Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

+7
Theeleut
Slakje
piene1983
Ibbeltje
Clapperdie
Annemie
loesje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  loesje vr 10 aug 2012 - 7:19

We hebben binnenkort een verjaardag van een meisje van 7/8 jaar maar knutsel dingen heeft ze al genoeg en kleren is ook geen optie. Jullie misschien een leuk en niet te duur idee?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Annemie vr 10 aug 2012 - 7:33

Ons nichtje is 8,zij vind van die tasjes versier dingen leuk,ik weet niet hoe het heet, maar je kunt er dingen mee versieren of dingen waar je een ketting van kunt maken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Clapperdie vr 10 aug 2012 - 7:49

Zo'n sieraden-maak-set is denk ik wel leuk voor die leeftijd! En anders een leuke zilvere ketting of armband.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 7:50

Van die Pet Shop poppetjes, een Barbie, oorbelletjes/ketting/armbandje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 7:52

Bon voor een sieradenwinkeltje of zo? Dat ze zelf uit kan zoeken.
Hoewel een bon misschien niet leuk is om te krijgen voor een kind...misschien gewoon een leuke sieraad. Draagt ze sieraden?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  piene1983 vr 10 aug 2012 - 7:54

Een leuk boek? Of is dat een heel saai cadeau? Ik geef graag boeken cadeau! Een boek van Geronimo Stilton of zijn zus Thea Stilton, Superjuffie! valt ook vaak in de smaak en Dolfje Weerwolfje is ook een leuke!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Slakje vr 10 aug 2012 - 7:59

EEN SNOEPTAART!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Theeleut vr 10 aug 2012 - 8:04

Mijn dochter houdt van barbies, luisterverhaal cd's, boeken voor haar leeftijd, topmodels boekjes(mogen ze zelf kleding tekenen op poppetjes o.a te koop bij bruna) bling bling glitter knutsel spul, mooi fietstas/bel/bloemenslinger voor aan het stuur, uhhh lolo bal, hoelahoep, cd van de huidige top 40 of een specifiek popgroep/zanger. Genoeg zoals je kunt zien Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  nijntje4 vr 10 aug 2012 - 8:46

Idd een boek! Laatste ook gegeven aan mijn neefje die 8 werd. Was even "vergeten" dat hij inmiddels daar ook echt wat aan heeft haha. Ik vind het juist leuk om zoiets te kunnen geven na al het peuter en kleuter speelgoed van eerdere jaren. En vaak krijgen ze op een verjaardag nog genoeg ander speelgoed, lees, merkgericht spul, dat vind ik dan juist niet zo leuk om te geven smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Stoplicht vr 10 aug 2012 - 10:19

Mijn nichtje van 7 is fan van Lego Friendz ; speciaal voor meisjes!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  SarahKey vr 10 aug 2012 - 18:02

een cupcake pakket. Meestal vinden kinderen van die leeftijd bakken erg leuk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Linda vr 10 aug 2012 - 18:48

Mijn nichtje van 7 is gek op spulletjes van topmodel.
Verder vindt ze armbandjes, make up en andere frutseldingetjes leuk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen Empty Re: Wat vind een meisje van 7/8 jaar leuk om te krijgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum