Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

+16
Thunder
Teddyaapje
Pien
Tamagotchi
Coco
Slakje
teletascha
Flower_L
Annemie
Tania
Liadan
Floor
koNijntje
Sylvana
Aagje!
Rizzo
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Rizzo do 10 jan 2013 - 7:30

Ik heb echt weinig verstand van zwangerschappen en alles wat erbij hoort. Nou zag ik in de sportschool laatst een vrouw waarvan haar shirtje iets was opgekropen. Op haar buik zag ik allemaal striemen die zwangere vrouwen wel vaker hebben. Ik schrok er best wel van eerlijk gezegd... Trekt dat nog weg of blijft het zo? Je kunt er niks aan doen natuurlijk.. Maar pfoe als het allemaal blijft, daar zou ik best moeite mee hebben.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Aagje! do 10 jan 2013 - 7:32

Bij mij zijn ze wel veel lichter geworden, maar je ziet ze nog steeds wel. Gaat ook nooit helemaal weg.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Sylvana do 10 jan 2013 - 7:32

Dat is blijvend, al worden ze qua kleur wel lichter en daardoor ook minder zichtbaar. Maar goed, je blijft het zien.

Ben echt heel blij dat het me (nog) bespaard is gebleven.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  koNijntje do 10 jan 2013 - 7:33

Aagje! schreef:Bij mij zijn ze wel veel lichter geworden, maar je ziet ze nog steeds wel. Gaat ook nooit helemaal weg.
+1, hoop niet dat ik er nog meer bij krijg tijdens deze zwangerschap,
heb wel genoeg striemen over gehouden aan de eerste..

ik moet zeggen: ik ben er niet super blij mee, had ze liever niet gehad natuurlijk.
maar ik vind het ook niet super lelijk, het hoort er (voor mij) nou eenmaal bij..


Laatst aangepast door koNijntje op do 10 jan 2013 - 7:34; in totaal 2 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 7:33

bij mij is het niet minder geworden helaas. is zit onder de steren op mijn bovenbenen buik borsten
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Liadan do 10 jan 2013 - 7:35

Bij mij zijn ze heel licht geworden, maar je ziet het nog wel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Tania do 10 jan 2013 - 7:37

Het is gescheurde huid dus dat kan nooit meer weg gaan. Bij mij is het inderdaad ook wel lichter geworden maar omdat het zoveel en zulke lange strepen zijn blijft het opvallend.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Rizzo do 10 jan 2013 - 7:40

Oh dat lijkt me best heftig zeg.. Je lichaam verandert sowieso wel door een zwangerschap, maar dat het toch zo zichtbaar blijft lijkt me moeilijk te accepteren. Ook al kun je er niks aan doen en heb je er iets heel moois voor terug gekregen natuurlijk! Was het voor jullie lastig om dat te accepteren?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Aagje! do 10 jan 2013 - 7:42

Nee geen moeite mee eigenlijk, ik draag nooit een bikini, en vond mezelf toch al niet mooi, dus dit maakte me ook niet meer uit....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Annemie do 10 jan 2013 - 7:43

Ik heb ze ook en ik vind het heel lelijk, hopelijk komen er deze zwangerschap niet meer bij of op andere plekken, leuk vind ik het niet, maar zolang ik niet naakt voor de spiegel ga staan stoorik me er niet aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Flower_L do 10 jan 2013 - 7:50

Ik had er al een paar uit de puberteit, hooguit 2 kleine bijgekomen na twee zwangerschappen. Zijn nu bijna niet meer te zien. Ik zit er niet zo mee. Zitten op mijn heupen en iets erboven.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  teletascha do 10 jan 2013 - 7:51

Ik heb er geen, maar heb dus wel vanaf mijn jeugd striae op mijn bovenbenen en billen. Dat is wel een heel stuk lichter geworden in de loop der jaren. En ach...na zoveel jaar weet je net beter en hoort het gewoon bij je lijf.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Slakje do 10 jan 2013 - 7:52

Ik had al heel lang striemen op mijn billen, dus ik vreesde ervoor tijdens de zwangerschap. Het valt op zich nog wel mee aan mijn buik, enkel op mijn borst heb ik er nogal wat. Ik stoor me er niet meer aan. Deels omdat ik in mijn job honderden halfnaakte vrouwen zie.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Coco do 10 jan 2013 - 8:57

Het kan hooguit lichter worden, maar een gescheurde huid gaat helaas niet meer terug naar oude staat. Was het maar zo'n feest! Al zal ik er met een bwcorrectie wel heel wat kwijt raken.

Ik vind striemen overigens niet lelijk, ik vind het ook zeker niet iets om je voor te schamen! Als ik alleen maar striemen had zou ik zonder onzekerheden in bikini stappen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Tamagotchi do 10 jan 2013 - 8:59

Ik heb ze ook, een paar maar, ze zijn wel lichter geworden. En ik vind ze niet eens zo lelijk meer.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 9:09

Bij mij is het nog steeds heel erg, en eerlijk gezegd heb ik er best veel moeite mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Liadan do 10 jan 2013 - 9:14

Ik vind de striemen lelijk, maar ik heb geen moeite mee. De striemen die ik heb zijn niet heel breed en lang en zitten alleen rondom mijn navel. Als het erger zou zijn dan zou ik er meer moeite mee hebben denk ik.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Pien do 10 jan 2013 - 9:16

IK heb helaas, ook behoorlijke striemen. Ik stoor me er behoorlijk aan want ga dus echt niet meer gewoon in bikini lopen. Mijn man is de enige die die striemen ziet, ik schaam me er verder echt voor. Heb er ook echt last van overigens, het irriteerd als er een broekrand op zit en het jeukt vaak...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Rizzo do 10 jan 2013 - 10:05

Slakje schreef:Ik had al heel lang striemen op mijn billen, dus ik vreesde ervoor tijdens de zwangerschap. Het valt op zich nog wel mee aan mijn buik, enkel op mijn borst heb ik er nogal wat. Ik stoor me er niet meer aan. Deels omdat ik in mijn job honderden halfnaakte vrouwen zie.

Ik heb ook wat striae op mijn bovenbenen dus vrees er ook voor mocht ik ooit zwanger worden. Fijn dat het meeviel bij jou.

En bedankt voor de reacties, weer wat geleerd Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? 561177.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Teddyaapje do 10 jan 2013 - 10:52

Hetbergste van de striemen vind ik nog dat de rek uit mn vel is. Heb dus een soort zakje vel onder mn buik hangen, vooral als ik buk is dit heel duidelijk zichtbaar. De striemen zelf zijn best licht gekleurd en omdat ik best wat ben afgevallen zijn ze smaller geworden. Ik wil als ik klaar ben met kindjes krijgen proberen ze weg te halen met moxa therapie, maar dat moet enorm pijnlijk zijn dus hoever ik ermee kom weet ik niet...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 10:56

Rizzo schreef:Oh dat lijkt me best heftig zeg.. Je lichaam verandert sowieso wel door een zwangerschap, maar dat het toch zo zichtbaar blijft lijkt me moeilijk te accepteren. Ook al kun je er niks aan doen en heb je er iets heel moois voor terug gekregen natuurlijk! Was het voor jullie lastig om dat te accepteren?

Voor mij heel lastig, ik heb er een leuk mannetje voor terug maar mezelf vind ik echt lelijk geworden helaas. Ik ga alleen in de vakanties met onze zoon zwemmen (in badpak) omdat ik weet dat hij van zwemmen houdt verder zal je mij nooit zien in een rokje of iets waarbij je de strepen zou kunnen zien. Zelfs mijn man krijgt mij niet te zien.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Teddyaapje do 10 jan 2013 - 11:02

Ik ben verder wel zelfverzekerd genoeg om dr niet echt een big deal van te maken. Als ik ga zwemmen trek ik gewoon mijn bikini aan. Ik zie vaak genoeg naakte vrouwen die kinderen hebben gekregen en kan daardoor heel goed relativeren, het hoort er gewoon bij. Degene die er geen last van hebben zijn gewoon geluksvogels (waar ik dan wel een beetje jaloers op ben hoor).
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Thunder do 10 jan 2013 - 11:03

Minneke schreef:Bij mij is het nog steeds heel erg, en eerlijk gezegd heb ik er best veel moeite mee.
Ja, ik ook wel.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  koNijntje vr 11 jan 2013 - 1:38

Teddyaapje schreef:Hetbergste van de striemen vind ik nog dat de rek uit mn vel is. Heb dus een soort zakje vel onder mn buik hangen, vooral als ik buk is dit heel duidelijk zichtbaar. De striemen zelf zijn best licht gekleurd en omdat ik best wat ben afgevallen zijn ze smaller geworden. Ik wil als ik klaar ben met kindjes krijgen proberen ze weg te halen met moxa therapie, maar dat moet enorm pijnlijk zijn dus hoever ik ermee kom weet ik niet...
wat houd moxa-therapie in? (als ik google kom ik het tegen icm stuitligging..)
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Paper Crown vr 11 jan 2013 - 1:51

Ondanks mijn enorme buik op 't eind dat ik echt de spanning voelde erop, heb ik niet één streep! Ben ik echt gelukkig mee. Mijn lichaam is ook zichtbaar slanker, het vele vocht zweet ik er echt elke nacht uit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsstriemen, trekken die weg? Empty Re: Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum