Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! (behangkeuze keuken)

+2
meisjesmama
rapa nui
6 plaatsers

Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 6:20

Dit wordt onze keuken, op het plaatje staat ie nog iets gebroken wit, maar onze keuken wordt écht helemaal wit.

Help! (behangkeuze keuken) Keukennieuwehuis2

Aan de bovenkant van de kastenwand blijft 50cm over, aan weerszijden 60 cm. De achterwand wordt zeg maar ingebouwd, er komt een koof omheen, waardoor lijkt alsof de kastenwand in de muur geplaatst is. Deze achterwand willen we behangen, maar ik heb geen idee wat ik er precies op wil hebben. Het mag op zich wel een beetje in het oog springen, maar het mag niet te donker zijn, omdat het niet zo'n hele lichte ruimte is. Bloemetjes of behang in Pip-studio-stijl ga ik er niet doorheen krijgen bij mijn man, maar wat het wel moet worden, weten we allebei niet zo goed.


We krijgen een grijs eiken vloer:

Help! (behangkeuze keuken) Lifestyle_walk_over_me_grijs_eiken_1_pvc_1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  rapa nui vr 31 aug 2012 - 6:51

Hebben jullie geen behangspeciaalzaak in de buurt? Toen ik met mijn huis bezig was ben ik daar naar toe gegaan met mijn mapje met foto's van meubels, keuken, tijdschriftfoto's die ik leuk vond en daar werd ik erg leuk geholpen, een hele tijd daar gezeten en al die behangboeken in zitten te kijken en kwam steeds meer te weten wat ik wel en niet mooi vond. Heb je bv al eens op de site van Eijffinger gekeken?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  meisjesmama vr 31 aug 2012 - 9:57

Wij hebben dezelfde stijl keuken alleen dan 4 kasten en ook een koof. wij hebben de koof in een grijstint laten schilderen. Waarom kiezen jullie voor behang als ik vragen mag?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Twellie vr 31 aug 2012 - 10:02

De keuken is strak, dus denk dat bloemetjesbehang en Pip niet leuk zouden lijken.

Bij behang heb ik eigenlijk sowieso associaties met knus en gezellig en deze keuken is zo strak dat misschien gewoon geschilderde muren beter zouden passen in de stijl? Op eventueel glasvezelbehang (zo heet dat toch?) en dan geschilderd in één kleur, bijvoorbeeld donkergrijs of een bruintint.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 10:06

Help! (behangkeuze keuken) Behang%20porselein%20blauw%20Studio%20Ditte%20De%20Tafel%20Van%2010

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  rapa nui vr 31 aug 2012 - 11:31

Tuinstoel schreef:De keuken is strak, dus denk dat bloemetjesbehang en Pip niet leuk zouden lijken.

Bij behang heb ik eigenlijk sowieso associaties met knus en gezellig en deze keuken is zo strak dat misschien gewoon geschilderde muren beter zouden passen in de stijl? Op eventueel glasvezelbehang (zo heet dat toch?) en dan geschilderd in één kleur, bijvoorbeeld donkergrijs of een bruintint.

Schilderwerk is natuurlijk ook mooi maar ik was indertijd juist verbaasd hoeveel moderne en strakke soorten behang er eigenlijk ook waren. Een goede behangzaak heeft zoveel behangboeken die je vaak ook mag lenen om thuis rustig te bekijken. En dan kun je iets heel origineels vinden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  kwak za 1 sep 2012 - 8:42

ik zou het gewoon een kleurtje verf geven. grijs ofzo, simpel en strak.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 0:29

Omdat ons huis verder heel rustig en neutraal is, willen we op de achterwand van de keuken juist graag iets wat er wat meer uit springt. Schilderwerk is toch vrij beperkt. We zijn gisteren naar een behangwinkel geweest en hebben daar wat ideetjes gezien. We vonden zoiets wel geinig:

dit zijn allemaal kleine menu-kaartjes:
Help! (behangkeuze keuken) Article25270977

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Coccinelle zo 2 sep 2012 - 3:53

Ik vind het een leuk behangetje Rejoy, leuke tegenhanger bij de strakke keuken.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Curious zo 2 sep 2012 - 4:11

Dat is idd ook leuk!

Wat nu ook helemaal trendy is is van dat vliesbehang dat je kan schilderen in elke gewenste kleur.

In het vliesbehang zit dan een bepaald motiefje. Als je dat zat bent, hoef je dus maar de kleur te veranderen en het is meteen heel anders!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 6:32

Lijkt mij idd ook mooier dan een heel druk behang

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  rapa nui zo 2 sep 2012 - 7:14

Ik vind het idee van de menukaartjes wel leuk in een keuken maar ik twijfel of ik het wel zo mooi vind staan boven de keuken omdat daar maar een vrij smalle rand is. Zelfde aan de zijkant. Ik blijf zelf wel een behang fan omdat ik toen zo veel mooie en aparte soorten behang gezien heb in al die boeken. Ik zou zelf denk ik voor een iets minder groot motief gaan of papier met een mooie/aparte structuur of een net wat andere papiersoort.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (behangkeuze keuken) Empty Re: Help! (behangkeuze keuken)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum