Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

+50
Aziraphale
Isilme
Sjaantje
TNMN
Highway
Arwyn
SuperGrover
litllejoy
Mizz_S
minoessepoes
Lynn_
Sylvana
Rush
Suus
Koffieleut
Atelier Madame
Marin
NoName88
Marsy28
Flip Fluitketel
flower
Caramba
rianne287
Snoes
GeKKiE
Roodkapje
Linda
kwak
Bruintje Beer
PapillonRose
Rovine
Thunder
Lejow
SarahKey
Raindrop
Theeleut
Caroow
Sarah1985
teletascha
Zonnetje
Jezzie
Minx
Darius
_Lacey_
CCC
Coco
girli
woezel
TukTuk
Tesss
54 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Tesss vr 27 jan 2012 - 22:49

Hoeveel per week besteden jullie aan boodschappen?

Ben benieuwd naar het verschil met of zonder kinderen smile

groetjes Tess
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 22:59

Teveel.....Ik denk vaak wel rond de 100 euro per week voor 2 personen. Meestal wordt het aan het einde van de maand wel minder. Wij eten wel bijna iedere dag vlees, dat tikt aardig aan en we drinken altijd frisdrank. Vaak neem ik me voor om naar de goedkopere winkels te gaan maar ik hou zo van mijn AH Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Tesss vr 27 jan 2012 - 23:00

Eline schreef:Teveel.....Ik denk vaak wel rond de 100 euro per week voor 2 personen. Meestal wordt het aan het einde van de maand wel minder. Wij eten wel bijna iedere dag vlees, dat tikt aardig aan en we drinken altijd frisdrank. Vaak neem ik me voor om naar de goedkopere winkels te gaan maar ik hou zo van mijn AH Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? 394967

Wij hebben hier ook last van vandaar ook dat ik nieuwsgierig ben naar andere.
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  TukTuk vr 27 jan 2012 - 23:02

We hebben 250 euro per maand.

Meestal zit ik tussen de 30 en 60 euro per week met 2 personen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:05

Ik koop gemiddeld voor 30 euro in de week maar ik vries ook nog in dus sommige weken hooguit 10 euro. Voor 1 persoon en 1 kat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:06

Met één kind nog in de luiers: tussen de 50 en 70 euro per week, inclusief die luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:07

Voor 1 persoon en een kat: tussen de 30-40 euro per week (incl. shampoo & douchegel).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  woezel vr 27 jan 2012 - 23:08

Wij willen 120 per week dan de luiers enzo er ook bij. Maar soms lukt dat niet.
Denk dat wij 80-90 euro besteden bij de supermarkt met 5 personen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:21

Met zijn vieren zo'n 120 euro inclusief luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  girli vr 27 jan 2012 - 23:23

Wij zijn met zn tweeen en besteden ongeveer 200 euro per maand. Soms minder, soms wat meer.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Coco za 28 jan 2012 - 0:28

Ik zit per maand meestal rond de 550-600 inclusief luiers. Per week verschilt het nogal. Soms maar 50 soms 300. Meestal sla ik om de week in.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 0:40

Momenteel hebben wij een kleintje in de luiers + flesvoeding, 2 volwassen die áltijd (merk)frisdrank drinken (zo'n 8 flessen samen pw) en een kat die Whiskas-voer eet.

Voor álles, dus ook wasmiddel etc, zijn wij zo'n 500 euro in de maand kwijt. Vaak zo'n 100 euro in de week, en dan los daarnaast nog 1x in de maand een grote slag slaan bij de Kruidvat.

Ik heb het wel zo dat ik 5 envelopjes heb met 'weekgeld' erin (dus +/- 100 euro, of wat er over blijft na de grote slag bij de Kruidvat), en ik probeer me vast te houden aan op=op.

We eten overigens wel elke dag vlees, en L heeft alleen maar Pampers aan en heb hier momenteel de hele Zwitsal-collectie staan, dus echt bezuinigen doen we niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  CCC za 28 jan 2012 - 0:43

Normaal zat ik rond de 100 euro per week voor 2 personen, maar probeer sinds een paar weken ook echt minder uit te geven. Ik merkte in de eerste weken in mijn zwangerschap dat het ook voor 50 euro kon. Dus mijn streven is nu ook echt max. 70 euro per week incl. verzorgingsproducten ed. Wij hebben trouwens wel 100 euro per week ingecalculeerd... Dus alles wat we extra overhouden is gewoon fijn om te sparen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  _Lacey_ za 28 jan 2012 - 0:45

Gemiddeld zo'n € 20 tot €25 per week. Voor 1 persoon.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 0:49

chococupcake schreef:Normaal zat ik rond de 100 euro per week voor 2 personen, maar probeer sinds een paar weken ook echt minder uit te geven. Ik merkte in de eerste weken in mijn zwangerschap dat het ook voor 50 euro kon. Dus mijn streven is nu ook echt max. 70 euro per week incl. verzorgingsproducten ed. Wij hebben trouwens wel 100 euro per week ingecalculeerd... Dus alles wat we extra overhouden is gewoon fijn om te sparen.

En straks is je kind er en zit je weer fijn aan de 100 euro Laughing lang leve de luiers!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  CCC za 28 jan 2012 - 1:13

Parel schreef:
chococupcake schreef:Normaal zat ik rond de 100 euro per week voor 2 personen, maar probeer sinds een paar weken ook echt minder uit te geven. Ik merkte in de eerste weken in mijn zwangerschap dat het ook voor 50 euro kon. Dus mijn streven is nu ook echt max. 70 euro per week incl. verzorgingsproducten ed. Wij hebben trouwens wel 100 euro per week ingecalculeerd... Dus alles wat we extra overhouden is gewoon fijn om te sparen.

En straks is je kind er en zit je weer fijn aan de 100 euro Laughing lang leve de luiers!

Haha nou ja alles wat we nu overhouden is fijn toch... Soms verbaas ik me ook hoeveel rotzooi er gehaald word door ons... Als ik dan in de voorraadkast ga kijken, kom ik toch dingen tegen die of overdatum zijn, of snoepgoed waar ik niet eens meer naar heb gekeken enz. Zonde.. en word er toch dik van (vooral van dat snoep, chips, koek ed.)

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:41

400 per maand met zn 2en.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Darius za 28 jan 2012 - 1:49

60-80 euro in de week. Reken voor het gemak eens 250 euro in de maand. Exclusief luiers (maar das zo'n 13 euro in de maand)

Maar dat is alleen eten en drinken en afwasmiddel.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Minx za 28 jan 2012 - 1:55

ik denk 50-80 euro per week, Probeer nu wat zuiniger te leven en het echt bij 50 euro te houden, maar eet wel graag alles vers. De katten doen denk ik 2 a 3 maanden met een zak voer van 25 euro. dat zit er dan ook niet bij gerekend. Shampoo enzo begint nu eindelijk een beetje op te raken, mijn vriend had toen ik hem leerde kennen echt een achterlijk grote voorraad.

Afgelopen week was ik 52 euro aan boodschappen krijt en dat was inclusief wasmiddel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 2:04

Ik woon samen met mijn vriend. Wij besteden rond de 35 euro per week aan boodschappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Jezzie za 28 jan 2012 - 2:06

Rond de 100 euro per week voor 2 personen. De ene keer minder en de andere keer wat meer. Hangt er vanaf of ik nog wat in de vriezer heb.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Zonnetje za 28 jan 2012 - 6:01

Wij zijn met z'n tweeen en hebben geen huisdieren. We geven rond de 60 euro per week uit aan boodschappen. Daar zitten dan toiletspullen, wasmiddel en schoonmaakspullen bij.

Ik let goed op aanbiedingen en koop veel van het huismerk. Doordeweeks drinken we vooral thee, water en ranja. Maar ik eet ook bijna iedere week vis, koop veel verse groenten en fruit en noten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  teletascha za 28 jan 2012 - 6:17

Ongeveer 50 euro per week. Ik haal wel altijd brood bij de bakker, want brood uit de supermarkt vind ik niet lekker. Luiers sla ik in als ze in de aabieding zijn. Maar per maand zal het wel uitkomenop 250 euro totaal ofzo.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 6:19

Gemiddeld €60 per week (2 personen, 2 konijnen en 2 cavia's), we slaan ook weleens een weekje de grote boodschappen over en dan haal ik tussendoor voor ongeveer €20.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Sarah1985 za 28 jan 2012 - 6:22

Voor twee personen en twee katten zijn wij tussen de 30/50 kwijt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum