Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau tips voor zwangere vriendin?

+6
PapillonRose
Susan
kwak
Chelle
Beachgirl
Guus
10 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Guus di 26 jul 2011 - 8:22

Afgelopen weekend te horen gekregen dat een vriendin zwanger is Very Happy

Vind het zo gaaf! Voor het eerst iemand die echt dichtbij me staat zwanger! Vind het echt zo'n bizar idee dat ze straks een dikke buik heeft en daarna gewoon moeder zal zijn!

Nou wil ik haar graag een cadeautje geven om het te vieren, maar dan wel echt voor haar en niet voor de toekomstige baby... Dat komt over 6 maanden wel Wink

Nou dacht ik misschien bio-oil en wat lekkers in een verwen pakketje, of een boek wat je echt niet mag missen als toekomstige moeder/ouders?

Hebben jullie tips? Wat vond je echt heerlijk of leuk tijdens je zwangerschap?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:26

Houd ze van relaxen?
Is het dan niet leuk om samen een dagje naar zo'n beauty resort te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:27

Ik vond het júist leuk om iets voor de baby te krijgen, daar draait je zwangerschap in principe om toch? :P Wat ik kreeg maakte me niet zoveel uit, ik vond bijna alles leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 8:28

Lekker verwenpakketje idd
Of een proefabbo op de Viva Mama ofzo
Bon bij de Prenatal (voor leuke positiekleding)
Neem haar mee voor een High Tea
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Chelle di 26 jul 2011 - 8:29

wat superlief dat je zo blij bent voor je vriendin. Ik vind jouw idee al erg leuk! Ik heb niet echt leukere ideeen
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  kwak di 26 jul 2011 - 8:30

ik vond het ook heel leuk om iets voor de baby te krijgen.

de eerste knuffels zijn leuk, maar na 20 knuffels heb je het wel gehad met die knuffels Wink!
ik kreeg namelijk heel veel knuffels.
ik vond mutsjes/kleertjes/rompertjes vond ik erg leuk.
zwitsal mama vond ik persoonlijk niet fijn, ik vond het heel erg plakken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:33

Ik vond het ook het leukste om iets voor de baby te krijgen.

Toen ik zwanger was van Ezra was Shopaholic & Baby net uit, die vo nd ik toen ook heel leuk om te lezen. Misschien dat je zoiets kunt vinden.

Of een bon voor een echo, dat is ook leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:33

Oh ja, of een cadeaubon van een winkel met positiemode.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Guus di 26 jul 2011 - 8:37

Haha ja idd, ergens is voor de baby juist leuk. Maar denk dat iedereen dat al zal geven smile

En misschien is het me indekken door haar nu nog te verwennen, omdat ik zodra de kleine er is alleen maar daar mee bezig zal zijn :p

Spa dagjes zijn we beide niet erg van... Maar leuke positiekleding vind ze vast heel leuk! Duurt alleen nog even voordat ze het nodig heeft denk ik, maar een cadeaubon is zeker een idee! Prenatal heeft leuke kleding dus... Waar nog meer?

En nog tips van een lekker product wat erg fijn was om te gebruiken?

Proef Abbo is ook leuk...

Haha jullie geven me iig genoeg Ideen Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 8:38

Ik vond de Zwitsal mama juist wel een succes. I I love you Zwitsal. Van de mama-lijn heb je vanalles: bodylotion, scrub, douchegel, shampoo, buikbalsem... Ik was er erg blij mee!

En babyspulletjes vond ik juist ook erg leuk! Waar ik echt van smolt waren van die schattige kleine dingetjes zoals een paar minisokjes, een mutsje, rompertjes.. Ik vond eigenlijk alles leuk Very Happy

Wel een leuk idee om je vriendin ook iets voor haar zelf te geven! Ik denk dan zelf als eerste aan beautyproducten zoals maskertjes, iets voor in bad / onder de douche.. Tijdschriften over mama's / kinderen, een goed boek, cadeaubon en dat soort dingen doen het vast ook goed,
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 8:44

Future Maman en Belly-B zijn leuke boetiekjes voor positiemode.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  duckie di 26 jul 2011 - 8:48

wat leuk zeg dat je vriendin zwanger is... wat ik erg leuk vond om tehebben of had gekregen tijdens de zwangerschap:
zwitsal mama spulletjes...
belly paint (diee had ik al vroeg in de zwangerschap gekregen via een kaartje en met 34 weken ofzoiets gehad)
9 maanden dagboek
boek de dikke van Daphne, van Daphne Deckers
pandora bedeltje
verder toch wel leuk om sokjes, rompertjes, mutsjes en rammelaars of iets te krijgen...
succes met wat uitzoeken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Guus di 26 jul 2011 - 8:49

Ok, ook iets voor mini erbij (had me denk ik toch niet in kunnen houden haha)

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  _Lana_ di 26 jul 2011 - 9:06

Wat leuk dat je zo enthousiast bent!! Alles wat je geeft,is natuurlijk heel erg leuk. Maar wat ik heel leuk vind, is een 9 maanden dagboek, daarin kan ze van alles over de zwangerschap kwijt. Maar dan moet ze wel van schrijven enz. houden. En een cadeaubon voor positiekleding of een proefabonnement op een tijdschrift, zoals bijv. Viva mama of iets dergelijks is ook hartstikke leuk. Je kan er ook een kleinigheidje voor de baby bij doen, dat hoeft ook niet veel te kosten. Ah joh en ze vindt vast alles wat ze krijgt leuk!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Funk di 26 jul 2011 - 20:43

Ik vind vooral het tijdschrift Viva Mama erg leuk en heb zelf zo'n boek van lief gekregen van vrienden waarin ik alles van de zwangerschap (en daarna) kan bijhouden. Ook erg leuk! Succes en gefeliciteerd smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Dora di 26 jul 2011 - 22:07

Ik vond het erg leuk om iets voor de kleine te krijgen, maar ook zeker iets voor mezelf.
Zoals een heerlijke badschuim ofzo.

Maar vergeet de papa in spé niet... Deze worden namelijk erg vaak vergeten (oke, hoeven het zware werk niet te doen), maar ook voor hun verandert er veel en waarschijnlijk zijn zij er ook erg blij mee. Gewoon zo een boekje voor dummy's, een bierpakketje (met een briefje nu heb je voorlopig een bob ofzo) verzin maar iets.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 22:12

Ik zou een rompertje kopen bij de Prénatal met I I love you Mama!

En dan voor de mama in spé van Zwitsal of bij bv. de Etos of Rituals een lekkere bodylotion / bathgel kopen; met een pakketje met tijdschriften zoals de Kinderen & Viva Mama, of een abonnement daarop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau tips voor zwangere vriendin? Empty Re: Cadeau tips voor zwangere vriendin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum