Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

+3
Liadan
Printje
Viva
7 plaatsers

Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Viva di 18 dec 2012 - 10:12

Onze meid is nu net 5 weken, en we zijn nu al een aantal nachten achter elkaar wakker geworden (als ze voor een voeding komt, zit toch meestal zo'n 6-8 uur tussen 's nachts) dat ze helemaal tegen het hoofdeinde van haar wiegje aan ligt, boven of bijna boven haar dekentjes. Gezien de tijd tussen de voeding 's nachts, ligt ze dus misschien aardig lang zonder dekentje over zich heen.
Ik twijfel een beetje of ik haar gewoon hoger in bed zal leggen, en dus ook haar dekentjes hoger, of dat ik op zoek zal gaan naar een babyslaapzakje.

Hebben jullie ervaringen of tips?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 10:14

Ik zou een slaapzakje kopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Liadan di 18 dec 2012 - 10:14

Ik zou ook een slaapzakje kopen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Tania di 18 dec 2012 - 10:15

Ik zou haar ook in een slaapzakje leggen. Mijn kinderen deden dat allebei al vanaf het begin en die hebben dus ook allebei vrijwel altijd in een slaapzakje gelegevn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Jezzie di 18 dec 2012 - 10:18

Mijn dochter deed dit ook al heel snel, heb haar toen in een slaapzakje gedaan en de onderkant van de slaapzak vouw ik onder het matrasje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Viva di 18 dec 2012 - 10:22

Ok super, ga ik daar naar snel op zoek!
Dank jullie smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Tania di 18 dec 2012 - 10:25

Jezzie89 schreef:Mijn dochter deed dit ook al heel snel, heb haar toen in een slaapzakje gedaan en de onderkant van de slaapzak vouw ik onder het matrasje.

Dat word wel afgeraden omdat als je kindje dan omdraait het kan stikken omdat het slaapzakje te strak om het nekje draait.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Floor di 18 dec 2012 - 10:29

ik zou een slaapzakje kopen. Onze zoon ligt ook vanaf het begin overal en nergens in bed. hij heeft een deken dat leg ik braaf over hem heen als hij naar bed gaat maar na 5 minuten ligt hij er niet meer onder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Nana di 18 dec 2012 - 10:38

Ik zou het bedje opmaken als matrozenbedje, Google maar eens.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde Empty Re: Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum