Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

+38
Stuiterbal
Fearie
Elodie
Liadan
joyce0606
kwak
bolus26
Monnie
Sun88
koNijntje
Happydobby
Theeleut
tweeling
Muppetje
Jasmine
smooch
Barbabella
Annie24
Filoria
Mom-Of-3
nillis
Viva
M@niek
Snoes
Aagje!
lente
Limburg85
Bruintje Beer
Alex
Puggle
Flower_L
MamaDaan
Thunder
Darius
Tania
Lejow
Susan
Slakje
42 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat had jij?

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn111034%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn1110 34% 
[ 30 ]
Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn111040%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn1110 40% 
[ 35 ]
Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn111025%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Lijn1110 25% 
[ 22 ]
 
Totaal aantal stemmen : 87
 
 

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Slakje zo 13 jan 2013 - 22:32

En kon je meteen weer tampons gebruiken bij je eerste ongesteldheid? En welke tampons gebruikte je dan? Waren dat de Super Plus tampons (blijkbaar zijn die speciaal voor als je zwanger bent geweestn maar ik kan me niet voorstellen dat je die kan gebruiken als je geknipt/gescheurd bent geweest).?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 22:34

Mijn eerste ongesteldheid was na een klein jaar ivm BV, dus dat kon wel. Met het vloeien na de bevalling kon het uiteraard niet. (knip)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 22:35

De eerste keer ben ik ingeknipt en de tweede keer ben ik ietsje ingescheurd op die knip. Ik vind tampons doorgaans vreselijk, maar als ik ze gebruik dan gebruik ik Mini of Normaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Lejow zo 13 jan 2013 - 22:39

Ik had een miniminiminininini scheurtje, die volgens mij alleen gehecht is omdat de gyn dat zo leuk vond laughcry .
Hij zei ook: eigenlijk is het niet nodig, maar voor de netheid doe ik er 1 hechting doorheen!
Vraag me overigens nog steeds af of hij uberhaupt wel wat gedaan heeft, aangezien ik echt niks gevoeld heb.


Wanneer ik voor het eerst ongesteld geworden en weet ik niet meer, ik ben in januari bevallen en heb in maart al gelijk de prikpil laten zetten.


Laatst aangepast door Lejow op zo 13 jan 2013 - 22:40; in totaal 2 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Tania zo 13 jan 2013 - 22:40

Ik mis de optie "allebei" Laughing
Ik gebruik geen tampons dus dat weet ik niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Darius zo 13 jan 2013 - 22:40

Ik vond het geen fijn idee, meteen de eerste keer weer een tampon erin. (werd ondanks borstvoeding, na drie maanden weer ongesteld). De tweede keer ging het wel prima, al vond ik dat de tampon wel uitzakte. Nu heb ik het nog niet geprobeerd.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Thunder zo 13 jan 2013 - 22:44

Eerste keer subtotaal ruptuur door scheuren. Tweede keer een schaamlip ruptuur. Tampons kon ik al redelijk snel weer gebruiken.


Laatst aangepast door Rataplan op zo 13 jan 2013 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  MamaDaan zo 13 jan 2013 - 22:44

Ik had een hele lijst aan rupturen (vaginawandruptuur, perineumruptuur, beide kanten schaamliprupturen) ben na ongeveer 8 maanden weer tampons gaan gebruiken, ik gebruik nu idd wel grotere tampons, voor de bevalling was de kleinste tampon zelfs pijnlijk.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Flower_L zo 13 jan 2013 - 22:45

Bij l gescheurd tweedegraads

Bij j geknipt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Puggle zo 13 jan 2013 - 22:47

Ik had helemaal niks daar beneden. Alleen een beetje beurs gevoel.
Ik ben na de bevalling niet ongesteld geworden dus ben na 4 maanden met anticonceptie begonnen en toen ik ongesteld werd heb ik tampons gebruikt over dag en in de nacht en avond maandverband.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Alex zo 13 jan 2013 - 22:48

Geen van allen, mijn buik is opengesneden. Telt niet zeker?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 22:49

Alex schreef:Geen van allen, mijn buik is opengesneden. Telt niet zeker?
Nee, kssst, maak maar een eigen topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 22:50

Ik heb geknipt aangevinkt maar was het (helaas) allebei. Had alleen van de knip veeeeel meer last.

Denk niet dat ik de komende menstruatie al tampons durf te gebruiken. Het voelt nu nog steeds niet helemaal fijn daar beneden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Bruintje Beer zo 13 jan 2013 - 22:52

Bij de oudste had ik en labiaruptuur( gescheurd)
Bij de jongste was ik een iniemini ingescheurd.

Ik gebruik alleen in de tampons. En toe. Ging het goed. Dit was ruim een jaar na de geboortes
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 23:02

Ik ben niet geknipt en niet gescheurd. Ongesteld ben ik nog niet geweest ivm bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Limburg85 zo 13 jan 2013 - 23:06

Bij de 1e geknipt en bij de 2e paar scheurtjes, bijna niks (4 om 3). Inklom gewoon normale en mini tampons gebruiken, had de eerste keer het idee dat ze iets uitzakte naar daarna niet meer. Bij de 2e zwangerschap nog niet ongesteld geweest.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Slakje zo 13 jan 2013 - 23:14

Sorry, niet bij nagedacht over nog andere opties!

Welke tampons gebruikten jullie dan? Alleen de gewone of de mini's? Of ook die super plusdingen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 23:18

Ik heb nog nooit Super Plus gebruikt, maar ik moet zeggen dat ik ook alleen tampons gebruik als het echt niet anders kan, dus op vakantie als ik er niet onderuit kan om naar het zwembad te gaan. Dat was pas jaren na mijn bevallingen het geval. Ik snap best de handigheid en het schone gevoel, maar als ik er een tampon gebruik heb ik de hele tijd een eng gevoel in mijn onderbuik, alsof ik voel dat er iets in zit wat er niet hoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  lente zo 13 jan 2013 - 23:22

Ik had een scheurtje in m'n schaamlip, op een plek waarvan de gyn zei dat ze daar nou nog nooit iemand had zien scheuren Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? 394967. Paar hechtingen erin en weinig last van gehad verder. Ongesteld ben ik nog niet geweest, dus op de vraag over tampons kan ik nog geen antwoord geven...
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Aagje! zo 13 jan 2013 - 23:25

Ik had een inimieni scheurtje waar 2 hechtingen in zitten, en wat schaaf plekjes! Ik ben echt als de dood voor dat hele knippen! pale
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Limburg85 zo 13 jan 2013 - 23:28

Normaal en mini, nog nooit groter gebruikt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Snoes zo 13 jan 2013 - 23:35

Ik heb een mini knip gehad. Nog niet ongesteld geweest na mijn bevalling, maar ik heb hetzelfde als Susan. Ik gebruik tampons alleen als het echt niet anders kan, het voelt gewoon echt niet fijn dan in mijn onderbuik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  M@niek zo 13 jan 2013 - 23:37

Ik ben geknipt ivm de vacuümpomp.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Viva zo 13 jan 2013 - 23:38

2x niets. Bij de oudste de 1e menstruatie weer tampons gebruikt, normaal en super
Nu na deze bevalling nog niet ongesteld geworden.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  nillis zo 13 jan 2013 - 23:43

Ik ben iets gescheurd en na 6 mnd weer ongesteld en weer tampons gebruikt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum