Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dooky

+13
_Mashimaro_
studiebol
Fiwen
Miekie
Sanne
Darius
Steep
PiP
Lejow
chipa
Clapperdie
Smaragdje
Floor
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dooky Empty Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 2:58

Is er hier iemand die zo'n ding heeft? Is het handig?

Mijn zoontje zit nu inmiddels in het wandelwagengedeelte van een mura 4.

Ik heb een parasolletje geprobeerd, maar vind dat eigenlijk maar onhandig.



Hij zit nog een beetje in de ligstand, dus vaak komt de zon net onder de zonnekap door. Dus ik vraag me af of zo'n Dooky dan handig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 3:40

Het lijkt mij erg warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Floor wo 23 mei 2012 - 3:42

Mijn zoontje ligt ook in het zitje van de mura4, ik trek altijd dat binnenste extra stukje van de kap eruit, dan loopt de kap boller/ronder naar de voorkant en ligt hij vrijwel altijd met z'n hoofdje uit de zon.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Smaragdje wo 23 mei 2012 - 4:57

Vorigjaar heb ik dit geregeld gebruikt voor de wagenbak, dat vond ik ideaal. Nu heb ik hem ook weer aan mijn wagen zitten. Ik gebruik hem hier af en toe nog tegen de zon, maar dan vooral als hij in slaap valt, anders wil hij veel te veel zien.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Clapperdie wo 23 mei 2012 - 5:08

Lijkt mij erg handig! Vandaag even de stad in geweest maar wat een gekloot met dat parasolletje zeg. Dan zit de zon weer links/rechts/voor/achter en ik maar steeds de parasol verplaatsen. Mad

Ik ga er denk ik eentje aanschaffen smile
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 6:47

Lees even mee. Leek me wel een nuttig kraamcadeau namelijk....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  chipa wo 23 mei 2012 - 6:53

Ik heb de dooky gebruikt bij de wagenbak van de mura3. Erg handig. Voor het zitje gebruik ik hem niet. F gaat er aan trekken en Ziet niets. Heb een mura u
it 2010 en daarvan kan je de zonnekap een end naar voren trekken zodat het hoofdje uit de zon zit.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Lejow wo 23 mei 2012 - 6:54

Ik zit er ook aan te denken..
Want dat parasolletje.. Grrr nog even en ik breek m door midden, wat een onding! :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  PiP wo 23 mei 2012 - 7:24

Deze is er voor onze kinderwagen:
Dooky Images?q=tbn:ANd9GcQRpnv0omReeuPTedf4o-qOURWVJxIg0g-JxnpOSZ163Z2vRB6hDooky 9k=

Lijkt mij wel ideaal, alleen wel prijzig Sad Denk wel dat we hem gaan halen, want er is in de kleur van onze kinderwagen geen parasolletje te koop.
Heb nu nog geen ergenis van de zon bij mijn dochter gezien, maar denk dat het straks met de baby wel fijn is.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 7:36

Goh, ben dus niet de enige die altijd ruzie met die parasolletjes heeft.....Dooky 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Steep wo 23 mei 2012 - 7:49

Ik heb 1 keer het parasolletje op gehad. Wat een verschrkkelijk onding. Heb gewoon een hydrofiel over de kap gehangen. Werkte ook heel goed.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Darius wo 23 mei 2012 - 8:02

Ik gebruik eigenlijk ook nooit een parasaol, ondingen zijn het. Ik doe dan wel een hydrofielluier of ik zorg ervoor dat ik zelf naast de wandelwagen ga lopen zodat mijn schaduw dan in de bak valt.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Sanne wo 23 mei 2012 - 8:09

Ik had nog nooit van een dooky gehoord. Lijkt wel handig, want ik moest het parasolletje vanmiddag ook tig keer verplaatsen. Ik heb dezelfde wagen als pip en het ziet er best leuk uit. Lijkt me wel warm trouwens...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:07

Ik weer eigenlijk niet zeker of onze wagen uit 2010 of 2011 is. Ik kan de zonneklep wel aardig uittrekken, maar soms schijnt dan toch nog de zon in zijn gezicht. Mijn zoontje zit niet helemaal rechtop, hij kan nog niet zelf zitten. Als ik de wagen helemaal rechtop doe dan hoeft het idd niet. Dan is de zonnekap goed. Ik heb er nu ook een hydrofiel luier aanzitten maar vind ik ook niet heel handig en daar gaat hij nu aan lopen trekken. Ik had een parasol maar die heb ik teruggebracht. Was na een paar dagen al kapot en handig vond ik het ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Miekie wo 23 mei 2012 - 9:47

Ik heb een dooky voor mijn mutsy slider. Mijn jongste zit ook in het wandelwagen gedeelte en ik vind het ideaal. Je kunt hem zo schuin spannen als je wilt en ze kan toch nog wat zien. Ben blij dat ik die vervelende parasol niet meer hoef te gebruiken.
Miekie
Miekie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 28
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:51

Is die Dooky van een beetje rekbaar materiaal dan ofzo? Ik kan eigenlijk nergens afbeeldingen vinden waarbij dat ding gebruikt wordt bij een wandelwagen. Alleen bij de bak van de kinderwagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Fiwen wo 23 mei 2012 - 9:53

@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:56

Fiwen schreef:@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Oh dat zou wel super zijn zeg. Ik denk dat hij dan wel verstuurd moet worden. Volgens mij wonen wij niet echt bij elkaar in de buurt. Als je zou willen kijken of je hem kan vinden zou erg fijn zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Fiwen wo 23 mei 2012 - 10:00

Lotje schreef:
Fiwen schreef:@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Oh dat zou wel super zijn zeg. Ik denk dat hij dan wel verstuurd moet worden. Volgens mij wonen wij niet echt bij elkaar in de buurt. Als je zou willen kijken of je hem kan vinden zou erg fijn zijn.

Wordt morgenmiddag of vrijdagochtend maar ik heb wel enig idee waar ik moet zoeken. Je hoort nog van me Wink
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 10:06

Fiwen schreef:
Lotje schreef:
Fiwen schreef:@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Oh dat zou wel super zijn zeg. Ik denk dat hij dan wel verstuurd moet worden. Volgens mij wonen wij niet echt bij elkaar in de buurt. Als je zou willen kijken of je hem kan vinden zou erg fijn zijn.

Wordt morgenmiddag of vrijdagochtend maar ik heb wel enig idee waar ik moet zoeken. Je hoort nog van me Wink
Dat vind ik heel aardig van je. Wil je er zeker weten niet meer als alleen de verzendkosten voor hebben dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Fiwen wo 23 mei 2012 - 17:15

Lotje schreef:
Fiwen schreef:
Lotje schreef:
Fiwen schreef:@lotje ik moet even zoeken maar ik heb volgens mij nog een zwarte liggen die amper gebruikt is. Als ik hem kan vinden en je hebt interesse mag je hem voor de verzendkosten hebben (of ophalen als je in de buurt zou wonen)
Oh dat zou wel super zijn zeg. Ik denk dat hij dan wel verstuurd moet worden. Volgens mij wonen wij niet echt bij elkaar in de buurt. Als je zou willen kijken of je hem kan vinden zou erg fijn zijn.

Wordt morgenmiddag of vrijdagochtend maar ik heb wel enig idee waar ik moet zoeken. Je hoort nog van me Wink
Dat vind ik heel aardig van je. Wil je er zeker weten niet meer als alleen de verzendkosten voor hebben dan?

Nee echt niet, heb dat ding ooit gekregen en amper gebruikt dus als ik er iemand anders mee kan helpen doe ik dat graag.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  studiebol wo 23 mei 2012 - 17:46

Ik heb gisteren ook de parasolletjes te voor schijn getoverd.... had ik beter niet kunnen doen.. Of ik moet nog goed oefenen maar de eerste keer was geen succes Cry
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  _Mashimaro_ wo 23 mei 2012 - 22:08

Sinds gisteren ook de Dooky op de wandelwagen bevestigd. Ik was bang dat I het niet leuk zou vinden, maar hij trok zelf het doek voor zich. Vrij snel daarna is hij ook in slaap gevallen.
Tot nu toe ben ik er alleen maar positief over.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  ekjir@M wo 23 mei 2012 - 23:14

Ik doe eerst het muskietennet en daarna een wit wieglakentje over de wagen

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Tania wo 23 mei 2012 - 23:17

Ik heb ook een dooky besteld want het parasolletje met een een staplankje achter de wagen is geen handige combinatie.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dooky Empty Re: Dooky

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum