Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meubels en bank kopen, welke winkels?

+9
Joontjuh
Jerry
Mouse10
Kqip
Zonnetje
Floor
silly-one
Angela_1986
Highway
13 plaatsers

Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 23:24

Volgende week gaan we op pad voor een nieuwe hoekbank en een salontafel.

Maar wat zijn een beetje leuke een goede winkels met een goede service?
En zijn er ook winkels qua service die jullie me echt afraden?

Ik woon in Noord-Brabant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 23:27

Mijn meubels komen van de Ikea vandaan en mijn bank bij de Budget Home Store. Ben over allebei goed te spreken, al heb ik nog wel altijd het gevoel dat ik bij Ikea-meubels voorzichtig moet zijn om geen beschadigingen in het hout en de laklaag te krijgen enzo. Maar ik ben nog altijd verliefd op mijn Liatorp-boeken en tv-meubel en m'n Liatorp salontafel. En Willem de bank blijft natuurlijk ook een grote liefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 23:36

Ik heb nu zo'n 6 jaar Ikea meubels gehad en we hebben nu goed gespaard om wat duurdere en kwalitatief betere meubels te kopen. Dus deze keer slaan we de Ikea/Leenbakker etc over Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Highway za 10 nov 2012 - 23:38

Wij hebben het een en ander bij de eijerkamp gekocht (zitten in zutphen en veenendaal) hele fijne winkel, lekker groot en goede service
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Angela_1986 za 10 nov 2012 - 23:52

Mijn tafels, kasten en eetkamerstoelen komen van Pronto. Ik weet niet waar in Noord Brabant je woont maar ze zitten in ieder geval in Den Bosch en als je noordelijker woont, ze zitten geloof ik ook in Nijmegen.

Mijn bank en fauteuils komen van een klein winkeltje dat restpartijen verkoopt tegen een aanzienlijk lagere prijs. De fauteuils die ik heb kosten € 150,- per stuk normaal en daar had ik er nu twee voor!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  silly-one zo 11 nov 2012 - 0:11

Ga langs bij een woonboulevard. In Breda zit een grote. Verder weet ik de 'de Been' in Etten-Leur heel goed is, maar die is ook heel prijzig. Mijn ouders halen daar al 30 jaar hun meubelen en de service is echt super. Ze kennen ons daar en als me ouders weer wat nodig hebben weten ze ook wat ze in huis hebben staan.

Een paar jaar geleden kochten mijn ouders nieuwe stoelen en een nieuwe bank, maar omdat ze niet wisten of het in het huis zou passen zijn ze met de stoelen naar ons huis gereden en hebben ze deze in de woonkamer gezet zodat we het konden zien. De bank was niet meegenomen, maar die man gaf wel gelijk eerlijk aan dat de bank er goed bij zou passen, maar een andere bank totaal niet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Floor zo 11 nov 2012 - 0:35

Ons huidige bankstel komt van Montel, we zijn er erg tevreden over en nu al 3x terug gegaan maar we kunnen nu niet vinden wat we willen hebben als nieuwe bank dus ons nieuwe bankstel gaan we kopen bij van donzel in uden (daar hebben we wel kunnen vinden wat we willen).
Onze andere meubels komen van Piet klerkx in waalwijk en www.design247.nl
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Zonnetje zo 11 nov 2012 - 0:39

Wij hebben alles bij Goossens gekocht en we waren heel tevreden over de service en hulp in de winkel en we zijn erg blij met de meubels.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Kqip zo 11 nov 2012 - 0:56

Onze meubels komen van Pronto en de bank van Ikea. Over alles tot nu toe positief smile
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Mouse10 zo 11 nov 2012 - 1:36

Die van mij komen voornamelijk bij Kwantum weg, heb toen in een keer heel veel gekocht.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 1:41

Prontowonen en in het verleden weleens iets gekocht bij voordeelmeubel. Volgens mij lijken de winkel op elkaar. Ik vind ze beiden goed. Tja, de rest is van Ikea. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Jerry zo 11 nov 2012 - 2:05

Eijerkamp, Ikea, Leen Bakker, Kwantum, Trendhopper, Xooon... Wij hebben overal wel wat vandaan :P

Waren niet zo tevreden over de Leen Bakker: we kwamen er na een paar weken achter dat wij een hoekbank hadden waarbij de losse delen van twee verschillende banken te zijn... Toen we een nieuwe kregen, moesten we de oude terugbrengen en de nieuwe komen halen... Wel voet bij stuk gehouden en m'n zin gekregen, maar daardoor denk ik wel twee keer na voordat ik daar weer wat haal (maar dit is denk ik wel een apart geval).
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Joontjuh zo 11 nov 2012 - 2:09

Onze meubels komen van de Meubelconcurent, deze zit in Oss op de Woonboulevard. Super service daar gehad. We hebben daar onze hoekbank met bijpassende stoel, tvmeubel, dressoir, salontafel, barkast, eettafel en de eettafelstoelen vandaan. Doordat alles daarvandaan kwam, hebben we een zeer scherpe prijs kunnen afdwingen.

Ik raad je overigens Woonsquare af, slechte service en slechte kwaliteit qua banken, hier hebben mijn schoonouders en vrienden helaas ervaring mee.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Raindrop zo 11 nov 2012 - 2:56

Seats and Sofas raad ik echt af! Ik vind de service daar echt niks. De vorige keer dat ik daar was wilden ze echt per se iets verkopen en ze bleven maar drammen. Echt heel opdringerig! Daar ga ik ook nooit meer naar binnen Meubels en bank kopen, welke winkels? 1578173417
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 3:07

Onze meubels komen van de Leen Bakker.
Gewoon massieve meubels, niet van dat waaiboomhout ofzo.
En onze bank hebben we bij Pronto gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  GeKKiE zo 11 nov 2012 - 4:23

De Woonfabriek is ook een eg leuke winkel!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Fayebella zo 11 nov 2012 - 4:42

Mijn bank komt van Montel, en mijn meubels van Leen Bakker.

Hier ook nooit meer Leen Bakker, ze hadden de verkeerde salontafel en eetkamertafel geleverd. Heel gedoe, ik heb ze met een aanbieding gekocht en volgens hen de verkeerde besteld (zij hadden de verkeerde code ingevoerd). Uiteindelijk heb ik mijn gelijk gekregen doordat ik met de klantenservice heb gebeld in de winkel en zij de manager te woord hebben gestaan. De manager zelf had ook de "klantenservice" gebeld. Bleek achteraf iemand te zijn die in hun magazijn stond.....
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 4:45

Wat slecht Fayebella!
Hier gelukkig gen problemen gehad en de meubels zijn ook nog steeds in heel goede staat.
(ok, tot H vorige week een piccasso op de slaontafels gemaakt had en ik die met een schuurpsondje eraf "geschuurd" heb...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 4:50

seats en sofa`s inderdaad niks komen. Gisteren hebben we ook een rondje winkels gedaan omdat we op zoek zijn naar een andere bank en we hebben een mooie bij de pronto in eindhoven gezien smile (ekkersrijt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Arwyn zo 11 nov 2012 - 5:12

Wij hebben inmiddels zowel de bank als de meubels van de Leenbakker.
De meubels hebben we nu een jaar of 3 en bevallen nog steeds erg goed. Niks aan kapot oid, geen doorgezakte laatjes in het dressoir.. Geen klachten hier.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 8:25

Bedankt voor de reacties. Hier kan ik zeker wat mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meubels en bank kopen, welke winkels? Empty Re: Meubels en bank kopen, welke winkels?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum