Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

+73
strawberry
litllejoy
Shopaholic
Rouxxxe
Poeke
Slakje
Thunder
Japie
Blond
silly-one
SDL
sanne-84
teletascha
Rovine
Sophiee
Tiana
Darius
Appeltje
Puggle
Silver
Arwyn
Green_Pepper
Caroow
Minx
Snoes
Champagne
Taeda
Sun88
Atelier Madame
nijntje4
PapillonRose
Theeleut
Parel
Mamsie
Mouse10
Fortissimo
Manderijn
luenca
Zonnetje
Elodie
Tania
Coccinelle
SuperGrover
mezzoforte
Luce
Pommes
Paper Crown
Charles
Linda
Mizz_S
Twellie
rianne287
mo-lola
minoessepoes
madam
Shisha
Roxi3
Toet
Ibbeltje
Highway
Aziraphale
Rush
Pruim
Sterrin_
Reeza
Loes263
Sarah1985
Muus
Fearie
Elliot
Marin
Bazinga
Punk'd
77 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 22:12

Onze boodschappen: 2 personen, 2 katten kosten ongeveer 75 euro per week. Hoeveel zijn jullie kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Punk'd vr 18 jan 2013 - 22:14

2 personen en ongeveer €75/80 per week. Wij eten veel groente, fruit en mager vlees. Dan tikt het snel aan in mijn beleving.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Bazinga vr 18 jan 2013 - 22:18

2 personen, waarvan 1 rookt, 2 stierlijk verwende katjes; 100 euro per week.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 22:18

Wisselt, ene week 40 euro en de andere week 80. Meer dan dat eigenlijk niet. Twee personen en twee katten hier.

Wasmiddel en toiletpapier halen we altijd in grootverpakkingen. Wasmiddel hebben we daardoor maar eens in de 4 maanden nodig en toiletpapier eens in de maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Marin vr 18 jan 2013 - 22:18

We gaven voorheen iets van €500 a €600 uit aan boodschappen per maand maar dat is natuurlijk wel een beetje veel dus zijn nu eens aan t opletten en gaan wekelijkse boodschappen bij de Lidl doen. Vorige week waren we €60 voor de hele week kwijt, zometeen maar weer eens kijken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Elliot vr 18 jan 2013 - 22:28

Lennox schreef:Wisselt, ene week 40 euro en de andere week 80. Meer dan dat eigenlijk niet. Twee personen en twee katten hier.

Wasmiddel en toiletpapier halen we altijd in grootverpakkingen. Wasmiddel hebben we daardoor maar eens in de 4 maanden nodig en toiletpapier eens in de maand.

Zoiets besteden wij ook aan boodschappen. Al heb ik van mijn moeder en schoonmoeder toen we gingen verhuizen een boodschappenpakket gekregen met grootverpakkingen vaatwasblokjes en wasmiddel. Ik ben nu een jaar verder en nog steeds bezig om dat op te maken haha. Ik had zo'n enorme doos waspoeder voor witte en gekleurde was gekregen en ben nu pas over de helft. Ik gebruik altijd maar heel weinig waspoeder omdat ik er jeuk van krijg en omdat het niet goed is voor de machine om veel te gebruiken. Lekker goedkoop dus haha! Ik heb laatst wel voor het eerst een zelfgekocht pakje vaatwasblokjes open gemaakt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Fearie vr 18 jan 2013 - 22:33

Wij zijn met 2 volwassenen en 1 dreumes, we kunnen rondkomen van ongeveer € 50. Soms wat meer, maar dat is mijn streven. Ik probeer grotere porties te koken, zodat er wat de vriezer in kan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 22:50

Wij zijn met z'n tweeën en zijn ongeveer 80 euro per week kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Muus vr 18 jan 2013 - 22:52

Ik let eigenlijk nooit op het bedrag wat we kwijt zijn aan boodschappen.
We zijn per week denk ik rond de 100 à 140 euro kwijt. En ook al wil ik bezuinigen erop, het lukt me echt niet helaas! Dit is meestal nog zonder drogisterij artikelen.

Dit is voor 2 volwassen en 2 kinderen. De hond tel ik niet mee, daar halen we iedere maand een hele grote zak voer voor en kluiven bij een dierenzaak.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Sarah1985 vr 18 jan 2013 - 22:54

voor 2 personen en 2 katten zijn we per week rond de 25 euro kwijt, We gaan eens per maand naar de lidl daar halen we een hele voorraad ook katteneten. En hoef per week alleen maar verse dingen te halen. Als we naar de lidl gaan zijn we meestal 50 euro kwijt.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 22:56

Twee personen en de leukste kat van de wereld: €50,-.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Loes263 vr 18 jan 2013 - 22:59

We zijn voor 2 personen rond de 70 euro per week kwijt. Soms iets meer en soms iets minder. Vandaag was ik 57 euro kwijt.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Reeza vr 18 jan 2013 - 23:00

Voor twee personen + kat: €80-90 per week ongeveer. Mijn kat lust alleen maar Purina One brokjes dus die zijn al prijzig. Verder eten wij veel groenten en fruit en biologische producten, dus dat is ook wel prijzig, en we doen boodschappen bij AH.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Sterrin_ vr 18 jan 2013 - 23:12

100 euro per week met 2 volwassen en 4 kinderen.

Wij eten trouwens ook gewoon veel groente en fruit, elke dag.


Laatst aangepast door Sterrin_ op vr 18 jan 2013 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Bazinga vr 18 jan 2013 - 23:13

Vesper schreef:Twee personen en de leukste kat van de wereld: €50,-.

Poes.

Bitch..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Pruim vr 18 jan 2013 - 23:27

Ongeveer 75 euro. Wij zijn met z'n drieen.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Rush vr 18 jan 2013 - 23:34

2 personen en 1 poes tussen de €50 en €70 per week.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Aziraphale vr 18 jan 2013 - 23:34

Ongeveer €75 per week voor twee personen.. We hebben 3 katten en ik bestel hun spullen eens per maand via Zooplus. Dan zijn we zo'n €50 kwijt. Per maand nog €30 aan hun verzekeringen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Highway vr 18 jan 2013 - 23:34

We mikken op 75 euro met 2 pers, de ene week is het wat meer, de andere week minder. Momenteel met de actieweken in de supermarkt zitten we er elke week boven, voorraad aanleggen smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Marin za 19 jan 2013 - 0:25

Net voor €38 voor de hele week boodschappen gedaan. Wij zijn goehoeed :cheering:

Maar moet eerlijk toegeven dat er nog biefstuk en lam in de vriezer ligt. Qua vlees hebben we alleen kip gekocht en verder groenten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Ibbeltje za 19 jan 2013 - 0:33

Wij zijn voor 2 personen gemiddeld 40 euro kwijt denk ik.

Marin> ik vraag mij af watje voor die 500 a 600 euro voorheen allemaal kocht? Wel super dat je het nu voor zoveel minder kan smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Toet za 19 jan 2013 - 0:36

Ik heb eigenlijk geen idee, ik moet voor 5 dagen boodschappen doen (weekend ben ik bij mijn ouders) en ben meestal rond de 15-20 euro kwijt. Daar zit nog geen avondeten bij, dat doen mijn huisgenoten en ik om en om.. Meestal is dat 1,50 tot 3 euro p.p.p.d maar wij betalen elkaar nooit terug dus het is nogal moeilijk uit te tellen. Als ik vandaag kook voor 6 personen voor 12 euro bijvoorbeeld sta ik 12 euro in de plus en dan kan ik daarna weer een aantal keer mee eten van anderen. Hmpf, ik denk rond de 25-30 euro voor 5 dagen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Marin za 19 jan 2013 - 0:42

Ibbeltje schreef:Wij zijn voor 2 personen gemiddeld 40 euro kwijt denk ik.

Marin> ik vraag mij af watje voor die 500 a 600 euro voorheen allemaal kocht? Wel super dat je het nu voor zoveel minder kan smile

Heel luxe eten ;-)

Nou ja valt ook wel mee, maar dingen zoals lekkere kaasjes, vlees van de slager, delicatessezaak enzo tikt wel aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Roxi3 za 19 jan 2013 - 0:51

Voor 2 personen en twee katten geven wij tussen de 50 en 60 euro per week uit.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Shisha za 19 jan 2013 - 1:10

Voor 2 personen en 2 katten 40-50 euro per week. Bij ons scheelt het veel dat mijn man veel avonddiensten werkt en dan op het werk eet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum