Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dooky

+13
_Mashimaro_
studiebol
Fiwen
Miekie
Sanne
Darius
Steep
PiP
Lejow
chipa
Clapperdie
Smaragdje
Floor
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  LindaK wo 23 mei 2012 - 23:19

Tania schreef:Ik heb ook een dooky besteld want het parasolletje met een een staplankje achter de wagen is geen handige combinatie.

Oeh, dat is een goeie ja...D.aan vindt het enig om te zwaaien met de parasol...ik vind dat minder enig :-)
En ik vind de parasol ook een onding trouwens, haha!
#gaatsneleendookybestellen :-)
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  Teddyaapje do 24 mei 2012 - 0:39

Een vriendin van me had laatst een soort van extra kap over de 'gewone' kap van de wagen. Die was een stuk breder/ groter en hield zo goed als alle zon weg. Weet niet hoe het ding heette maar het was wel erg handig!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 5:15

Fiwen schreef:
Lotje schreef:
Fiwen schreef:
Lotje schreef:
Fiwen schreef:@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Oh dat zou wel super zijn zeg. Ik denk dat hij dan wel verstuurd moet worden. Volgens mij wonen wij niet echt bij elkaar in de buurt. Als je zou willen kijken of je hem kan vinden zou erg fijn zijn.

Wordt morgenmiddag of vrijdagochtend maar ik heb wel enig idee waar ik moet zoeken. Je hoort nog van me Wink
Dat vind ik heel aardig van je. Wil je er zeker weten niet meer als alleen de verzendkosten voor hebben dan?

Nee echt niet, heb dat ding ooit gekregen en amper gebruikt dus als ik er iemand anders mee kan helpen doe ik dat graag.
Nou super zeg. Mocht je hem gevonden hebben of niet dan hoor ik het graag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 5:16

LindaK schreef:
Tania schreef:Ik heb ook een dooky besteld want het parasolletje met een een staplankje achter de wagen is geen handige combinatie.

Oeh, dat is een goeie ja...D.aan vindt het enig om te zwaaien met de parasol...ik vind dat minder enig :-)
En ik vind de parasol ook een onding trouwens, haha!
#gaatsneleendookybestellen :-)
Haha dat is niet echt fijn nee als ze zelf met de parasol aan de gang gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  ekjir@M do 24 mei 2012 - 6:20

Deze zijn trouwens 5 euro bij amazon.de

http://www.amazon.de/gp/product/B0026PEGRU/ref=s9_simh_gw_p75_d0_g75_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=00F0GDV3AQNTPH0CVGVW&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463375173&pf_rd_i=301128

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:17

ekjir@M schreef:Deze zijn trouwens 5 euro bij amazon.de

[url=http://www.amazon.de/gp/product/B0026PEGRU/ref=s9_simh_gw_p75_d0_g75_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=00F0GDV3AQNTPH0CVGVW&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463375173&pf_rd_i=301128
http://www.amazon.de/gp/product/B0026PEGRU/ref=s9_simh_gw_p75_d0_g75_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=00F0GDV3AQNTPH0CVGVW&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463375173&pf_rd_i=301128[/quote[/url]]



Ziet er ook wel handig uit. Maar daar komt zeker nog aardig wat aan verzendkosten bij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky - Pagina 2 Empty Re: Dooky

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum