat ze op onze kosten een weekje een huisje mochten huren in hun geliefde Frankrijk en of ze dan de kinderen mee wilden nemen. Leek ze erg leuk om te doen. Uiteindelijk blijven ze liever thuis en komen ze een week in ons huis slapen.

Dit is de eerste keer dat ze dat doen hoor. We hoeven hier niet elk jaar mee aan te komen Laughing
Al zou het om de 4 jaar zijn ben ik al blij!

Mijn schoonouders passen niet preventief op, de kinderen slapen daar een paar nachten per jaar en dan niet eens tegelijk. Als ze elke week vast zouden oppassen zou ik het denk ik niet durven vragen.
We hadden ook niet verwacht dat ze ja op ons voorstel zouden zeggen!


Laatst aangepast door Theeleut op do 21 feb 2013 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum