Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chloé vraagje (geurtje)

Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Sterre zo 6 feb 2011 - 10:09

Vrijdag heb ik Chloé getest, eerst op een papiertje en daarna op m'n pols. Super lekker! Nu wil ik 'm, maar ik weet niet of ik de EDT of EDP heb getest. Mijn vriend is nu in Barcelona en kan daar of in de Tax Free shop op de terugweg 'm voor me meenemen. Ik heb alleen geen tijd meer om naar de parfumerie te gaan om te checken welke ik had. Er stonden er twee en ik had die met het lichtere strikje, maar er blijken dus drie verschillende 'sterktes' te zijn. Grrr!

Dus: wie heeft hem? En heb je de EDP of de EDT? Hoe lang blijft je 'm ruiken?

Het gaat trouwens om Chloé by Chloé, niet om Love (die durf ik nu niet meer te testen omdat ik bang ben dat ik die dan ook wil smile )

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:31

Sterre schreef:Vrijdag heb ik Chloé getest, eerst op een papiertje en daarna op m'n pols. Super lekker! Nu wil ik 'm, maar ik weet niet of ik de EDT of EDP heb getest. Mijn vriend is nu in Barcelona en kan daar of in de Tax Free shop op de terugweg 'm voor me meenemen. Ik heb alleen geen tijd meer om naar de parfumerie te gaan om te checken welke ik had. Er stonden er twee en ik had die met het lichtere strikje, maar er blijken dus drie verschillende 'sterktes' te zijn. Grrr!

Dus: wie heeft hem? En heb je de EDP of de EDT? Hoe lang blijft je 'm ruiken?

Het gaat trouwens om Chloé by Chloé, niet om Love (die durf ik nu niet meer te testen omdat ik bang ben dat ik die dan ook wil smile )

Ik zou sowieso altijd voor de EDP gaan, blijft veel langer hangen! Ik heb eigenlijk geen ervaring met de EDT, die koop ik nooit. Heb je hier wat aan? Haha. Hij blijft bij mij lang hangen, helemaal als ik de bodylotion ervan eronder doe. Maar dat is per huid verschillen, hoelang een parfum blijft hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Sterre zo 6 feb 2011 - 10:48

Ik koop eigenlijk ook altijd een EDP, maar nu was ik er van overtuigd dat ik de EDT had opgespoten, omdat ik de lichtste kleur van de twee die ze hadden had getest. Nu blijkt er alleen ook een intense variant, dus het kan ook zijn dat die er stond + de EDP, en ik dus de EDP heb opgespoten.

Maar de EDP is niet extreem sterk? Want die ik heb getest was in elk geval sterk genoeg voor mij, ik rook hem een dag later nog een beetje smile.

Wat een wereldschokkend dilemma he, haha. Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik gok op de EDP.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:50

Sterre schreef:Ik koop eigenlijk ook altijd een EDP, maar nu was ik er van overtuigd dat ik de EDT had opgespoten, omdat ik de lichtste kleur van de twee die ze hadden had getest. Nu blijkt er alleen ook een intense variant, dus het kan ook zijn dat die er stond + de EDP, en ik dus de EDP heb opgespoten.

Maar de EDP is niet extreem sterk? Want die ik heb getest was in elk geval sterk genoeg voor mij, ik rook hem een dag later nog een beetje smile.

Wat een wereldschokkend dilemma he, haha. Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik gok op de EDP.

Die Intense is met een zwart lintje en een donkerdere vloeistof erin, gelig. Dus denk niet dat dat hem was. Die heb ik trouwens ook, en het is echt een miskoop geweest, vind hem zelf niet lekker. En hij was duur! Cry Ik draag hem nooit. Ik vind de EDP niet extreem sterk, het is ook geen eh, bijvoorbeeld Chanel no 5 geur. Hij blijft bloemig en poederig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:33

Jen_ schreef:
Sterre schreef:Ik koop eigenlijk ook altijd een EDP, maar nu was ik er van overtuigd dat ik de EDT had opgespoten, omdat ik de lichtste kleur van de twee die ze hadden had getest. Nu blijkt er alleen ook een intense variant, dus het kan ook zijn dat die er stond + de EDP, en ik dus de EDP heb opgespoten.

Maar de EDP is niet extreem sterk? Want die ik heb getest was in elk geval sterk genoeg voor mij, ik rook hem een dag later nog een beetje Chloé vraagje (geurtje)  561177.

Wat een wereldschokkend dilemma he, haha. Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik gok op de EDP.

Die Intense is met een zwart lintje en een donkerdere vloeistof erin, gelig. Dus denk niet dat dat hem was. Die heb ik trouwens ook, en het is echt een miskoop geweest, vind hem zelf niet lekker. En hij was duur! Cry Ik draag hem nooit. Ik vind de EDP niet extreem sterk, het is ook geen eh, bijvoorbeeld Chanel no 5 geur. Hij blijft bloemig en poederig.

Jaaa, ik vind em ook een miskoop!! Juk.. ik heb em weggegooid.

De nieuwe is wel echt I love you I love you I love you I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:36

Ik heb de EDP van Chloé. Je blijft 'm echt heeel lang ruiken! Ik vind 'm truowens wel sterk, maar ja ik ben niks gewend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 10:39

CKC schreef:
Jen_ schreef:
Sterre schreef:Ik koop eigenlijk ook altijd een EDP, maar nu was ik er van overtuigd dat ik de EDT had opgespoten, omdat ik de lichtste kleur van de twee die ze hadden had getest. Nu blijkt er alleen ook een intense variant, dus het kan ook zijn dat die er stond + de EDP, en ik dus de EDP heb opgespoten.

Maar de EDP is niet extreem sterk? Want die ik heb getest was in elk geval sterk genoeg voor mij, ik rook hem een dag later nog een beetje Chloé vraagje (geurtje)  561177.

Wat een wereldschokkend dilemma he, haha. Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik gok op de EDP.

Die Intense is met een zwart lintje en een donkerdere vloeistof erin, gelig. Dus denk niet dat dat hem was. Die heb ik trouwens ook, en het is echt een miskoop geweest, vind hem zelf niet lekker. En hij was duur! Cry Ik draag hem nooit. Ik vind de EDP niet extreem sterk, het is ook geen eh, bijvoorbeeld Chanel no 5 geur. Hij blijft bloemig en poederig.

Jaaa, ik vind em ook een miskoop!! Juk.. ik heb em weggegooid.

De nieuwe is wel echt I love you I love you I love you I love you I love you

Ja ik heb hem 3x gebruikt, hij staat daar maar. Hij was echt prijzig, vind het zo zonde om hem weg te gooien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chloé vraagje (geurtje)  Empty Re: Chloé vraagje (geurtje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum