Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

+12
Fiwen
Leah
Vancity_girl
Parisienne
knets
Annie24
Monnie
Mamasapje
Thunder
Lindsya
VeryCherry
meisjesmama
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:36

Bijvoorbeeld in het weekend, gaan jullie dan vaak een avondje samen uit (feestje/etentje/oid)?

Wij eigenlijk niet, tot dusver 1x misschien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  meisjesmama za 5 maa 2011 - 9:39

Samen niet vaak maar wel apart van elkaar....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  VeryCherry za 5 maa 2011 - 9:39

Nee, niet zo heel vaak. Ik denk 1x per twee maanden.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:40

meisjesmama schreef:Samen niet vaak maar wel apart van elkaar....

Dat is hier ook vaak ja, al is het wel vaker mijn vriend die vrijdag- of zaterdagavond naar vrienden/kroeg gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  meisjesmama za 5 maa 2011 - 9:44

Wij gaan ook wel regelmatig samen naar feestjes maar dan los ik de oppas af en komt mijn man later thuis.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:46

Tot nu toe zijn we 2x uit eten geweest en is S. bij m'n ouders geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Lindsya za 5 maa 2011 - 9:50

Wij zijn pas een weekendje samen weg geweest. Dat was de eerste keer sinds vier jaar dat we ons zoontje bij opa en oma hebben gelaten een heel weekend. We gaan wel regelmatig uiteten en naar de bioscoop samen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:52

Nee, nog niet zo heel vaak.
Nu scheelt het wel dat we Hayley gewoon mee kunnen nemen en daar in een campingbedje ofzo kunnen leggen.
Ze slaapt dan gewoon daar en dan halen we haar eruit en slaapt ze thuis verder.

We beseffen ons wel dat we eigenlijk te weinig dingen samen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Thunder za 5 maa 2011 - 10:02

Niet vaak, maar af en toe gaan de kinderen echt wel eens naar opa en oma zodat we even lekker een avondje weg kunnen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Mamasapje za 5 maa 2011 - 10:23

Ja met regelmaat. Wij hebben beiden onregelmatig werk en hebben een estafette-relatie. We zien elkaar bij wisseling van de wacht voor de kinderen. Voordeel is dat er altijd een ouder thuis is bij de kids... Nadeel is dat quality-time bij ons er niet vaak in zit. Mijn vriend komt halverwege de nacht thuis, terwijl mijn wekker 6.15 alweer gaat...

We proberen samen 1 x per maand uit eten te gaan of te gaan lunchen. Het lukt niet elke maand met onze roosters maar we doen wel ons best ervoor. Zo'n avond voelt altijd nog heel speciaal.. Net alsof we weer voor het eerst weg gaan:)

Ook gaan we wel eens op vakantie. Vorig jaar ben ik met een vriend op cruise geweest. Papa houdt niet van al die luxe op een boot en bleef met de kindjes thuis. Samen zijn we het jaar ervoor 2 weken gaan touren door Noorwegen en Zweden. Mijn vriend kan door het jaar heen geen vrij nemen ivm zijn werk, hij was toen opeens vrij in mei.. Opa en oma paste op, wij vlogen naar Stockholm. We hadden de kinderen niet mee omdat we in een tentje sliepen en het in het noorden toch nog zo'n -7 was. Niet ideaal voor de kids..

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Monnie za 5 maa 2011 - 10:32

Nee, meestal nemen we N. mee op visite en verjaardagen. Ik besef me wel dat we eigenlijk te weinig samen dingen doen. We zouden er vaker samen uit moeten gaan, maar het komt er gewoon niet van.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Annie24 za 5 maa 2011 - 10:44

Wij zijn gisteravond voor het eerst sinds de bevalling samen weggeweest. We zijn uit eten geweest en daarna nog 1 drankje gedaan in de kroeg waar we voor de geboorte van ons zoontje vaak kwamen. We zijn maar 4 uurtjes weggeweest, maar voor mijn gevoel veel langer. Was ook blij weer thuis te zijn Embarassed

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  knets za 5 maa 2011 - 11:05

Vorige week nog naar amsterdam geweest.. smorgens 6 uur weer thuis..
Dit komt niet heel vaak voor. Misschien zo'n 4x per jaar ofzo.. Verder gaan we wel naar verjaardag van vrienden of uit eten samen. Maar dan past mijn schoonmoeder of mijn ouders bij ons thuis op.. Maar als we echt de hele nacht doorgaan dan gaan ze uit logeren en komen ze de volgende dag eind in de middag weer terug..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Parisienne za 5 maa 2011 - 12:48

Wij gaan eigenlijk best wel vaak even samen weg. Dit varieert dan van even een drankje doen in 't café hier bij ons in de straat tot een nachtje de stad in en daarna heerlijk uitslapen.

In het eerste geval passen de bovenburen vaak op. Dit gebeurt meestal zo'n 1 keer in de 2 weken. We delen met de bovenburen een voordeur/opgang/trap. We wonen zegmaar in één huis.. wij op de eerste etage, zij op de tweede en derde. Binnen in huis is dus hun trap naar boven, naast onze 'voordeur' op de eerste verdieping zegmaar. Binnen 10 sec. zijn ze dus beneden, zonder naar buiten te moeten. We zetten de babyfoon dat bij hun boven en zorgen vaak dat we voor de laatste fles weer thuis zijn, in ieder geval één van ons.

In het tweede geval gaat N. vaak een nachtje uit logeren, bij mijn vader & stiefmoeder of mijn moeder & stiefvader. Ook heeft mijn zusje hier wel eens opgepast en gelijk gelogeerd, maar dat vinden we toch wat minder. Bij thuiskomst moet je toch zachtjes doen (logees slapen in de woonkamer, verder geen plek) en we moeten er 's ochtends vroeg toch weer uit voor N. We vinden het dus fijner als ze dan een nachtje gaat logeren. Dit doen we meestal zo'n 1 keer in de 1,5 maand.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Vancity_girl za 5 maa 2011 - 15:19

Tot nu toe ben ik 2 keer zonder mn meisje weg geweest. Ene keer heeft mn schoonmoeder 2 uurtjes opgepast en andere keer mijn ouders 2 uurtjes. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan haha. Deed het meer om mn ouders/schoonmoeder een plezier te doen. We wonen in het buitenland dus ze krijgen eigenlijk nooit de kans om op te passen. Toen ze dus bij ons op bezoek kwamen heb ik ze beide een keertje laten oppassen.
Over 3 weken gaan we samen een avondje naar een concert en dan past een goede vriendin op. Die kaartjes had ik al gekocht toen ik zwanger was en dacht dat ik mijn kindje makkelijk een avondje achter kon laten :P We zullen zien. Verder denk ik niet dat we voorlopig met zn twee-en weg zullen gaan aangezien we behalve die ene vriendin ( die 45 min hiervandaan woont) niemand hebben om op te laten passen.
In de zomer verhuizen we weer naar Nederland en is ons meisje ook wat ouder, ik verwacht dat we dan wat vaker samen weg zullen gaan. Dan hebben we tenslotte opa's en oma's in de buurt die graag willen oppassen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 20:35

Te weinig helaas, maar maken zoiezo te weinig tijd voor elkaar smile
We zijn tot nu toe 3 avondjes samen weg geweest sinds de bevalling, en dit zou toch wel 1x per maand moeten gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Leah za 5 maa 2011 - 21:37

Niet zo vaak helaas. Maar is ook niet vaak mogelijk. Ik werk om het weekend en mijn vriend is het weekend vaak weg met zijn band. Maar ik vind het ook niet zo erg. Vind het prima zo. En als ik echt weg wil, zou ik mijn dochtertje wel kunnen laten logeren bij familie.
Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Fiwen za 5 maa 2011 - 23:54

In het begin vaker dan nu, maar dat komt omdat ik nu veel vaker naar mijn opleiding en naar stage moet en ik dan blij ben dat ik thuis ben en tijd met J. heb. Ze is straks als ik weer echt fulltime stage ga lopen al gemiddeld 4 dagen in de week bij de oppas en dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om haar in het weekend of zo nog een dag/avond weg te brengen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:58

Wij zijn sinds D. is geboren nooit meer samen weggeweest. We gaan wel regelmatig apart van elkaar sporten / naar vrienden. We hebben wel dagelijks een paar uurtjes tijd voor elkaar als D. in bed ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Annemie za 5 maa 2011 - 23:59

Nee, ik niet, mijn vriend gaat wel regelmatig met vrienden stappen, voor de rest zijn we 1 keer een avondje samen geweest, toen bleef onze zoon bij mijn ouders slapen, maar toen was hij nog kleiner, 3 maanden ofzo.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:13

Ja wij doen wel is dingen samen zonder zoon, vind dat soort momenten wel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 1:00

Hier proberen we ook zeker wel tijd voor elkaar vrij te maken zonder de kids.

Sinds we Lynn hebben zijn we 1 keer uit eten geweest en daarna in een hotel blijven slapen en daarna niet meer maar gaat ook wat lastig aangezien Sander al 5 maand op uitzending is nerd Wel heb ik de afgelopen tijd ook Petratijd gemaakt. Door te lunchen met vriendinnen,dagje sauna te plannen ect. Dylan en Lynn blijven dan bij mijn ouders of bij vrienden..

Als San gewoon thuis is doen we in ieder geval 1 keer per maand iets met zijn tweeen. Kan zijn uitgebreid boodschappen en daarna lunchen, uit eten en daarna de kroeg in voor een borrel maar ook 2 keer per jaar samen weg. Waarvan 1 keer skien met zijn 2en of met vrienden en dan was Dylan een weekje bij mijn ouders. En 1 keer per jaar een weekend weg.En dan echt even tijd maken voor elkaar.

We zijn wel vaker een nachtje alleen maar dat is dan functioneel aangezien we een nogal slechte slaper hadden en we beiden omvielen na tig nachten slecht slapen. Dan slaapt Dylan een nachtje ergens anders zodat we kunnen doorslapen angel

We zijn dan wel ouders maar ook niet te vergeten partners van elkaar en in een relatie moet je gewoonweg investeren! En wij vinden het ook belangrijk dat we dit samen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Bruintje Beer zo 6 maa 2011 - 1:39

Doen we veels te weinig!!
Wij nemen haar altijd mee ook als we uiteten gaan.
Schoonzus heeft wel aan geboden om op haar te passen als we eens wat willen doen. We gaan wel apart van elkaar weg zodat hij of ik thuis zijn met haar.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  mauwmauw zo 6 maa 2011 - 7:15

wij zijn toevallig verleden week met zn 2tje uiteten geweest,voor het eerst sinds onze zoon geboren is.toen is V bij mijn moeder geweest.aankomende zaterdag ga ik uit met vriendinnen en dan is V gewoon thuis
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:33

Afgewisseld wel, dus dat er 1 van ons thuis is. Maar samen niet zo heel vaak. Binnenkort weer naar een concert. Zoon slaapt dan bij schoonmoeder. Maar hij slaapt ook wel eens bij mijn schoonmoeder als we gewoon thuis zijn, omdat ze dat allebei zo leuk vinden. En dan kunnen wij een keer weer lekker uitslapen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie vaak zonder de kids op stap? Empty Re: Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum