Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

+18
TNMN
NoorA
bolus26
Fayebella
IndianRose
minoessepoes
Marcellah89
VeryCherry
Penny Blossom
Cherique
*Lookie*
studiebol
silly-one
Snoes
Jeanette
Monte
Fearie
Tazz
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:00

Ik zet altijd maar een mini-kerstboompje, want anders gaat onze kat er echt wel inhangen en heb geen zin dat alles stuk is of om ligt en ik weer opnieuw kan beginnen met optuigen. Maar voor de rest doe ik wel een leuk kerstkleed op de tafel leggen en plak ik van die kerstijsspegel-stickers op de raam. Staat echt zo leuk dan. Hier en daar zet ik dan nog een leuk kerstfiguurtje neer, zoals bv. een hertje of iets dergelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  IndianRose ma 29 nov 2010 - 10:21

Volgende week zet ik de kerstboom in de woonkamer, nu staat hij nog op zolder met alle lichtjes er nog in Embarassed
Kleur ballen zijn zilver en paars, ook wat kettingen in die kleuren.

Verder wil ik in huis nog wat kaarsen neerzetten en bij de Intratuin nog even naar wat andere versiering kijken!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Fayebella ma 29 nov 2010 - 10:35

studiebol schreef:[color=blue]Sinds vorig jaar hebben wij een kunstkerstboom waar de lampjes al in zitten Embarassed

Toen ik vorig jaar mijn nepboom kocht, leek me dat in 1ste instantie ook erg handig. Maar wat nu als er 1 lampje stuk gaat? Dan doen ze het toch allemaal niet meer? Tenminste bij de normale lampjessnoer die in je boom gaat. En dan moet je evengoed die snoer erin doen. Of heb je er reservelampjes bij gekregen?

Verder heb ik dus een nepboom en ik heb glanzende zilveren en matrode ballen. Ik koop meestal een droogstuk bij de bloemist wat ik op tafel of op mijn dressior leg. Verder heb ik dit jaar een hart van wilgentakken gekocht voor aan mijn voordeur en een ster van wilgentakken met waxinehouders erin voor op mijn eettafel. Daar blijft het bij dit jaar denk ik.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  bolus26 di 30 nov 2010 - 0:58

wij hebben van die minder mooie plastice donkerrode balen,maar ach de katten voetballen er graag mee dus echte mooie glazen was ee nbeetje zonde.

ik vind het vaak de kaarsjes die het m doen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  NoorA di 30 nov 2010 - 1:10

Wij hebben alle kleuren die er zijn zo'n beetje in de kerstboom hangen. En daarnaast nog 'grappige' en ouderwetse ballen, engeltjes, cupcakes, cadeautjes, boompjes, lichtjes etc.

Meestal doe ik in mijn lantaarn ook nog een hele berg gekleurde ballen en een lichtsnoer en ik heb nog een lichtgevend sneeuwpopje die hang ik bij de deur. AAAH nog een weekje.. ik kan niet wachten! 🎅 :rendeer: bounce
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  TNMN di 30 nov 2010 - 2:56

Wij kunnen dit jaar helaas pas na 13 december een kerstboom kopen, omdat we op de 13e gaan verhuizen. We hebben allemaal soorten ballen en hangdingen van de IKEA (zilver en rood). Verder lekker veel lampjes en ik heb vorig jaar een grote sneeuwvlok gemaakt van papier, die ik voor de deur hang:
Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 17907_200x150
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Guus di 30 nov 2010 - 4:54

Wij krijgen onze boom 10 december, zodat hij nog mooi groen is tegen die tijd dat het daadwerkelijk kerst is smile

wij hebben zilveren, rode, en witte ballen en ik heb net zelf nieuwe dingetjes voor in de boom gemaakt van pareltjes en rode strikjes.

Daarnaast hebben we een adventster met een lampje erin en loopt ons huis in donkere dagen zowiezo al over van de kaarsjes dus dat zit wel goed Wink

@tnmn, nice! hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 4:57

Die van ons staat al en ik vind 'm helemaal geweldig, al hangen er alleen nog maar lampjes in hihi. Ik ben ook benieuwd hoe je dat gemaakt hebt TNMN!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Aziraphale di 30 nov 2010 - 9:44

TNMN schreef:Wij kunnen dit jaar helaas pas na 13 december een kerstboom kopen, omdat we op de 13e gaan verhuizen. We hebben allemaal soorten ballen en hangdingen van de IKEA (zilver en rood). Verder lekker veel lampjes en ik heb vorig jaar een grote sneeuwvlok gemaakt van papier, die ik voor de deur hang:
Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 17907_200x150
Die kerstster (zo noemen wij m Wink) maak ik ook elk jaar met de bovenbouw tijdens knutselen op school Wink

Wij hebben vandaag nieuwe spulletjes gekocht voor de kerstboom. Melkwitte kerstballen (klein), doorzichtige, glazen ballen, bruin/antraciet ballen (mat) en een paar doorzichtige ballen met witte veertjes erin Wink We hebben nog wat witte kaarsvet-figuur hangers, heel mooi. Ben benieuwd hoe de boom wordt, normaal maken we elk jaar een 'Yule-boom' met alleen maar natuurlijke versiering erin (zoals dennenappels, houtkrullen, gedroogde sinaasappelschillen etc.)
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Beachgirl di 30 nov 2010 - 10:52

Ik heb geen plek voor een kerstboom maar heb altijd een paar kerstballen aan een lint hangen. Die hangt dan tegen een kale muur.
Verder heb ik een sliert met een soort sneeuwvlok-lampjes hangen, een een leuke ster met licht voor mijn raam.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Flippin' Bitch di 30 nov 2010 - 11:49

Ik heb altijd alleen een kunstboompje staan tussen mijn bank en bed in. Misschien dat ik nog iets voor het raam hang, maar ik wil het niet te uitgebreid allemaal.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:37

Wij hebben sinds vorig jaar een kerstboom van zo`n 2 mtr. Onze versieringen zijn wit met bruine natuurtinten. Bij ons staan er uilen in, dennenappels, witte slingers met kleine dennenappeltjes e.d. erin verwerkt, witte ballen en verenballen. Verder staat er in ons huis een ijsbeertje en 2 kussende beren. Ook hebben we nu zo`n verlicht ding gekocht namelijk een kerstman die in een hangmat ligt. De hangmat schommelt en in de bomen zitten lampjes. Verder hebben we niet veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 3:29

Marcellah89 schreef:Ik ben een tijdje niet thuis maar kreeg gisteravond een foto van mijn vriend. Hij had de kerstboom opgetuigd!
We hebben een kunstkerstboom van zijn oma gekregen. Zij zet hem niet meer op en wij mogen hem hebben. Ik dacht eerst maar kijken wat er voor ballen bijzitten.. kan het niet goed zien op de foto.. mocht het tegenvallen in het echt dan ga ik nog opzoek naar nieuwe ballen!
Heb vorige week al wel 2 minikerstboompjes gekocht. Leuk voor op de plank boven de bank en ik houd wel van kerstsfeer.. voor mij is de tijd nu aangebroken als je kijkt naar buiten met al die sneeuw en koudigheid!
Hoe gaat het nu met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 3:31

Ik heb in de buurt van mijn balkon geen raam dat open kan en ook geen stroom of lamp aan de buitenkant. Jammer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum