Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onbekende oproepen

+5
Lady Starstruck
ijsjemeisje
Marin
Dikkie Dik
nijntje4
9 plaatsers

Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 wo 15 aug 2012 - 7:53

Ik heb de afgelopen dagen steeds onbekende oproepen, eind van de middag en in de avond. Maar hij gaat echt maar 2 seconden over dus opnemen lukt niet eens. Iemand weleens gehad?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Dikkie Dik wo 15 aug 2012 - 7:55

Ja ik ook!!! Ik heb vandaag wel een keer kunnen opnemen, maar toen zei niemand iets. Echt heel irritant!!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:26

Nee, nooit gehad eigenlijk. Wel vind ik het irritant dat veel mensen gewoon niet opnemen als je met een onbekend nummer belt... Maar das weer een ander verhaal :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 8:27

Zusje schreef:Nee, nooit gehad eigenlijk. Wel vind ik het irritant dat veel mensen gewoon niet opnemen als je met een onbekend nummer belt... Maar das weer een ander verhaal :P.

Ik weiger dat omdat ik een aantal maanden een stalker heb gehad en daarbij al best bang ben voor bellen. Elke keer dat iemand met onbekend nummer belt, neem ik dus gewoon niet op. Als 't wel iemand belangrijks is, mogen ze voicemail inspreken. Dus tja..Moet je niet met onbekend nummer bellen als je dat irritant vindt Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 wo 15 aug 2012 - 8:30

Dikkie Dik schreef:Ja ik ook!!! Ik heb vandaag wel een keer kunnen opnemen, maar toen zei niemand iets. Echt heel irritant!!

Ah dus jij ook al!

Ik dacht eerst dat het van een tijdschrift was omdat er een abonnement bijna afloopt, die belden laatst ook in de avond. Iets anders kan ik niet bedenken eigenlijk, en dan al helemaal niet dat het 1 seconde duurt...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:30

Ja! Of dat je dan opneemt en ineens toch een kiestoon hoort! Heel vaag....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:30

Marin schreef:
Zusje schreef:Nee, nooit gehad eigenlijk. Wel vind ik het irritant dat veel mensen gewoon niet opnemen als je met een onbekend nummer belt... Maar das weer een ander verhaal :P.

Ik weiger dat omdat ik een aantal maanden een stalker heb gehad en daarbij al best bang ben voor bellen. Elke keer dat iemand met onbekend nummer belt, neem ik dus gewoon niet op. Als 't wel iemand belangrijks is, mogen ze voicemail inspreken. Dus tja..Moet je niet met onbekend nummer bellen als je dat irritant vindt Wink

Ik moet het veel voor mijn werk doen. Mooi is dat, die mensen bellen naar kantoor en weten dus dat ze een oproep kunnen verwachten van een medewerker 'uit het veld'. Ik bel onbekend omdat ik mijn mobiele nummer niet aan klanten geef. Voicemail inspreken heeft dus ook geen zin want ze kunnen me niet terugbellen. Van een enkeling begrijp ik het heus wel, zoals jouw geval maar er zijn genoeg mensen die alleen maar niet opnemen omdat het een geheim nummer is. Vroeger had je niets anders, vind het gewoon nergens op slaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  ijsjemeisje wo 15 aug 2012 - 8:34

Had ik vandaag ook!
Soms is het de woningstichting of vodafone ofzo.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 8:34

Ja dat is wel waar, vroeger wist je niet beter. Maar voor je werk is wel irritant ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:08

Ik heb dat ook wel eens gehad. Bleek na tig telefoontjes een provider te zijn.
Ik neem wel altijd op, ben veel te bang dat het, het ziekenhuis of politie is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Lady Starstruck wo 15 aug 2012 - 9:13

Ik heb het ook weleens gehad. Echt weken achter elkaar. Toen nam ik een keer op was het de WSPA die ik steun of ik nog meer geld wilde geven. Moeten ze mij daar nou echt weken voor bellen Mad
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:22

Ben je aan het solliciteren? Ik word dan ook wel eens onbekend gebeld door bedrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Joli86 wo 15 aug 2012 - 9:30

Als ik een gemiste oproep heb zonder voicemail ben ik altijd veel te nieuwsgierig wie het was.. Meestal blijken het later van die bedrijven te zijn ofzo..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 9:34

nijntje4 schreef:Ik heb de afgelopen dagen steeds onbekende oproepen, eind van de middag en in de avond. Maar hij gaat echt maar 2 seconden over dus opnemen lukt niet eens. Iemand weleens gehad?

Ja een tijd lang heb ik dat gehad, ontzettend irritant! Toen was ik een keer op tijd en diegene zei niks en ik heb gezegd dat hij/zij onderhand zou moeten weten dat het het verkeerde nr is. Is een tijd opgehouden en nu nog word ik regelmatig gebeld, maar ik neem gewoon niet op.

Laatst werd er 2x op een dag gebeld, maar dat bleek achteraf de reisorganisatie te zijn waar we maandag een reis hebben geboekt. Raar dat ook zulke bedrijven geen nr herkenning hebben aangezien het nr bekend is. Ik nam dus niet op, ben het meer dan zat. Als het belangrijk, dan bellen ze wel terug en/of spreken ze maar in hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 wo 15 aug 2012 - 11:08

Dat het een provider oid is zou ik nog niet eens erg vinden, maar hij gaat echt 1 keer over dus je kan niet eens opnemen. Dus ook bedrijven waar ik aan het solliciteren ben zijn het niet lijkt me.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  girli wo 15 aug 2012 - 22:13

Het kan ook een energiemaatschappij zijn. Die bellen vaak meerdere nummers tegelijk en wie het eerst opneemt, krijgt een persoon aan de lijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 22:14

girli schreef:Het kan ook een energiemaatschappij zijn. Die bellen vaak meerdere nummers tegelijk en wie het eerst opneemt, krijgt een persoon aan de lijn.
Klopt. Dat doen meer bedrijven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 22:27

Oh echt? Nooit geweten. Dat zou t wel verklaren ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 do 16 aug 2012 - 10:17

Hm dat zou het wel verklaren ja. Al zou ik niet weten wie mijn mobiele nummer heeft. Vanochtend was het weer raak, ging langer over, toen heb ik hem zelf weggedrukt. Deze avond heb ik niet op mijn telefoon gekeken maar ik zag dat ik om 18 en 20u weer oproepen gemist heb. Wanneer houdt dit op?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:00

Marin schreef:
Zusje schreef:Nee, nooit gehad eigenlijk. Wel vind ik het irritant dat veel mensen gewoon niet opnemen als je met een onbekend nummer belt... Maar das weer een ander verhaal Onbekende oproepen 253468018.

Ik weiger dat omdat ik een aantal maanden een stalker heb gehad en daarbij al best bang ben voor bellen. Elke keer dat iemand met onbekend nummer belt, neem ik dus gewoon niet op. Als 't wel iemand belangrijks is, mogen ze voicemail inspreken. Dus tja..Moet je niet met onbekend nummer bellen als je dat irritant vindt Wink

Gedeeltelijk mee eens.

Als ik een telefoontje verwacht van een bedrijf, of bijvoorbeeld mijn huisarts, dan bellen die meestal ook met onbekend nummer/afgeschermd nummer. Dan neem ik wel gewoon op.

Maar dat stalken ken ik helaas, en als ik geen telefoon verwacht, neem ik niet op in zo'n geval. Dan spreken ze mijn voicemail maar in als het belangrijk is, en bel ik netjes terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:03

nijntje4 schreef:Hm dat zou het wel verklaren ja. Al zou ik niet weten wie mijn mobiele nummer heeft. Vanochtend was het weer raak, ging langer over, toen heb ik hem zelf weggedrukt. Deze avond heb ik niet op mijn telefoon gekeken maar ik zag dat ik om 18 en 20u weer oproepen gemist heb. Wanneer houdt dit op?

Je al geregistreerd bij het 'bel me niet register'? ( Ik geloof dat dat zo heet )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 vr 17 aug 2012 - 0:23

PurpleSparkle schreef:
nijntje4 schreef:Hm dat zou het wel verklaren ja. Al zou ik niet weten wie mijn mobiele nummer heeft. Vanochtend was het weer raak, ging langer over, toen heb ik hem zelf weggedrukt. Deze avond heb ik niet op mijn telefoon gekeken maar ik zag dat ik om 18 en 20u weer oproepen gemist heb. Wanneer houdt dit op?

Je al geregistreerd bij het 'bel me niet register'? ( Ik geloof dat dat zo heet )

Das een goeie, ik wist niet dat dat ook voor mobiele nummers kon, gelijk even gedaan!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  nijntje4 ma 20 aug 2012 - 0:12

En het gaat gewoon weer vrolijk verder, dit is toch niet normaal? Vanochtend gebeld, net weer gebeld. De laatste keer heb ik op kunnen nemen, na 1 seconde wordt gewoon de verbinding weer verbroken. Ik ga maar eens contact opnemen met mijn telefoonprovider.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 1:35

Ik heb dat een tijd geleden ook heel erg gehad. Dan werd ik soms wel 14 keer op een dag gebeld. Mijn voicemail schakelt vrij snel in en als ik dat dan afluisterde, werd er niets gezegd of hoorde ik een klik. Nu gebeurt het 'nog maar' een paar keer per week. Ik neem onbekende telefoontjes meestal niet op, behalve als ik iets verwacht. Ik wijt het trouwens aan reclamebureaus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onbekende oproepen Empty Re: Onbekende oproepen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum