Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker handig.. *update*

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose di 5 jun 2012 - 19:43

Mijn vriend verwacht een pakketje gister kregen we de melding dat het vandaag geleverd zou worden.
Maar wij zijn de hele dag niet thuis dus hebben we een briefje neer gehangen dat de bezorger het in de kofferbak van de auto mag leggen (die valt dan is het slot als hij hem weer dicht doet).

Maar nu verwacht ik een h&m pakketje en gister stond bij track en trace nog geen bezorgdatum, dus dacht komt mooi uit dan zitten we niet met 2 pakketen op 1 dag en een kofferbak die maar 1x open kan.
Kijk ik nu net weer even en ja hoor mijn pakket word ook geleverd vandaag!

Dus nu is het zo dat mijn h&m pakket er vanochtend al is en het pakketje van m'n vriend word vanmiddag geleverd dus de 2e bezorger ziet wel een briefje hangen maar kan niet in de kofferbak komen Lekker handig.. *update* 1270000679


Laatst aangepast door Rose op wo 6 jun 2012 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  slaatje di 5 jun 2012 - 19:48

Is het h&m pakket niet zo klein of plat dat het door de brievenbus kan? Ik vraag me trouwens af of ze het wel in de kofferbak gaan stoppen. Vind je het niet eng trouwens om dat briefje op de deur te hangen, zo weet iedereen dat er niemand thuis is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 19:52

Ik had persoonlijk nooit bedacht dat het wel in de kofferbak van de auto kan, wij vragen altijd de buren of ze het willen/ kunnen aannemen die dag en andersom ook. We hebben trouwens een vaste bezorgster dus zij weet dit ondertussen ook. Waarom laat je het niet gewoon bij de buren afgeven ofzo?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose di 5 jun 2012 - 19:55

Nee, weet zeker dat h&m niet door de brievenbus gaat passen Embarassed
'Vroeger' hing ik ook nooit een briefje op maar we wonen in een klein dorp en onze over buren houden alles in de gaten.

Mijn ervaring met bezorgers is, dat ze het wel kwijt willen want ze krijgen per pakketje betaald.
Ik heb nog even gekeken maar het zou kunnen dat het pakketje van m'n vriend eerder is (toch wel handig track&trace) maar dan moet die bezorger wel ons als 1 van de eersten op de lijst hebben... nou ja ik hou track&trace maar in de gaten vandaag, zie vanzelf wanneer de status veranderd en het belangrijkste waar in!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Sarah1985 di 5 jun 2012 - 19:59

Word het beide door TNT bezorgt? Want die komen maar 1 keer per dag tenminste bij ons. Vaak kloppen die tijden niet bij track en tracé. Bij mij stond er laatst dat het de volgende dag kwam. En toen kwam het wel die dag eerder
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  CCC di 5 jun 2012 - 20:00

Hmm... oke... hier kan dat echt niet, gebeurd echt teveel helaas... Wel fijn dat er zoveel sociale controle is. Hopelijk komen je twee pakketjes vandaag gewoon aan! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose di 5 jun 2012 - 20:00

Normaal gaan ze inderdaad naar de buren als we niet thuis zijn, maar dat is nu al een aantal keer gebeurt en dan precies bij de buren die erg weinig thuis zijn nu heb ik al een stuk of 3x gehad dat ik mijn pakketje pas 2/3 dagen later kreeg. (Snap ook niet echt waarom hun het dan aannemenLekker handig.. *update* 878948377 )

Ik geef gewoon postnl de schuld omdat hun van bezorger zijn veranderd Lekker handig.. *update* 394967 De oude bezorger bracht het altijd bij de goede buren of al het mooi weer was wist hij waar hij het ook neer kon leggen zonder dat iemand anders erbij kon. (en als ik wel thuis was stond hij zo 10/15 minuten met me te praten Embarassed )
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose di 5 jun 2012 - 20:02

Sarah1985 schreef:Word het beide door TNT bezorgt? Want die komen maar 1 keer per dag tenminste bij ons. Vaak kloppen die tijden niet bij track en tracé. Bij mij stond er laatst dat het de volgende dag kwam. En toen kwam het wel die dag eerder

Nee, h&m door tnt/postnl die komt altijd rond half 10/10 uur bij ons door de straat en de andere door Gls. Als ze allebei door hetzelfde bedrijf verder gebracht zou er inderdaad niks aan de hand zijn Wink
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose di 5 jun 2012 - 21:06

*update* Mijn h&m pakket ligt in de auto Lekker handig.. *update* 394967
Sjips, ben benieuwd wat de andere bezorger nu gaat doen Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Rose wo 6 jun 2012 - 0:55

Lekker handig.. *update* 281626781 Het is goed gekomen! Ik zag net via track & trace dat m'n vriends pakketje bij de (goede) buren is afgeleverd!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker handig.. *update* Empty Re: Lekker handig.. *update*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum