Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

+18
TNMN
NoorA
bolus26
Fayebella
IndianRose
minoessepoes
Marcellah89
VeryCherry
Penny Blossom
Cherique
*Lookie*
studiebol
silly-one
Snoes
Jeanette
Monte
Fearie
Tazz
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:00

Ik heb vandaag eindelijk een kerstboom gekocht! Very Happy Nu alleen nog de versieringen. Ik zit zelf te denken aan wit en zilver. Weten jullie het al? Versieren jullie verder nog dingen in huis? Nog leuke tips om voor weinig geld onze oh zo kleine, maar zeer knusse woonkamer kerst proof te maken? :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:03

ik wou zeggen: door heel lief te lachen, maar dat zou wel flauw zijn..

Ik hang de kerstboom altijd goed vol met ballen en andere versieringen, ik gebruik geen slingers, daar vind ik het al snel heel goedkoop door lijken. Verder versier ik niet zoveel, dat moet je ook weer allemaal opruimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Tazz vr 26 nov 2010 - 10:03

eindelijk? Wij kopen onze boom eigenlijk altijd pas na sinterklaas, nu zal het dan 4 dec worden omdat het toevallig zo uitkomt. Wij hebben zilveren, zwarte, witte, rode kerstballen liggen, mijn vriend doet de lichtjes en verder kleedt ik het aan met wat ik verder nog tegen kom.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Fearie vr 26 nov 2010 - 10:04

Leuk Very Happy

Wij wachten met de kerstboom tot na Sinterklaas, dan komt de kerstboom van zolder en zetten we die op, veel daarom heen heb ik eigenlijk niet aan versieringen enzo.

@ Dromertje, moet trouwens door je opmerking aan de opmerking van Matsoe Matsoe denken over een meisje versieren in Oh oh Cherso :P
Het is net als een kerstboom versieren, beetje slingers erin gangen en daarna aftuigen en de fik derin.


Laatst aangepast door Fearie op vr 26 nov 2010 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Monte vr 26 nov 2010 - 10:04

Brennuss schreef:Ik heb vandaag eindelijk een kerstboom gekocht! Very Happy Nu alleen nog de versieringen. Ik zit zelf te denken aan wit en zilver. Weten jullie het al? Versieren jullie verder nog dingen in huis? Nog leuke tips om voor weinig geld onze oh zo kleine, maar zeer knusse woonkamer kerst proof te maken? :face:

https://yescafe.actieforum.com/wonen-f12/kleur-in-de-kerstboom-t182.htm

Over kleuren in de kerstboom. Verder haal ik echte dennentakken in huis en versier deze met rode en zilveren kerstballen. Verder maakt ik zelf kerststukjes en zet ik veel kaarsen en waxinelichtjes in huis. Kaarslicht vind ik echt een sfeermaker.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:05

Dromertje schreef:ik wou zeggen: door heel lief te lachen, maar dat zou wel flauw zijn..
Ik hang de kerstboom altijd goed vol met ballen en andere versieringen, ik gebruik geen slingers, daar vind ik het al snel heel goedkoop door lijken. Verder versier ik niet zoveel, dat moet je ook weer allemaal opruimen.

Hahahahahahaha! Very Happy


Mijn ouders kopen de kerstboom altijd na mijn zusje haar verjaardag, 9 december. We hebben altijd een Nordmann en die hangen we dan bescheiden vol met zilveren matte ballen en slingers smile En heir en daar zetten we minikerstboompjes neer. Mijn vader doet de tuin altijd met lichtjes, dat staat zo gezellig smile Ohja en een krans aan de deur, zelfgemaakt! En overal kaarsjes aan, maar dat hebben we eigenlijk wel vaker...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:23

Tazz schreef:eindelijk? Wij kopen onze boom eigenlijk altijd pas na sinterklaas, nu zal het dan 4 dec worden omdat het toevallig zo uitkomt. Wij hebben zilveren, zwarte, witte, rode kerstballen liggen, mijn vriend doet de lichtjes en verder kleedt ik het aan met wat ik verder nog tegen kom.

Ik heb een kunstboom en was al een tijdje aan het zoeken voor een mooie betaalbare boom. Ik kon maar niets vinden maar heb dus nu, eindelijk eentje gevonden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:26

Ik heb zo,n zin om mijn huis kerst-klaar te maken =) Maar nog geen idee hoe of wat. Het is eerst altijd een hele opgave om de juiste boom te vinden en deze thuis te krijgen. Dan nog recht in de emmer zetten (dit was afgelopen jaar echt een hell) en dan kan het versieren beginnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Jeanette vr 26 nov 2010 - 11:25

Na Sinterklaas zetten we hier de kerstboom. Lekker vol stouwen met leuke ballen en frutsels. Verder nog wat versieringen in huis. En ik heb een soort van groot poppenhuis met kerstfiguren erin en als je die aan zet gaat er vanalles bewegen en hoor je kerstliedjes. Erg leuk, dus die zet ik natuurlijk ook neer. Geeft echt een knus kerst gevoel haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Snoes vr 26 nov 2010 - 11:35

Ik kijk er ook al helemaal naar uit. Mijn vriend en ik zijn echt hele erg into-kerst! Very Happy
Wij hangen bijvoorbeeld veel lichtjes (buiten dan). Onze balustrade van het balkon hangt vol lichtjes (die uiteraard nog niet branden haha) en we hebben ook 2 lichtnetten die aan onze 2 megagrote ramen komen te hangen. HĂ©Ă©l erg gezellig! Verder gaan we ook een kerstboom kopen, die we versieren met rode en zilveren ballen. We hebben ook hele schattige raamstickers gekocht haha :P

En daarnaast doen we gewoon nog wat leuke kleine dingetjes erbij. Zoals een kerstman waar je bijvoorbeeld een theelichtje in steekt zodat het lekker gezellig brandt 's avonds. Ik denk dat wij een echt Kerst-huis gaan krijgen en dat (vooral) onze buitenkant heel erg gaat opvallen tov de rest van de straat Cool

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 11:38

Ik wil ook graag een lichtsnoer op mijn balkon maar weet niet zo goed hoe (stopcontact dat binnen zit enzo).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Snoes vr 26 nov 2010 - 11:42

Ik dacht ook dat het bij ons niet ging, maar mijn vriend is heel erg handig. De lamp die buiten op het balkon hangt, daarvan heeft hij nu stroom genomen ofzo. Je mag hem best wel lenen om je balkon te versieren hoor, hij vindt het harstikke leuk en kan het ook nog geweldig goed haha. Morgen gaat hij de 2 lichtnetten voor onze ramen alvast ophangen, dat is ook weer een hele klus, maar meneer zegt dat het hem wel gaat lukken Laughing

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  silly-one vr 26 nov 2010 - 21:07

IK heb een miniboompje wat van mijn oma is geweest. Deze zit voor houten figuurtjes en een kralen ketting. Verder heb ik verschillende kerst versieringen die ik in mijn kamer wegzet en ophang. Mijn boom later wordt gevuld met hout en niet zo heel veel ballen. Ik vind houten figuurtjes zo gaaf en dat al jaren. Ik ben ook nu al ieder jaar op zoek naar figuurtjes omdat ze niet zo heel gemakkelijk te vinden zijn.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 21:52

Wij gaan vandaag op zoek naar een simpele kunstboom waarschijnlijk. De kleuren van de kerstballen worden wit en grijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 21:56

Smikkell schreef:Ik wil ook graag een lichtsnoer op mijn balkon maar weet niet zo goed hoe (stopcontact dat binnen zit enzo).
Kan je niet met een verlengsnoer werken en dan via een raampje ofzo naar binnen? Zo doe ik het altijd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:21

Eindelijk een kerstboom gekocht? Ik heb gister mijn kerstspullen wel naar boven gehaald maar dat had een andere reden haha. De boom haal ik pas na Sinterklaas. Ik versier de boom, heb altijd wel een vrij grote dus dat vind ik ook wel weer genoeg. Hooguit wat meer kaarsjes in huis. Gezellig Very Happy. Ik wil geen troep op mijn ramen enzo, dat haal ik er dan altijd veel te laat af enzo, ik ken mezelf Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  studiebol za 27 nov 2010 - 1:35

Sinds vorig jaar hebben wij een kunstkerstboom waar de lampjes al in zitten Embarassed Dus dat is heel makkelijk op zetten! En vorig jaar heb ik net allemaal nieuwe ballen enzo gekocht in de kleuren bruin en paars dus die zullen het nu weer worden!
Verder zet ik wat meer kaarsen neer en ik heb nog voor op de tafel van die sneeuwballetjes die licht geven, die doe ik in de glazen bollen die ik er nu ook al heb staan maar dan zit er nu wat anders in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  *Lookie* za 27 nov 2010 - 3:51

Ik kijk er ook al helemaal naar uit! Heb straks ook een weekje vrij, dan heb ik lekker de tijd ervoor.
Wat ik dan aan versiering heb: een kerstboom (een echte) met lichtjes en versiersels, meestal geen slingers. Verder: lantaarns met kaarsjes erin, lichtjes buiten, veel kaarsjes, ik heb een winters servies (beetje kerstig: 'memories' van Jet) wat ik leuk uitstal op een wandrekje, ik ben van plan een kerststukje te maken voor op tafel en misscien een krans voor aan de deur, ik hang de kaarten die we straks krijgen aan een lijntje eb heb nog een paar zelfgemaakte dingen die ik neerzet / ophang. Ik vind het zo gezellig! Ik doe mijn 'normale' accessoires wel tijdelijk naar boven anders vind ik het te druk worden (alleen een paar planten, lampjes en kaarsjes blijven wel staan)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 3:59

Ik heb alleen maar rode versiering. En dat ga ik volgende week zaterdag doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Cherique za 27 nov 2010 - 12:06

Volgende week wordt hier de kerstboom opgezet. Sinterklaas of niet angel haha! Wij hebben een kerstboom van 180cm en hebben vorig jaar nieuwe lampjes gekocht (na de kerst) en gaan deze dus dit jaar erin hangen. Verder hebben wij paarse en zilvere ballen die we erin hangen. Op de tv-kast zetten wij Lemax huisjes neer, dus dat komt er wel gezellig uit te zien. in de slaapkamer hebben we ook lampjes hangen voor het raam en we hebben een krans voor de deur hangen. Ook nog bij het raam naast te seur hangt een lichtgevend kerstboompje. Dat was het volgens mij wel zo ongeveer.
Ik hbe al helemaal zin om het volgende week op te gaan zetten!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Penny Blossom za 27 nov 2010 - 21:35

Gisteren heb ik de meeste kerstversiering in huis gehaald. Dit jaar wordt zilver met roze.

De kerstboom zet ik volgende week zondag op. Voor de rest versier ik een zilveren schaal met kerstballen. Een vaas met kerstballen en lampjes, en ik heb van die lange takken gekocht met lampjes erin, ook voor een vaas. Verder iets meer kaarsjes. En een krans aan de deur.

Ik kan niet wachten om te beginnen!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:25

De kerstboom word bij ons een week voor kerst opgezet. Wij hebben rode, zilvere en paarse kerstballen, vorig jaar ook zo gehad en stond er leuk. In huis hang ik verder niet veel op. Een set van 5 kerstballen, paars en zilver, hang ik hier voor de ramen en een schaal met zilver en paarse ballen zet ik op tafel. Verder kleed ik het aan met rustiekekaarsen en op de bar komt een soort van waxinelichtstandaard te staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 22:38

De kerstboom heb ik in een ander topic al beschreven, maar ik heb ook zo'n lichtsnoer met van die pegeltjes en die hang ik aan het plafond van het balkon, daar heb ik speciaal haakjes voor in gemaakt Wink Snoer door het klepraam bij de deur en dan de stroom van binnen halen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Marcellah89 ma 29 nov 2010 - 2:41

Ik ben een tijdje niet thuis maar kreeg gisteravond een foto van mijn vriend. Hij had de kerstboom opgetuigd!
We hebben een kunstkerstboom van zijn oma gekregen. Zij zet hem niet meer op en wij mogen hem hebben. Ik dacht eerst maar kijken wat er voor ballen bijzitten.. kan het niet goed zien op de foto.. mocht het tegenvallen in het echt dan ga ik nog opzoek naar nieuwe ballen!
Heb vorige week al wel 2 minikerstboompjes gekocht. Leuk voor op de plank boven de bank en ik houd wel van kerstsfeer.. voor mij is de tijd nu aangebroken als je kijkt naar buiten met al die sneeuw en koudigheid!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  minoessepoes ma 29 nov 2010 - 2:47

Ik heb een kleine nep kerstboom aan mijn ouders gevraagd voor Sinterklaas, dat vonden ze een leuk cadeautje dus ik denk dat ik dat wel krijg. Daarin wil ik het liefst zwart/witte kerstballen, dat heb ik ook gevraagd maar het is natuurlijk nog maar even afwachten wat ik krijg. Ik heb een nog een witte "kerststal" van vroeger, ik denk dat ik die er ook neer zet!

Verder ga ik niet teveel versieren in huis, iets op ramen kan niet omdat dat van buiten een beetje vreemd oogt (hotel) en we hebben maar een kleine woonkamer dus daar kan ik ook niet zoveel spullen in kwijt. Dus verder maken we het wel gezellig met kaarsjes ed.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?  Empty Re: Hoe versier jij je kerstboom en huis met kerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum