Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jouw buren?

+17
Bosjesvrouw
Silver
Laced
SarahKey
Sarah1985
SparklingEyes
VeryCherry
mzcharlotte
_Lacey_
tess05
studiebol
Fearie
_DoI
smooch
Lindsya
Lies
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:30

In 1 woord: vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:00

De 2 buurmannen zijn prima, geen last van en zeggen altijd vriendlijk gedag. Mijn bovenburen zijn irritant ( is een alcoholist volgens mij). Het komt vaak voor dat hij de hele familie op bezoek heeft en dan een hoop herrie veroorzaakt. Zeker met de ramadam is het zo gauw de zon onder is, altijd feest hierboven. Nouja er valt mee te leven haha. Onze onderbuurvrouw is een ontzettende zeur. Als ik bijvoorbeeld ga stofzuigen, klopt ze met een stok tegen haar plafond, omdat ze dan bij navraag doen zegt, dat ze hoofdpijn heeft Evil or Very Mad .
Ook heeft ze wel eens op het plafond geklopt toen wij seks hadden angel haha , het hele moment was weg en we maakten geen eens herrie scratch . Ook mag ik mijn schoenen binnen niet aan, zit ik volgens haar de hele dag thuis en werk ik niet ( terwijl ik fulltime werk in de zorg) etc etc etc. Ja ik ben dus bes gefrustreerd door mijn onderbuurvrouw. Dat die ouwe tang maar naar een senioren woning gaat. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Silver ma 29 nov 2010 - 23:25

Wij wonen in een hofje rechts van ons woont mijn vriend zijn broertje samen met vriendin gezellig Very Happy en dan het hele rechte stuk door naar rechts zijn allemaal jonge stellen, met allemaal goed contact Very Happy
Vrienden van ons wonen tegenover ons...
Links van ons een vrijgezelle jongen, als ie drank op heeft ben ik liever niet in zijn buurt angel
ja goed contact met de buren, en geen burenruzies Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Bosjesvrouw di 30 nov 2010 - 1:23

Aan de ene kant hebben we gras. Aan de andere kant woont een gezin met 3 jonge kinderen.
Daar kom ik heel vaak. Help de buurvrouw veel met de kinderen ze hebben een tweeling.

Scheef tegen over ons wonen mensen met nog 2 jongens in huis (ook een tweeling). Op dit moment is hun
dochter (een vriendin van mij) ook thuis (zij is ziek) met dr vriend. Daar kunnen we het ook goed mee vinden zij wonen hier net zolang als ons.

Daar naast (dus tegen over ons) wonen 2 mannen. We zien ze niet zoveel.
Aan de andere kant (dus weer scheef tegen over ons) wonen mensen met 2 jongens. (ze wonen er nu 3jr ongeveer) daar hebben we ook niet zo'n contact mee. (we zeggen wel hoi ed. maar verder niet zoveel)

Achter ons woont een oudere man alleen zijn vrouw is 2jr terug overleden. Een aardige man.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Zwerver di 30 nov 2010 - 1:27

Ik woon in een oud klooster waar allemaal kamers zitten en 3 appartementen. Wij wonen dus met een hele boel mensen in een groot gebouw. De helft van de kamers staan nu leeg maar als het vol is hebben we toch 35 mensen wonen
Wij hebben eigenlijk geen buren. We hebben alleen toiletten naast ons voor de mensen die op kamers wonen. Het huis is alleen wel zo gehorig dat als je een beetje hard de televisie aan hebt staan onze onderbuurman ons wel kan horen.
Tegenover ons staat nog leeg, dat wordt binnenkort wel verhuurd
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:47

Onze buren zijn oké. Aan de ene kant woont een gezin met 2 jonge kinderen, aan de andere kant woont een oudere vrouw alleen. Wij hebben eigenlijk niet veel contact met de buren, maar het contact dat er is, is goed. Hoewel de oudere buurvrouw de helft van de keren dat wij haar groeten, gewoon niks terugzegt.. Maar gelukkig geen geluidsoverlast o.i.d. Ja, soms heeft de buurvrouw (degene die niks zegt :P ) Tina Turner heel luid aan staan, maar als dat het enige is mogen wij ons gelukkig prijzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 8:11

Wij hebben leuke buren. Aan de ene kant een stel van onze leeftijd. Staan we altijd best lang mee te ouwehoeren als we elkaar buiten tegenkomen. Verder doen we wel eens een bakkie bij elkaar enz.
Aan de andere kant woont een vader met zijn 2 zoons (17 en 19). Die werken voornamelijk 's nachts, zijn portier en werken in beveiliging. Hebben we ook weinig last van. Soms wat geluidsoverlast, maar voor ons niet echt storend. Ze zullen ook vast wel eens last van ons hebben.
Allebei de buren staan overigens altijd voor ons klaar.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  nisavi wo 1 dec 2010 - 8:24

Wij hebben maar aan één kant directe buren (2 onder 1 kap) en verderop in de straat (naast ons) een vrijstaand huis.

Met onze direct buren hebben we goed contact. In de zomer bij elkaar in de tuin of veel praten bij het hek (stoelen bij elkaar). Hun dochter wilt vaak bij ons in de tuin spelen en dat vinden wij ook leuk dus dat mag. Verder op verjaardagen enzo nodigen we elkaar uit en tussendoor spreken we nog wel eens af.

Onze andere buren wonen er net, spreken we niet veel. Oppervlakkig, maar leuk contact. Zelfde geldt voor de overige buren bij ons in de straat.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 7:33

Ik woon in een appartementencomplex dus heb aan alle kanten buren. Mijn ene buurvrouw is 25 en mijn andere 27 dus dat is gezellig! Mn bovenbuurvrouw is eind 20 maar daar heb ik niks mee te maken verder. Onderburen ken ik niet.. Verder wonen op mijn verdieping een oude man, een jong stel, 2 alleenstaande vrouwen en een alleenstaande man. Maar ik zie ze verder niet vaak! Alleen van één alleenstaande vrouw hebben we wel eens last want die houdt wel van een borrel (teveel) clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Effie_O do 2 dec 2010 - 7:50

Wij hebben vrij rustige, misschien zelfs schuwe buren. Aan de ene kant wonen 2 vrouwen, het leek alsof ze niet wisten hoe snel ze weg moesten komen toen we ons spontaan op straat gingen voorstellen. Er kan nog net een groet af als we ze tegen komen, maar ze kijken snel weer weg. Ze zijn wel heel rustig, hebben er geen last van, wel prima zo.
Aan de andere kant wonen studenten en ik hoor ze werkelijk vrijwel nooit! Alleen af en toe als ze een feestje hebben, dan wordt er buiten gerookt en ze staan dan blijkbaar vlakbij de uitgang van de buis van onze afzuigkap in de keuken (heeft zoiets een naam?). Dan horen we ze praten, maar na een tijdje zijn ze ook weer weg. De bewoners wisselen regelmatig, maar er is 1 die er wat langer woont en wel eens een praatje maakt. Ze zijn Duits trouwens, ik merk dat de taal soms wel eens een reden is om een gesprek af te kappen of niet aan te gaan. Maar ook prima buren dus!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:32

Wij gaan waarschijnlijk half januari verhuizen dan worden onze nieuwe buren mijn oom en tante. Wel gezellig dus smile aan de andere kant woont geloof ik een ouder vrouwtje. Nu hebben we als buren 2 koeien, een paardje en wat kippen :p En aan de andere kant onze huisbazen (echtpaar) We wonen in een omgebouwde vrijstaande garage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jouw buren? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zijn jouw buren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum