Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

campings buurt van annecy

5 plaatsers

Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty campings buurt van annecy

Bericht  Sarah1985 vr 2 nov 2012 - 4:05

Ik baal wij hadden in september al een camping uitgezocht in annecy. Nu wilden we gaan boeken. En is die camping vol. En nu zijn we op zoek naar een andere camping in die buurt.

Iemand tips?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 22:21

Wij hebben afgelopen augustus op deze camping gezeten in Les Combes:http://foyerfondtamie.com
Het is een eindje onder het meer van Annecy, dus best wel ver van Annecy, maar wel ontzettend mooi. Het is een kleine natuurcamping met enorm veel ruimte.
De dichtstbijzijnde plaats met voorzieningen is Faverges op ong. 5 km. Op de camping zelf kun je brood bestellen, dus dat is wel makkelijk.
Weet niet of het wat voor jullie is.. Als je echt een grote/drukkere camping zoekt, zou ik me meer oriënteren op wat er allemaal direct aan het meer zit. Er zijn daar genoeg campings, ook aan de onderkant van het meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  lente ma 5 nov 2012 - 3:26

We zijn in 2010 naar het meer van Annecy geweest. Even opgezocht waar we zaten, maar dat was in een plaatsje naast Annecy; Sevrier. Camping Le Panoramic. We hadden daar een stacaravan, dus weet niet hoe de camping/sanitair verder was. Maar de stacaravan en wat ik er verder van gezien heb was prima! En een erg mooi uitzicht over het meer. Wat aan de andere kant een nadeel is dat de camping wat hoger de heuvel op ligt, we hebben iedere keer de auto gepakt om naar het meer te gaan (maar oke, we zijn vrij lui aangelegd op vakantie Wink). Annecy, het meer en de omgeving vonden we trouwens echt heel erg mooi! We gaan later zeker nog eens terug.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 7:23

lente schreef:We zijn in 2010 naar het meer van Annecy geweest. Even opgezocht waar we zaten, maar dat was in een plaatsje naast Annecy; Sevrier. Camping Le Panoramic. We hadden daar een stacaravan, dus weet niet hoe de camping/sanitair verder was. Maar de stacaravan en wat ik er verder van gezien heb was prima! En een erg mooi uitzicht over het meer. Wat aan de andere kant een nadeel is dat de camping wat hoger de heuvel op ligt, we hebben iedere keer de auto gepakt om naar het meer te gaan (maar oke, we zijn vrij lui aangelegd op vakantie Wink). Annecy, het meer en de omgeving vonden we trouwens echt heel erg mooi! We gaan later zeker nog eens terug.

Wij hebben hier in 2010 ook gezeten. Prima camping met echt een schietend uitzicht op het meer. Camping was prima hebben hier een week gestaan. Je moet idd wel een stukje naar beneden. Maar binnen vijf minuten ben je bij de support en bij het meer. Wij vonden het prima zo, maar er zijn opkoop genoeg campings dichter bij het meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  xxjojootjexx ma 5 nov 2012 - 7:49

Wij zijn daar 20 jaar geleden. 3x geweest;) zo leuk!
Maar namen van campings weet ik echt niet meer..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  Jerry di 30 jul 2013 - 8:05

*up*

Mijn vriend en ik hebben net bedacht dat het leuk is om volgende week naar Annecy te gaan (niet persé op kruipafstand van het meer, maar het gebied/ de omgeving ervan zegmaar). Wie weet of je op de bonnefooi goed een camping kunt vinden en of ze niet allemaal vol staan?
We zijn met z'n tweetjes en kamperen met een tent. We hoeven geen 6-sterrencamping met zwembaden en wat al niet meer...

Ik zit al even te kijken op de website van de camping in Les Combes die gepost is... Denk dat die 'panoramic'-camping wel vol zal zitten?

Tips zijn welkom smile 
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  Ragazza di 30 jul 2013 - 15:16

Jerry wij zijn er vorig jaar op de bonnefooi naartoe gegaan rond deze tijd. Er was nog wel plaats. er wordt wel alleen frans gesproken. die man kan ook geen woord engels. en het is wel ver van een dorp met supermarkt. dichtstbijzijnde dorp van betekenis is faverges. maar qua natuur en uitzichten echt fantastisch
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

campings buurt van annecy Empty Re: campings buurt van annecy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum