Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskies trekken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Verstandskies trekken

Bericht  missy. do 17 jan 2013 - 21:39

Ik moet zo dadelijk naar de tandarts om mijn verstandskies te laten trekken. Maar ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik moet eigenlijk nog even studeren maar het lukt niet.
Iemand nog positieve verhalen, dat het allemaal echt wel mee valt?
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Re: Verstandskies trekken

Bericht  TukTuk do 17 jan 2013 - 21:43

Ik heb vorig jaar mijn onderste verstandskiezen laten trekken, heb er niks van gevoeld, en waren er echt binnen 2 minuten uit. Hij wrikte even met de tang, en ik zie dat hij de tang weer uit mijn mond haalt, ik dacht dat hij een andere tang ging pakken omdat het niet lukte, maar toen had hij de eerste kies al vast. Zelfde met de andere kant. Het inwerken van de verdoving duurde een stuk langer dan het uiteindelijke trekken van de kiezen.

Heb thuis een tijdje een ijspack tegen mijn wangen gehouden om te voorkomen dat het blauw en dik zou worden, en smiddags kon ik alweer normaal eten. 3 dagen later at ik ook weer harde broodjes als pistoletjes. Het is ook niet gehecht oid smile

Succes!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Re: Verstandskies trekken

Bericht  missy. do 17 jan 2013 - 21:54

Dat klinkt al positief. Bij mij zij de tandarts van de week dat het wel een half uur kon duren. Volgens mij komt dat omdat de kies niet helemaal goed is doorgekomen.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Re: Verstandskies trekken

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 5:37

Ik heb er 2 dagen geleden 1 laten trekken. Het duurde wel lang, iets van 20 minuten, omdat mijn kies 3 wortels bleek te hebben. Dat hadden ze op de foto niet gezien. Het is me uiteindelijk erg meegevallen! Ik slik wel om de 4 uur pijnstillers, maar het is niet dik geworden en ik kan ook gewoon zachte dingen eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Re: Verstandskies trekken

Bericht  missy. vr 18 jan 2013 - 8:53

Nou hij is eruit. Het trekken ansich is me erg mee gevallen, hoewel het erf lang duurde. Maar nu de verdoving is uitgewerkt heb ik wel veel pijn ondanks dat ik telkens paracetamol slik.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies trekken Empty Re: Verstandskies trekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum