Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met iemand mee in de auto rijden..

+20
Siamsa
Magenta
Snoes
Antibes
Twellie
Linda
Rumble
PeperMunt
Fearie
Snack a Jack
Rouxxxe
Rush
Pompoen
June
Arwyn
RYW
Kowalski
girli
silly-one
studiebol
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  SuperGrover wo 7 nov 2012 - 7:38

Eens met RYW, alleen bij gevaar. Ik snap sowieso de irritatie niet goed als iemand iets onder de maximum snelheid zit. Als je een vliegtuig moet halen en je bent bang om daardoor te laat te komen, oké, maar als je geen haast hebt, zie ik het probleem niet. 100 op de snelweg is zuiniger en milieuvriendelijker.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  Jeanette wo 7 nov 2012 - 7:45

PeperMunt schreef:Ik zou denk ik wel iets zeggen, maar dan meer zoiets als van ''Ik dacht dat je hier 100 mocht?''.
Dan zie je wel wat de reactie is en of ze er wel of niet wat mee doet.

Maar dan heb je in ieder geval er wat van gezegd en niet op een vervelende manier.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  Ella wo 7 nov 2012 - 21:13

Snoes schreef:
RYW schreef:Bij gevaar wel, bij alleen irritatie niet, behalve als me wat gevraagd wordt.
Eens.

+1, al ben ik sowieso geen fan om met andere mee te rijden. Sommige vrienden stap ik gewoon echt niet in de auto omdat ik weet hoe hun rijden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  Magenta do 8 nov 2012 - 4:05

SuperGrover schreef:Eens met RYW, alleen bij gevaar. Ik snap sowieso de irritatie niet goed als iemand iets onder de maximum snelheid zit. Als je een vliegtuig moet halen en je bent bang om daardoor te laat te komen, oké, maar als je geen haast hebt, zie ik het probleem niet. 100 op de snelweg is zuiniger en milieuvriendelijker.
En veel irritanter voor de medeweggebruikers. Bovendien vergroot het de kans op filevorming en ongelukken omdat mensen simpelweg verwachten dat je je aan de snelheid houdt.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 4:17

Magenta schreef:
SuperGrover schreef:Eens met RYW, alleen bij gevaar. Ik snap sowieso de irritatie niet goed als iemand iets onder de maximum snelheid zit. Als je een vliegtuig moet halen en je bent bang om daardoor te laat te komen, oké, maar als je geen haast hebt, zie ik het probleem niet. 100 op de snelweg is zuiniger en milieuvriendelijker.
En veel irritanter voor de medeweggebruikers. Bovendien vergroot het de kans op filevorming en ongelukken omdat mensen simpelweg verwachten dat je je aan de snelheid houdt.
Wat een onzin. Als je op de rechterbaan 100 rijdt, is dat echt niet gevaarlijk en fileveroorzakend hoor. Vrachtwagens en mensen met een aanhanger rijden als het goed is ook met 80 op de rechterbaan. Inhalen met 100 vind ik wel gevaarlijk als er verkeer achterop komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met iemand mee in de auto rijden.. - Pagina 2 Empty Re: Met iemand mee in de auto rijden..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum