Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kijkt er ook studie sportzomer?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  Lousanne do 2 aug 2012 - 10:00

Nu Henk Grol in studie sportzomer.. Hadden ze die arme jongen niet kunnen beschermen en m niet in zo'n programma te doen.. Arme jongen, zo down, vertellen over afgelopen moeilijke periode..
Sneu voor m (ook al is een bronzen medaille natuurlijk ook heel goed, maar hij is daar duidelijk zelf niet blij mee)

Wel leuk voor het roeien vrouwen 8 en ook echt super leuk voor Ranomi Kromiwidjojo!!Wie kijkt er ook studie sportzomer? 561177
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Re: Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  silly-one do 2 aug 2012 - 10:02

Ik heb het vanavond niet op staan, maar de afgelopen dagen wel half gekeken. Het is niet leuk voor die mensen, maar het hoort er wel bij. Het klinkt heel hard wat ik nu zeg. Het is wel een stukje en een onderdeel van hun leven/beroep.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Re: Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  Lousanne do 2 aug 2012 - 10:04

Ja, heb je ook wel weer gelijk in.. Maar gut, zo'n jongen die zo met zichzelf in de knoop zit..en er helemaal doorheen zit moet op tv de niet altijd even tactische vragen van mart smeets beantwoorden.. Ik vind het echt nog z'n jong jochie, weet eigenlijk niet hoe oud hij is..

(t werd richting het einde van het interview wel beter trouwens)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Re: Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  silly-one do 2 aug 2012 - 10:47

Wat ik vandaag begreep tijdens de wedstrijden is dat hij 27 is.
Maar gisteren stad Bas Verweijlen er ook zo bij. Als ik bedenkt wat voor spontane gast dat op school was ( heb er mee op het MBO in de klas gezeten bij bepaalde vakken). Die gast was ook echt niet blij met zijn prestatie en had veel beter gekund, maar het zat er gisteren ook niet in. Was ook behoorlijk down en vond het eigenlijk niet leuk om er te zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Re: Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  luisa do 2 aug 2012 - 18:41

Heb het gezien gisteren. Vind het eigenlijk wel mooi dat hij er zat. Sport is hard, hij ging voor goud en kon nog niet echt blij zijn met brons omdat het een gemiste kans is. Ik ergerde me dus meer aan Mart, die maar door bleef gaan dat hij moest lachen om brons.
mag ik dit topic ook nog even vervuilen met een OS erfenis?
Kunnen die mannelijke turners hun okselhaar niet scheren?! Erg onsmakelijk die bossen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kijkt er ook studie sportzomer? Empty Re: Wie kijkt er ook studie sportzomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum