Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

+22
koNijntje
_Lana_
Bruintje Beer
Sanne
loesje
Steep
Ayla
Mida4you
peach
Slakje
Fiwen
Novalee
Annie24
pindaatje
kwak
SarahKey
Annemie
Happydobby
Liadan
sabje
Parisienne
Fiebje
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  peach di 22 mei 2012 - 23:24

Om elf uur zat ik in de auto en toen was het 17 graden,nu wel lekker zonnetje. Magoed hier aan de kust ist dus wel wat koeler als bij jullie
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Bruintje Beer wo 23 mei 2012 - 2:25

Mijn dochter slaapt met die warmte alleen in haar ondergoed.
Mijn zoontje in zijn mouwloze rompertje met een dun slaapzakje.
Ze hebben het beide heel gauw warm en gaan dan zweten als een otter!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 3:15

Sanne schreef:
peach schreef:is het bij jullie echt zo warm?! hier dus echt niet

Het is hier nu buiten alweer 23 graden. Binnen is het momenteel 26 graden in de woonkamer. We wonen in een appartement en de slaapkamer grenst aan dezelfde kant als de woonkamer, dus ik neem aan dat het ook daar 26 graden is. Vannacht was het nog 24 graden binnen, dus H. heeft alleen in een rompertje met korte mouwen geslapen vannacht en onder een dubbelgeslagen wiegdekentje.

+1, ook onder een dekentje, alleen is dat wegens woelende kindertjes maar van korte duur Laughing .
Op hun slaapkamertje was het vannacht 24 graden.
Vanavond doe ik mijn zoontje wel een zomerslaapzakje aan, want dan slaapt hij lekkerder, denk ik. En mijn dochter bakeren we weer in, daaronder een mouwloze romper.
Zij gaat niet onder de dekens trouwens dan en mijn zoontje alleen ee stukje van de beentjes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  koNijntje wo 23 mei 2012 - 3:21

de warmte blijft best wel hangen hier, 's nachts is het op het kamertje van t. nog zo'n 25 graden.. de afgelopen 2 nachten sliep hij in een romper met lange mouw en een zomerslaapzak.
nu ligt hij enkel in een rompertje zonder mouwen te slapen, lakentje heeft hij afgetrapt.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  chipa wo 23 mei 2012 - 7:42

F ligt nu in bed met een romper korte mouw en een kort pyjama broekje aan. Is 28 graden op zijn kamertje.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Jazzlyn wo 23 mei 2012 - 7:59

een boxertje en een hemd... 29 graden nog N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Chelle wo 23 mei 2012 - 9:14

Jazzlyn schreef:een boxertje en een hemd... 29 graden nog N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 394967

Bij ons is het ook enorm warm!! Pfff!
Hier ligt ze alleen in een romper met korte mouwen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Filoria wo 23 mei 2012 - 9:18

Die van mij heeft nu alleen een luierbroekje aan en geen deken over. Hij bleef maar roepen dat hij het warm had...

Straks als ik zelf naar bed ga dek ik hem even toe.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum